latasin netista splinter cellin. siis se ei ole .blz ja kun koitan avata sitä fexplorerirra niin painan sitä splinter cellin käynistys nappii ni sitte tullee ilmoitus: Yleinen: Järjestelmä virhe niin että saako tota jotenki ohitettuu??
netistä peli..
5
559
Vastaukset
- 231321321321
ei imutettuja pelejä noin asenneta gageen!!!
- manne
riipuu miten oot sen sinne asentanu mut yleensä pitää restartada gage asennuksen jälkeen eli käynistää uudelleen
- Passepelikaani
manne kirjoitti:
riipuu miten oot sen sinne asentanu mut yleensä pitää restartada gage asennuksen jälkeen eli käynistää uudelleen
Jos se on sellanen System-kansio juttu, niin sun pitää tyhjentää sun muistikorttis, siirrät system kansion sinne, jos se kysyy et korvataanko vanha system-kansio tms. niin kyllä kaikkiin, sitten N-Gage irti tietokoneesta ja pelin pitäisi ilmestyä sinne valikkoon, niinkuin normaali peli. JOS näin ei tapahdu, käynnistä N-Gage uudelleen ja nyt pitäisi jo näkyä.
- mammutti--
voi olla että se sinun peli ei edes toimi... jotkut pällit laittaa zippiin suoraan ostopelin ja se silloin toimi...Must be cracked...
- jan_90
Mun kake meni lunastus kuntoon kun asensin netistä imuroidun pelin peli ei toiminut ja kake sekos korjaus olis maksanu 129e.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865