latasin netista splinter cellin. siis se ei ole .blz ja kun koitan avata sitä fexplorerirra niin painan sitä splinter cellin käynistys nappii ni sitte tullee ilmoitus: Yleinen: Järjestelmä virhe niin että saako tota jotenki ohitettuu??
netistä peli..
5
562
Vastaukset
- 231321321321
ei imutettuja pelejä noin asenneta gageen!!!
- manne
riipuu miten oot sen sinne asentanu mut yleensä pitää restartada gage asennuksen jälkeen eli käynistää uudelleen
- Passepelikaani
manne kirjoitti:
riipuu miten oot sen sinne asentanu mut yleensä pitää restartada gage asennuksen jälkeen eli käynistää uudelleen
Jos se on sellanen System-kansio juttu, niin sun pitää tyhjentää sun muistikorttis, siirrät system kansion sinne, jos se kysyy et korvataanko vanha system-kansio tms. niin kyllä kaikkiin, sitten N-Gage irti tietokoneesta ja pelin pitäisi ilmestyä sinne valikkoon, niinkuin normaali peli. JOS näin ei tapahdu, käynnistä N-Gage uudelleen ja nyt pitäisi jo näkyä.
- mammutti--
voi olla että se sinun peli ei edes toimi... jotkut pällit laittaa zippiin suoraan ostopelin ja se silloin toimi...Must be cracked...
- jan_90
Mun kake meni lunastus kuntoon kun asensin netistä imuroidun pelin peli ei toiminut ja kake sekos korjaus olis maksanu 129e.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703560Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483533Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532779
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k421704- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961635- 391400