Lakiosa ja säätiö

Anonyymi-ap

Äitini on 88v leski, joka omistaa pari asuntoa. Pari vuotta sitten hän hurahti erääseen uskonlahkoon, säätiöon joka järjesti testamentti illan. "Sitten kun sinä Eeva olet jo Taivaan oloissa niin perintosi auttaa meitä". Säätiöllä on lakimies joka tekee tai on tehnyt testamentin äidin kanssa. Kunnioitan äitini uskoa ja tahtoa, mutta äidin mukaan lakimiehelle oli "pettymys" minun olemassaolon, koska minulle kuuluu ainakin lakiosa. Muita lapsia ei ole. Säätiö kuulemma huolehtii hautajaiset ja kaiken perimisen lain mukaan. Siivoaa asunnon jne. Minusta tässä tullaan.minun reviirille.

Äitini on täysjarkinen ja tehköön mitä haluaa. Kuitenkin säätiöiden veroa maksamattomina mukaantulo 86 vuotiaan elämään on härskiä. Muu suku ihmettelee kun asuntoja ei pidetä suvussa.

Voimakkaita ovat säätiöt.

7

345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Antaisin mummon hoitaa asian. Ota etäisyys mummoosi. Anna puljun hoitaa mummo hautaan, hoitaa perunkirjoitus lakimiehineen. He maksavat sinulle mikä sinun on.

      Mummo on kuitenkin hoitanut asian ajoissa puljun kanssa. Eri asia kun joku lahko tulee kuolinvuoteelle rahaa saamaan.

    • Anonyymi

      Miten isäsi perintö

    • Anonyymi

      ...niin ne "uskovaiset" Ison kirjan sanaa kuulevat :"älkää kootko itsellenne aarteita maan päälle ..."

    • Anonyymi

      Hankalia tilanteita. Valitettavasti jotkin / monet (suurin osa?) uskonliikkeet ovat suoranaisia rahan perässä olevia lipeväkielisiä korppikotkia ja hyväksikäyttäjiä lakimiehineen.

      Ne ihmisvetoisten uskontojen, uskonliikkeiden ja kulttien jumalat eivät tarvitse rahaa, mutta nuo säätiöt & Co ahmivat suorastaan rikkauksia ja ilmeisesti jopa verovapaasti.

      Julkeavat vielä puhua mieltä manipuloiden taivaspaikasta ja tavoittelemastaan taloudellisesta hyödystä samassa yhteydessä, toisen koko elämäntyön kustannuksella.

      Scientologien perustaja oli kuulema todennut, että jos haluat rikastua, niin perusta uskonto.

      - https://skeptics.stackexchange.com/questions/10327/did-l-ron-hubbard-say-the-way-to-make-a-million-dollars-is-to-start-a-religion

      Härskiä.

      Tsemppiä avaajalle jatkoon.

      • Anonyymi

        Pieni lisäys vielä edelliseen.

        Empiiristen havaintojeni mukaan eri herätysliikkeet, varsinkin uusiin jäseniin kohdistuvine (manipuloivan tekopyhine) rakkauspommituksineen ovat kaikkein ahneimpia ja härskeimpiä tuossa lajissa. Koettavat myös esiintyä uutena aitona hengellisenä perheenä.

        :/


    • Anonyymi

      Rkp säätiöissä on taas kohta 🦀 juhlat ja lauletaan ruottiksi juopuneena?🏆

      • Anonyymi

        Mitä ihmettä tuo persu tuossa yritti selittää?

        Miksi et äänestänyt Purraa tai Hakkaraista, niin loppuu rapujuhlat tästä maasta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5484
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      21
      2440
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      50
      1674
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1297
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe