Onko oikein tehdä kaikille tarkoitetusta jätepisteestä kaatopaikka? Jos vie tyhjiä purkkeja niin paljon ettei ne mahdu niille tarkoitettuun säiliöön, niin olisi kohteliasta, varata säkki mukaansa, ettei ylijääneet lillu koko lattian täydeltä maassa. ja tyhjentäjääkin kohtaan olisi huomaavaista ettei tekisi hänelle ongelmaa tahallaan, ei hänellä ole aikaa alkaa siivoamaan muiden jälkiä. Muutenkin kaikki maalipurkit, ja rauta romut ei kuulu pien jäte pisteeseen, vaan Salmiselle. Meillä ei ole kohta tätäkään palvelua, , jotkut pitävät siitä huolen.
Jäteasemat.
16
674
Vastaukset
- Anonyymi
sama ongelma on ympäri suomea,missä on ukrainalaisia.
- Anonyymi
v..... iltatähti heitä voltti.
- Anonyymi
Semmoista kaikille tarkoitettua jätepistettä ei olekkaan.
- Anonyymi
Jämsä...kierrä se kaukaa
- Anonyymi
Diu diu pus pus 😘
- Anonyymi
Kuhmoisten mies tönkii kyllä arvokkaat metallit myyntiin.
- Anonyymi
Liian jännää kääkk
- Anonyymi
Kuka nyt Kuhmoisista tulee Jämsään "tönkimään?
- Anonyymi
Sun äitis
- Anonyymi
Kyllä kannattaa ottaa talteen,jos löytää. Esim.kupari ja messinki. Minä olen ottanut ja vienyt Romukioskiin ja rahat tulee verottomana käteen. Bisnestä, bisnestä.
- Anonyymi
Tyypillinen virolainen varastaa kuparia
- Anonyymi
Tämä Kuhmoisten mies tönkii ihan päivälläkin paskaa kauppojen roskiksesta.kävelee etukumarassa,pälyilee ympärilleen ihan kuin varkain menisi.laiha kuin ajokoira. Myy kirpparilla löytämänsä,pöydän löydät hajun perusteella.mahtaa olla aika perseaukinen,kai maalipurkit ja muu käy kaupaksi kun tänne kannattaa ajaa joka päivä.
- Anonyymi
Siinäpä oikein kyyläreitten aatelia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä oikein kyyläreitten aatelia
siinäpä oikein r..... aatelia.
- Anonyymi
Kyllä niiden jäteasemien laatikoihin sun vähäiset romut mahtuu, sinne vaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392040
- 49846
- 85844
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7721Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27610- 66606
- 43477
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28469Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78467