Millon mun menkat alkaa

Anonyymi-ap

Kysymys näkyykin jo otsikosta mutta millonkohan mun menkat alkaa koska mulla on ollu kaikkia murrosiän merkkejä mutta ei kuukautisia. Oon 11v meen kutoselle. Painan jotain 38-40kg ja oon 145cm pitkä että millonkohan ne alkaa.

21

514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vastatkaa pliiiiiis

      • Anonyymi

        Ens viikolla alkaa. Tai sitten ei.

        Tosissaan, ei täällä kukaan sun menkkojen alkamista voi tietää. Pitäisin kuitenkin aika varmana, että viiden vuoden sisällä. Vietä huoletonta lapsuutta siihen asti!


    • Anonyymi

      Jos pystyt, niin juttele asiasta vaikka äitisi kanssa.
      Aika usein tyttärillä alkaa menkat suurin piirtein samassa iässä kuin on alkanut äidillään.
      Voihan olla, että joudut vielä parikin vuotta odottamaan.
      Ei niitä kannata haluta alkavaksi kovin nuorella iällä, ehtii vuosien varrella moneen kertaan vielä kyllästymäänkin siihen vuotamiseen.
      Ole iloinen, jos ei vielä ole alkanut.

      • Anonyymi

        Kiitti ku vastasitte! Oli apua =)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti ku vastasitte! Oli apua =)

        Sit vielä semmonen kysymys että miltä ne menkat tuntuu, ku valkovuotohan ei tunnu missään nii miltä ne menkat sit tuntuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sit vielä semmonen kysymys että miltä ne menkat tuntuu, ku valkovuotohan ei tunnu missään nii miltä ne menkat sit tuntuu

        Helpoimmillaan ei tunnu miltään, pahimmillaan alavatsaa polttaa niin että itket tuskasta.
        Verta tulee jonkin verran tai paljon. Sama toistuu 4-5 viikon välein noin 40 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helpoimmillaan ei tunnu miltään, pahimmillaan alavatsaa polttaa niin että itket tuskasta.
        Verta tulee jonkin verran tai paljon. Sama toistuu 4-5 viikon välein noin 40 vuotta.

        Mulla on nytte pää hirveen kipee ja alavatsa (alavatsa on ollu pari päivää kipee välillä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on nytte pää hirveen kipee ja alavatsa (alavatsa on ollu pari päivää kipee välillä)

        Joten alkaakohan mulla kohta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sit vielä semmonen kysymys että miltä ne menkat tuntuu, ku valkovuotohan ei tunnu missään nii miltä ne menkat sit tuntuu

        Jos esim käytät siteitä nii tuntuu et kuset housuu:) ja jos kuukuppii ja tampoonii nii ei miltää:D Menkat myös sattuu osalla alavatsaan ja osalla ei tunnu miltään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos esim käytät siteitä nii tuntuu et kuset housuu:) ja jos kuukuppii ja tampoonii nii ei miltää:D Menkat myös sattuu osalla alavatsaan ja osalla ei tunnu miltään.

        rintoja saattaa aristaa muutama päivä ennen menkkoja. näin ainakin aikuisella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        rintoja saattaa aristaa muutama päivä ennen menkkoja. näin ainakin aikuisella

        Apua! Mulla oli tänään alkkareissa jotain rusehtavaa (ei oo kakkaa)nii alkoko mul menkat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apua! Mulla oli tänään alkkareissa jotain rusehtavaa (ei oo kakkaa)nii alkoko mul menkat

        Kyllä alkoivat.Merkkaa ylös päivä ja kesto.Seurailet sitten kalenteria miten ne siitä alkaa menemään ja paljonko vuodat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apua! Mulla oli tänään alkkareissa jotain rusehtavaa (ei oo kakkaa)nii alkoko mul menkat

        Mulla tuli ton jälkeen uudestaan sellasta rusehtavaa vasta parin päivän päästä niiiiiii... Onks normaalia?


    • Anonyymi

      Olet vielä lapsi,nauti siitä.Sää kerkeet vuotaan 40 vuotta kuukausittain, kun ne alkavat.Ne on sotkua,kipua ja rättien roudaamista joka kassissa ja taskussa.Itse jouduin välillä lähteen aikanaan kesken koulupäivän kotiin vaihtaa farkutkin kun olen vuotanut runsaasti 13v- saakka.Siteet oli toki surkeita 80- luvulla.Kohdun painostin ottamaan pois 41- vuotiaana kohdunlaskeuman ja vuotohäiriöiden takia.Nyt 51v ja elämäni parasta aikaa ollut nämä kymmenen vuotta.Myös 100% ehkäisynä.

      • Anonyymi

        Tänään mää kävin vessassa ja mä huomasin pikkareissa 2 semmosta mini mini punasta pistettä niii en tiiä mitä nää on? :⁠'⁠( Tietäosittekö te??????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään mää kävin vessassa ja mä huomasin pikkareissa 2 semmosta mini mini punasta pistettä niii en tiiä mitä nää on? :⁠'⁠( Tietäosittekö te??????

        Ja sit että mulla on aina joskus ollu punaisia karvoja pikkareissa?? ööööööööööööö... Mul on siis rinnat kasvanu ja kasvupyrähys alko justii ja valkovuoto on alkanu tyyliin 1 vuos sitte. Oon 12 v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sit että mulla on aina joskus ollu punaisia karvoja pikkareissa?? ööööööööööööö... Mul on siis rinnat kasvanu ja kasvupyrähys alko justii ja valkovuoto on alkanu tyyliin 1 vuos sitte. Oon 12 v

        just.Taidat olla mies koska häpykarvat ei irtoile. Päinvastoin niitä kasvaa lisää.


    • Anonyymi

      11-14v on siinä ikäharukassa jolloin menkat alkavat ja sinä aikana on varottava sukukupuoliyhdyntää! Jos niin kuitenkin tapahtuu, niin silloin heti lääkärille sekä diagnoosi mahdollisista emättimen vammoista. Nuori neitseellinen "pimppi" ennen kuukautisia ei siedä väkisin sisälle tuloa vaan jotain ilmeisesti "hajoaa"! Tärkeintä on odottaa kunnes menkat alkavat, se on ensimmäinen merkki naiseksi syntymiseen ja kun halut ovat syntyneet niin naiseutesi on jo lähellä. Muistat vain että neitsyytesi annat viedä hänen joka välittää sinusta, josta välität ja pidät, hyvän esileikin/-lämmittelyn sekä sinua arvostavan miespuolisen kanssa!:)

      • Anonyymi

        Toivottavasti kukaan 11 vuotias ei harrasta yhdyntää.


    • Anonyymi

      Voi eiii! Ei sulla oo vielä mitään kiirettä! itellä alko 12v ja olen nyt 15v. Muttasiis Älä huolehdi turhaan. Kyllä ne vielä joskus alkaa;) ja MUISTAKAA HYVÄT IHMISET TÄMÄ, että painolla ei ole mitään vaikutusta kuukautisiin. Jotkut nimittäin väittävät että menkat alkaa vain, jos olet yli 45kg tms... itse olin alle. Kuukautisten myötä sinulla on biologinen valmius tulla raskaaksi, mutta et sinä sitä vielä 11v tarvi;) Tsemppiä sulle odotukseen;D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 123
      3069
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      88
      2813
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2208
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      21
      1776
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe