Naismaista miehisyyttä.

Anonyymi-ap

Varakas atleetti, alfauros jolle rauta on nöyrää, juoksee cooperin testin alta 12 minuuttia ja 10 kilometriä 51 minuuttiin, syö harkiten vain terveellistä ravintoa laskien kaloritarpeensa ja vitamiinit, on kovempi kuntoisempi kuin 99% ikäisistään, tarvitsee viikottaisen rokotteen saadakseen miehisyytensä miehen tasolle.

17

374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä on hauska ja kirpaisee syvältä tytön pientä sielua.

    • Anonyymi

      Kaljua pientä sielua.

    • Anonyymi

      Ei todellakaan kirpaise. Koutsina tehtäväni on auttaa ihmisiä löytämään oma hyvä olonsa, elämänsä ja laadukas arki tulee kaupanpäällisiksi.

      Jokaisella on omat juttunsa miten elelee, mutta valitettasti monet ei ole tyytyväisiä elämäänsä. Silloin tarvitaan elämänmuutosta.

      Jos nauttii pahoinvoinnista, sairastelusta, laiskottelusta ja masennuksesta, silloin suunta on ensimmäiseksi psykiatrille.

      Siitä voi sitten lähteä rakentamaan itseään eteenpäin.

      Olen ollut keskivertoa aktiivisempi aina ja vaatimustasoni ovat myös suuremmat kuin sohvaperunoilla.

      Kun Saaripullalla vaatimustaso on se että jaksaa olla kaksi tuntia kerrallaan hereillä, niin minulla se on aika paljon enemmän. Todennäköisesti olen aktiivisimpina vuosinani tehnyt ja nähnyt enemmän kuin Saarimakkara koko elämänsä aikana.

      2010

      • Anonyymi

        Sadan katutappelun "Koutsi", Sbuge Flösö.


      • Anonyymi

        Paljon mahdollista mutta kuitenkin on vielä omat hampaat ja tukka päässä, pakkohan sinun on ollut olla aktiivinen, ei ne matot itsestään pohjaansa liimaudu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon mahdollista mutta kuitenkin on vielä omat hampaat ja tukka päässä, pakkohan sinun on ollut olla aktiivinen, ei ne matot itsestään pohjaansa liimaudu.

        Siinäkö on saavutuksesi tässä elämässä? Ei rahaa, ei terveyttä, ei potenssia, ei taloa, ei autoa, ei mieskuntoa eikä naista, mutta tukka on? Wau! Olet mahtava menestyjä! ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäkö on saavutuksesi tässä elämässä? Ei rahaa, ei terveyttä, ei potenssia, ei taloa, ei autoa, ei mieskuntoa eikä naista, mutta tukka on? Wau! Olet mahtava menestyjä! ;)

        Saavutuksia ..... Hauskaa ...... kerroppa omista saavutuksistasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäkö on saavutuksesi tässä elämässä? Ei rahaa, ei terveyttä, ei potenssia, ei taloa, ei autoa, ei mieskuntoa eikä naista, mutta tukka on? Wau! Olet mahtava menestyjä! ;)

        Joo joo mutta omat hampaat ja hiukset on päässä... kaikilla ei ole...


    • Anonyymi

      Vain Bumballa on moinen urheilutietämys Cooperin testistä.

      • Anonyymi

        Tulihan se sieltä lopulta, ajattelin jo että nyt on Hukkis sairastunut kun ei mainitse asiasta. Tosin kovin pitkä viive.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tulihan se sieltä lopulta, ajattelin jo että nyt on Hukkis sairastunut kun ei mainitse asiasta. Tosin kovin pitkä viive.

        resu... juoksin kerran guupperin testin ylämäkeen alle 11 minuuttia... lääkäri näki tulokset ja sanoi että eipä ihme että sulla on tukka...


    • Anonyymi

      Leidipojat ovat ihania.

      • Anonyymi

        Mutta Pasasella on tukka. Sitä ihailee lääkärit ja vaimokin tietenkin https://aijaa.com/YpTmGn
        Pasasen tukasta näkee että mies uhkuu miehellistä voimaa ja se tukka ikäänkuin vetää Pasasen sairaalan rappusia ylös kosmisella voimalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta Pasasella on tukka. Sitä ihailee lääkärit ja vaimokin tietenkin https://aijaa.com/YpTmGn
        Pasasen tukasta näkee että mies uhkuu miehellistä voimaa ja se tukka ikäänkuin vetää Pasasen sairaalan rappusia ylös kosmisella voimalla.

        Voi kuínka hellyyttävää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuínka hellyyttävää...

        Tässä Pasasen vaimo kyselee että missäs ne rahat on, jotka piti tulla jo parikymmentä vuotta sitten https://aijaa.com/apnVxL Pasanen kun on valehdellut tekevänsä tärkeitä töitä netissä joista tulee ihan kohta miljoonia. Ei ole tulossa. Siippa roikkuu Pattajan palstalla hikoillen ja miettien mistä seuraava kaaliannos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä Pasasen vaimo kyselee että missäs ne rahat on, jotka piti tulla jo parikymmentä vuotta sitten https://aijaa.com/apnVxL Pasanen kun on valehdellut tekevänsä tärkeitä töitä netissä joista tulee ihan kohta miljoonia. Ei ole tulossa. Siippa roikkuu Pattajan palstalla hikoillen ja miettien mistä seuraava kaaliannos.

        Ja hellyyttely vaan jatkuu, laiffila sinä ole oikeasti hullu, vaimolleni tulee joka kuukausi suomesta 27.000 bahtia massia käteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja hellyyttely vaan jatkuu, laiffila sinä ole oikeasti hullu, vaimolleni tulee joka kuukausi suomesta 27.000 bahtia massia käteen.

        sillähän saa monta kaaliannosta, eikö vain laiffila palstan heikoin lenkki.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe