Venäjä on käytnyt hyökkäys sotaansa jo pitkään ja varustaa koko ajan uutta sota väkee. putinin voi resussiensa puolesta sotia vaikka maailman tappiin.
Venäjä ei luovuta ukrainassa
23
511
Vastaukset
- Anonyymi
Venäjä esti viljan kuljetukset mustalla merella ja kymmenet miljoonat ihmiset nääntyy nälkään.
- Anonyymi
Energiakortti ei tuottanut toivottua tulosta niin nyt yritetään sitten tämmöstä. Ei onnistu tämäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Energiakortti ei tuottanut toivottua tulosta niin nyt yritetään sitten tämmöstä. Ei onnistu tämäkään.
niinpä. seuraavaksi ruplan kurssin puljaaminen.
- Anonyymi
Jämpsässä on suorastaan pakkomielle putlerista 🤣😅
- Anonyymi
Tää Toveri kaikkein pöhköin asiantuntija mitä löytyy 😂🤣
- Anonyymi
Voisitko perustella? Kiitos. Itse olen kyllä eri mieltä, mutta jokainen saa olla asoista mitä mieltä tahansa.
- Anonyymi
Näin on!nämä ryhmät jankuttaa samaa asiaa tai omasta mielestään fiksuja vitsejä.jännä juttu,toiset saa sinä et,esim.
- Anonyymi
hieman JN hieman
- Anonyymi
samoin sinne
- Anonyymi
salkkarin kyttääjällä meni tunteisiin.
- Anonyymi
Ei voi sotia maailman tappiin.
Ne joita venäjä pakolla värvää taisteluihin ja armeijan palvelukseen ovat täysin sodasta tietämättömiä nuoria poikia ja muuten huono-osaisia. Heistä ei ukrainalle suurta vastusta ole. Venäläisiä kaatuu 500 - 600 sotilasta vuorokaudessa sekä tuhoutunut kalusto päälle, eniten tykistöä. - Anonyymi
Mutta onhan ukrainalaisille hyvä koulutus,täältä Jämsästäkin on monta kouluttajaa siellä,ainakin niin ne itse kehuu joka palstalla.ja useimmat ovat olleet myös muukalaislegioonassakin.ukrainan ei voi hävitä nyt .
- Anonyymi
Minä olin ainoa. Ja olen edelleenkin.
Ei se koulutuksesta jää kiinni Ukrainan vastahyökkäys vaan strategiasta ja F-16 hävittäjistä. Jos ne hävittäjät olisi toimitettu heti alussa niin Ukrainalla ei olisi hädän päivää.
Nyt kun sitä venytettiin ja venytettiin niin voi käydä miten vaan.
- Anonyymi
Ukrainalaiset voittaa venäjän ja siinä pelastavat myös suomen
- Anonyymi
Kun venäjää vastaan nostetaan kostoja niin myös kosto kierre jatkuu... Eurooppa köyhtyy ja Putin nauraa!! Lisää sotakalustoa huutaa ukraina☹️mistä ne on pois. Koko Euroopalta ja nyt vielä vilja tuonti. Tuleeko nälänhätä? Mitä seuraavaksi!!! Eikö olisi parempi etsiä rauhan ratkaisuja,. Meneekö zelensky sovittelupöytään, jos aina vaan tuetaan. Luulen ettei Venäjä luovuta ja kuka tietää niiden juonet. Ei voi enää luottaa
- Anonyymi
Asiantuntijat osoittautuvat "asiantuntijoiksi". Venäjä ei näytä sittenkään häviävän, vaikka sitä pidettiin varmana ja ainoana vaihtoehtona.
- Anonyymi
Venäjän romahdus tulee äkisti sitten kun tulee taistelukentällä. Näin on aina tullut.
Tulette vielä näkemään sen. - Anonyymi
Putin sitä Putin tätä se on Nato propakantaa mitä suomi lehdet on täynnä,onko venäjä koskaan hävinnyt???
- Anonyymi
Onko joku luullut että häviää
- Anonyymi
Hyvin sota sujuu ukrainan kannalta. Putin vaikuttaa jo halvaantuneelta sijoilleen vaikka joitain pohjois-korean ja kiinan matkoja hänelle on muut järjestäneet.
Prigozinin kapina sen näytti Putin ei pystynyt kuin lähtemään karkuun Pietariin, vaikka tiesi etukäteen Prigozinin kapinan ajankohdan. - Anonyymi
Ukraina ei pärjää ja länsi sitä on auttanut ja rahoittanut. Ukraina tappoi 2014 itä-Ukrainalaisija jotka ovat Venäjällä syntyneitä. Amerikan aloittama sisällissota jotta pääsee tappelemaan arktisistaalueista. Mutta saahan tämä hullu Suomikin vielä osansa. Kiina auttamaan nyt Venäjää
- Anonyymi
Venäjällä syntyneet ukrainalaiset ovat pääsääntöisesti kremlin kätyreitä tai piiloagentteja. Ihan hyvä että heitä poistetaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057