Miten parhaiten , halvimmin , nopeimmin tai joku näistä veisi kotinsa irtaimiston Ranskaan???
En tarkoita turhaa vaan lasten piirrustukset, va-
lokuvat, kirjat jms.
Kertokaa toki miten olette menetelleet.
MITEN OMAISUUS ULKOMAILLE
3
762
Vastaukset
- Autolla
Olen vienyt tuttavani muuttokuorman Espanjaan ja näppärästi se meni. Tavarat isoon pakettiautoon ja ajaen Espanjaan. Tosin olen paljon Euroopassa autolla liikkunut joten ei ollut outoa puuhaa.
Yhden reissun tein Etelä-Ranskaan Via Baltican kautta ja kilometrejä taisi tulla muistaakseni pari tuhatta reilut. Aikaa meni pari päivää ja tavarat menivät ehjänä perille.
Huolintaliikkeiden kautta maksaa maltaita eli jos tunnet autoilevia, niin kysy heiltä mitä ottavat vaivanpalkkaa tai aja itse, samalla näet maisemia ja koet uusia asioita :)- Pakkauspuuhiin
Kiitos ystävällisestä viestistäsi.
Satutko tietämään, käykö Suomen ajokortti Ranskassa? - Autolla
Pakkauspuuhiin kirjoitti:
Kiitos ystävällisestä viestistäsi.
Satutko tietämään, käykö Suomen ajokortti Ranskassa?Kyllä riittää, ei tarvitse olla kansainvälistä. Iloisia kilometrejä :)
Yksi hyvä linkki on muuten jos et ole aikaisemmin ajanut niin http://www.viamichelin.com/viamichelin/gbr/tpl/hme/MaHomePage.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742472Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721792Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2591446- 851272
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3901245Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3581197- 1281185