Turkkilainen puoliso

Anonyymi-ap

Mun ystävä on naimisissa turkkilaisen äijän kanssa, ja se äijä päättää ihan kaikesta. Mun ystävä on hyvin koulutettu ja älykäs ihminen, mutta kaikesta aina pitää kysyä mieheltä, jolla ei oo mitään koulutusta tai mitään. Se äijä ei arvosta ketään vaan kaikkien pitää siinä perheessä tehdä mitä se pikku hitleri haluaa. Oksettaa mut oon ehkä ainoo kaveri sille naiselle sen veljen perheen lisäks eikä ne uskalla puuttuu ku sit ei enää näkis tätä siskoaan, tai sitä pelkää. Välit meni (täl vaimolla) toiseen siskoon, joka haukku tän turkkilaisen aviomiehen. Aviomies ei anna pitää siihen siskoon yhteyttä enään. Nykyaikana tommonen ihme orjan pitäjä. Ei se uskalla jättää sitä mut ei kyl enää kyl palvokaan. Se mies toi koko sukunsa suomeen jota vaimo joutuu palveleen. Meitä on vaimon vanhoi kavereita jotka mietitään että voiks sitä neidän kaverii auttaa kukaan, ku edes yhteydes ei voi olla ku jotkut muutamat. Onko jotain ryhmää tai jotain mihin voi olla yhteydessä orjaliitoissa?

2

336

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuohan ihan normaalia muslimeilla, mies on päälikkö, näin muslimiperheet toimii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      160
      1550
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      138
      1208
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      879
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      67
      821
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      717
    6. 52
      700
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      695
    8. 76
      586
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      188
      586
    10. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      582
    Aihe