Suomi on palannut säätyaikaan,jossa valtiotki tunnustetaan,vain valikoimalla !?
Esimerkiksi, Kosovon oikeutta ei anneta Luhanskille ja Donetskille, georkiasta eronneet samaan katekoriaan !?
Kuuluin aikanaan rakennusoikeudessa samaan kastiin 4,5 vuotta ja synnytysapuunkin,mutta sitten isännille tuli pelko perseen alle ja luvat tuli hakematta kuin Aravakin !? Perheen väliaikais asuntokurjuudesst ja hakmuksista tuli korvausta vain 2000mk !? Mediat piti salassa kuin Sauli Niinistön valehtelun !?
Onko Suomi valinnut puolensa Yhdysvaltain sisällissodassa ja aseavun rahoineen,ollakko valmis !?
6
228
Vastaukset
- Anonyymi
Missäpäin USA a on sisällissota? Kerroppas nyt se tänne
- Anonyymi
Tässäkin asiassa Helsingin Sanomat (Sanoma Konserni) on jo vallinnut Suomen ja suomalaisten puolesta. Media pyrkii anastamaan vallan itselleen.
- Anonyymi
Median tehtävä on välittää uutisia.
Sen HS ja muu laatumediamme hoitaa hienosti.
Hallitusvalta on demokratiassa ihan muualla.
Otapa selvää asiasta.
- Anonyymi
Taidatko tuota enää sekavammin esittää?
Uskaltaako kukaan yrittää kilpaan? - Anonyymi
Oltiinhan Trumpin vaaliehdokkaan puolella Venetzuelassa, josta tuli silloikin vesiperä ja pantiin sen öljyn ostakille pakotteet,demokraatti hölmöinä !?
- Anonyymi
Siis mitä ????
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212247- 701136
- 1091001
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72979- 47974
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p55927KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12901Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31890Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47830