Valheelliset/epätodet lausunnot ja palaverit

Anonyymi-ap

Hei kaikki.

Minulla oli yhdessä vaiheessa sellainen vaihe elämässä että minusta kirjoitettiin epätosia lausuntoja. Eli eri henkilöiden minusta kirjoitetut lausunnot eivät olleet totta. Lisäksi palavereissakin minusta puhuttiin asioita jotka ei olleet totta. Tämä elämänvaihe oli vuosins 2008-2010. Ainakin noina vuosina minusta kirjoitettiin ohjaajien,lääkäreiden jak psykologin toimesta lausuntoja jotka oli epätosia. Eli lausunnoissa kirjoitetut asiat minusta ja minun käytöksestä ei olleet totta. Lisäksi palavereissakin puhuttiin sellaisia asioita minusta jotka eivät olleet totta. Ja muissakin tilanteissa joskus minusta puhutut asiat ei olleet totta. Olen miettinyt valehdeltiinko minusta lausunnoissa ja palavereissa tarkoituksella vai oliko se pelkkää väärin ymmärrystä? Vai sekä että?

Kiinnostaa kovasti tietää,onko muilla samanlaisia kokemuksia? Onko joistakin muistakin joskus kirjoitettu valheellisesti ja puhuttu valheellisesti palavereissa?

Tuona aikana(vuosina 2008-2010)asuin eräässä lastenkodissa.

Sekä ohjaajien että lääkäreiden ja psykologien minusta kirjoittamat lausunnot ei täsmänneet.

Lausunnoissa ja palavereissa minusta puhutut asiat ei siis olleet totta ja lausunnoissa ja palavereissa puhuttiin aivan kun en ymmärtäisi mitään ja puhuttiin tosi kielteisesti.

0

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. 120
        2663
      2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        67
        2440
      3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        16
        2081
      4. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        19
        1737
      5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        21
        1648
      6. Haluan jutella kanssasi Nainen

        Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
        Ikävä
        15
        1479
      7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

        Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
        Seinäjoki
        17
        1429
      8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

        Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
        Ikävä
        27
        1403
      9. Onko mies niin,

        että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
        Tunteet
        16
        1377
      10. Kristityt "pyhät"

        Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
        Kristinusko
        6
        1302
      Aihe