Millon mun menkat alkaa

Anonyymi-ap

Kysymys näkyykin jo otsikosta mutta millonkohan mun menkat alkaa koska mulla on ollu kaikkia murrosiän merkkejä mutta ei kuukautisia. Oon 11v meen kutoselle. Painan jotain 38-40kg ja oon 145cm pitkä että millonkohan ne alkaa.

22

823

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vastatkaa pliiiiiis

• Anonyymi

Ens viikolla alkaa. Tai sitten ei.

Tosissaan, ei täällä kukaan sun menkkojen alkamista voi tietää. Pitäisin kuitenkin aika varmana, että viiden vuoden sisällä. Vietä huoletonta lapsuutta siihen asti!

• Anonyymi

Jos pystyt, niin juttele asiasta vaikka äitisi kanssa.
      Aika usein tyttärillä alkaa menkat suurin piirtein samassa iässä kuin on alkanut äidillään.
      Voihan olla, että joudut vielä parikin vuotta odottamaan.
      Ei niitä kannata haluta alkavaksi kovin nuorella iällä, ehtii vuosien varrella moneen kertaan vielä kyllästymäänkin siihen vuotamiseen.
      Ole iloinen, jos ei vielä ole alkanut.

• Anonyymi

Kiitti ku vastasitte! Oli apua =)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitti ku vastasitte! Oli apua =)

Sit vielä semmonen kysymys että miltä ne menkat tuntuu, ku valkovuotohan ei tunnu missään nii miltä ne menkat sit tuntuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sit vielä semmonen kysymys että miltä ne menkat tuntuu, ku valkovuotohan ei tunnu missään nii miltä ne menkat sit tuntuu

Helpoimmillaan ei tunnu miltään, pahimmillaan alavatsaa polttaa niin että itket tuskasta.
        Verta tulee jonkin verran tai paljon. Sama toistuu 4-5 viikon välein noin 40 vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helpoimmillaan ei tunnu miltään, pahimmillaan alavatsaa polttaa niin että itket tuskasta.
        Verta tulee jonkin verran tai paljon. Sama toistuu 4-5 viikon välein noin 40 vuotta.

Mulla on nytte pää hirveen kipee ja alavatsa (alavatsa on ollu pari päivää kipee välillä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on nytte pää hirveen kipee ja alavatsa (alavatsa on ollu pari päivää kipee välillä)

Joten alkaakohan mulla kohta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos esim käytät siteitä nii tuntuu et kuset housuu:) ja jos kuukuppii ja tampoonii nii ei miltää:D Menkat myös sattuu osalla alavatsaan ja osalla ei tunnu miltään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos esim käytät siteitä nii tuntuu et kuset housuu:) ja jos kuukuppii ja tampoonii nii ei miltää:D Menkat myös sattuu osalla alavatsaan ja osalla ei tunnu miltään.

rintoja saattaa aristaa muutama päivä ennen menkkoja. näin ainakin aikuisella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

rintoja saattaa aristaa muutama päivä ennen menkkoja. näin ainakin aikuisella

Apua! Mulla oli tänään alkkareissa jotain rusehtavaa (ei oo kakkaa)nii alkoko mul menkat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Apua! Mulla oli tänään alkkareissa jotain rusehtavaa (ei oo kakkaa)nii alkoko mul menkat

Kyllä alkoivat.Merkkaa ylös päivä ja kesto.Seurailet sitten kalenteria miten ne siitä alkaa menemään ja paljonko vuodat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla tuli ton jälkeen uudestaan sellasta rusehtavaa vasta parin päivän päästä niiiiiii... Onks normaalia?

• Anonyymi

Olet vielä lapsi,nauti siitä.Sää kerkeet vuotaan 40 vuotta kuukausittain, kun ne alkavat.Ne on sotkua,kipua ja rättien roudaamista joka kassissa ja taskussa.Itse jouduin välillä lähteen aikanaan kesken koulupäivän kotiin vaihtaa farkutkin kun olen vuotanut runsaasti 13v- saakka.Siteet oli toki surkeita 80- luvulla.Kohdun painostin ottamaan pois 41- vuotiaana kohdunlaskeuman ja vuotohäiriöiden takia.Nyt 51v ja elämäni parasta aikaa ollut nämä kymmenen vuotta.Myös 100% ehkäisynä.

• Anonyymi

Tänään mää kävin vessassa ja mä huomasin pikkareissa 2 semmosta mini mini punasta pistettä niii en tiiä mitä nää on? :⁠'⁠( Tietäosittekö te??????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään mää kävin vessassa ja mä huomasin pikkareissa 2 semmosta mini mini punasta pistettä niii en tiiä mitä nää on? :⁠'⁠( Tietäosittekö te??????

Ja sit että mulla on aina joskus ollu punaisia karvoja pikkareissa?? ööööööööööööö... Mul on siis rinnat kasvanu ja kasvupyrähys alko justii ja valkovuoto on alkanu tyyliin 1 vuos sitte. Oon 12 v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sit että mulla on aina joskus ollu punaisia karvoja pikkareissa?? ööööööööööööö... Mul on siis rinnat kasvanu ja kasvupyrähys alko justii ja valkovuoto on alkanu tyyliin 1 vuos sitte. Oon 12 v

just.Taidat olla mies koska häpykarvat ei irtoile. Päinvastoin niitä kasvaa lisää.

• Anonyymi

11-14v on siinä ikäharukassa jolloin menkat alkavat ja sinä aikana on varottava sukukupuoliyhdyntää! Jos niin kuitenkin tapahtuu, niin silloin heti lääkärille sekä diagnoosi mahdollisista emättimen vammoista. Nuori neitseellinen "pimppi" ennen kuukautisia ei siedä väkisin sisälle tuloa vaan jotain ilmeisesti "hajoaa"! Tärkeintä on odottaa kunnes menkat alkavat, se on ensimmäinen merkki naiseksi syntymiseen ja kun halut ovat syntyneet niin naiseutesi on jo lähellä. Muistat vain että neitsyytesi annat viedä hänen joka välittää sinusta, josta välität ja pidät, hyvän esileikin/-lämmittelyn sekä sinua arvostavan miespuolisen kanssa!:)

• Anonyymi

Toivottavasti kukaan 11 vuotias ei harrasta yhdyntää.

• Anonyymi

Voi eiii! Ei sulla oo vielä mitään kiirettä! itellä alko 12v ja olen nyt 15v. Muttasiis Älä huolehdi turhaan. Kyllä ne vielä joskus alkaa;) ja MUISTAKAA HYVÄT IHMISET TÄMÄ, että painolla ei ole mitään vaikutusta kuukautisiin. Jotkut nimittäin väittävät että menkat alkaa vain, jos olet yli 45kg tms... itse olin alle. Kuukautisten myötä sinulla on biologinen valmius tulla raskaaksi, mutta et sinä sitä vielä 11v tarvi;) Tsemppiä sulle odotukseen;D

• Anonyymi

Oon 12 v ja 152cm pitkä ja mul on kaikkia murrosiän merkkejä mm. rintojen kasvu, valkovuotoa reilu vuosi, karvoitusta ja finnejä nii mietin vaan et millon mun menkat sit alkaa. Jos on mitään ajatuksia

• Anonyymi

Mun rinnat on kasvanut mulla on karvoja⬇️ei kainaloissa on Valko vuotoa ollut mä oon nähny mun pikkareissa joitain ruskeita mini läikkiä Valko vuodon seassa onko mun menkat alkanut

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      89
      3707
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1959
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1783
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      144
      1642
    5. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1483
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1478
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      98
      1453
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1402
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1324
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1287
    Aihe