Mikä on oikein

Anonyymi-ap

Minulla on sinkku sisko jolla ei lapsia. Itse olen 4 pojan yksinhuoltaja. Onko oikein että perimme fifti fifti. Eikö minun kuulu saada enemmän. Moraalisesti.

13

357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei. Rintaperillisinä olette oikeutettuja samansuuruiseen perintöön. Elämänaikaiset tekemiset tai tekemättä jättämiset ei vaikuta asiaan.

    • Anonyymi

      Eiväthän lapsesi peri vielä mitään,vaan perivät sinut ja toisen vanhempansa aikanaan. Tietenkin lapsillesi voi perittävä eläessään testamentata jotakin,nutta lakiosaa joka sinulle ja siskollesi kuuluu,ei voi loukata,vaan voitte vaatia lakiosaanne kumpikin.

      • Anonyymi

        No jos toi yh kuolee ennen, niin sen kakarat perii.
        Surkeeta on se, että korppikotka on jo haaskalla vaikkei haaskaa vielä ole.


    • Anonyymi

      Sinä lapsinesi olet siis mielestäsi arvokkaampi vanhemmillesi kuin lapseton siskosi, eikö niin....?! Siis moraalisesti. Kenties olet myös arvokkaampi yhteiskunnalle? Ehkä kaipaat myös sääliä ja lisätukea muilta, koska olet yksinhuoltaja. Käänny asiassa Kelan puoleen.

      Guuglaa samalla termi testamentti, niin opit asiassa.

      (Kummallisia ajatuksia ihmisillä.)

    • Anonyymi

      "Minulla on sinkku sisko jolla ei lapsia. Itse olen 4 pojan yksinhuoltaja. Onko oikein että perimme fifti fifti. Eikö minun kuulu saada enemmän. Moraalisesti."

      Ihan oikein menee. Kumpikin teistä on osansa valinnut. Moraalisestikin.

    • Anonyymi

      Olisiko moraalisesti oikein, että olisit saanut vain kaksi lasta ja sinkkusiskosi myös kaksi, niin olisi kaksi yksinhuoltajaa?

      Entäpä jos olisitte toimineet samoin moraalisesti kuin siskonne, eli pysyneet sinkkuna, ette ehkä olisi yksinhuoltaja.

      Syytä en tiedä miksi olette yksinhuoltaja, mutta se ei ole syy että perintö jakaantuisi teidän hyväksenne, vaan sen jakaa perintökaari oikeudenmukaisesti perillisille tasan.

      T. Professional of the law, Lawetorder Z via V

    • Anonyymi

      Ap jatkaa. Mutta kasvatan 4 uutta vero maksajaa. Sisko ei.

      • Anonyymi

        Lisäät maapallon muutenkin liian suurta ihmismäärää holtittomalla lisääntymistarpeellasi.
        Sinun osuutesi pitäisi olla käänteisessä suhteessa lastesi määrään. Sinun pitäisi saada yksi viidennes perinnöstä, siskosi loput.


      • Anonyymi

        Mistä sinä tiedät, että heistä tulee veronmaksajia?
        Äidin esimerkistä päätellen he keskittyvät vaatimaan ympäriltään enemmän, kuin oman osansa epämääräisillä keksityillä moraaliperusteilla.


      • Anonyymi

        Perustuuko arvosi yhteiskunnalle siis mielestäsi lapsien määrään? Siinä tapauksessa kaikki lestaatit ovat todella arvokkaita ihmisiä, jos heidän lapsensa joskus pääsevät töihin. Paljonko ihmisen arvoa lisää jokainen potentiaalinen uusi veronmaksaja?

        Jos sinä runsaine lapsinesi yksinhuoltajana olisit vanhemmillesi arvokkaampi kuin sisaruksesi, sinua varten olisi tehty testamentti. Onko tehty?

        Kummalliset näkemykset huomioiden avaaja lienee trolli.


    • Anonyymi

      Miksi sinun ahneen pitäisi saada yhtään enemmän tekemäsi kakaran takia. Pane sen luikurin maksamaan jonka kanssa hässit.

      • Anonyymi

        Jos niitä on neljä (4) hässijää ollut?


    • Anonyymi

      Mitäs punkeet pentuja veronmaksajien rasitteeksi, se ei oikeuta sinulle enää perintölisää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5454
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2416
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1947
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1658
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe