Viejänaiset siivittämässä lavatanssien loppumista.

Anonyymi-ap

Nykyään viejänaiset lähtevät hakemaan tanssiparia samaan aikaan miesten kanssa. Siis "kilpailevat " haettavana olevista naisista, miesten kanssa.
Lavoilla näkee monta kertaa tilanteen jossa mies on muutaman askeleen päässä hakemastaan naisesta, kun viejänainen juoksuaskelilla pyyhältää väliin. Voitte uskoa että mieshakijaa moinen touhu v..ttaa!!!
Viejänaisten kuuluisi odottaa, kunnes miesten hakuaalto on loppunut, ja sitten vasta hakea jäljellä olevista naisista seuraaja. Näin homma toimisi hyvin.
Nykyisellä touhulla viejänaiset häätävät loputkin miehet lavoilta.

11

546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      minä en hae naisviejiä enkä heidän seuraajiaan. lesboilkoon kaikessa rauhassa keskenään

      • Anonyymi

        Samaa mieltä !!! Jotain mätää heissä on, enkä halua sotkeentua mihinkään mahdolliseen lesbokuvioon.


    • Anonyymi

      Siuhen mennessä saavutettujen tanssitunnelmien entisestäänedistämismielessä hyvin haitalliset itsekeksimiensä kuvioittensa erikoismiehet on syypäitä sievoisia summia lajinomaisessa tanssuasennossa ja lajinmukaisessa viennissä standardi-kuvioihin satsanneitten viejänaisten ilmaantumisiin tanssimoihin.

    • Anonyymi

      Epänormaali on uusi normaali.
      Ihmisen kuuluu olla homoseksuaali ja lapset hankitaan verkkokaupasta
      filippiineiltä.
      Saa samalla suomalainen iho ajanmittaan sävytystä.

    • Anonyymi

      Joku tanssikoulu järjestää naisviejien kursseja. Ohjaajana kursseilla on nainen, joka ei tansseissa lattialle pääse, kuin pari kertaa illassa. Yrmeä ilme pitää siitä huolen. Ei ihme että kouluttaa naisviejiä!

    • Anonyymi

      En hae naisviejiä tai heidän seuraajiaan. Miksei edes lavatansseissa voida kunnioittaa perinteitä? Nyt tietysti daamit pahoittavat mielensä kun sanon tamän ääneen mutta oikeastaan se on heidän syytää että tansseissa miesten ja naisten määrissä on melkoinen epäsuhta. Naiset arvostelevat miesten tanssitaitoa vaikka omat taidot kovin häävit olisikaan. Sitten naistentunnilla mieluummin istutaan kuin haetaan edes kohtuullisen hyvää tanssijaa kun parhaita ei ole saanut kiinni.

    • Anonyymi

      Eihän tuo ole ongelma. Itse en noita naisiin päin olevia hae, enhän itsekään homostele miesten kans. Nuo keskenään tanssivat ovat yleensä ottaen sysirumia, joita en muutenkaan hakis tai himourheilijoita, joiden kans tanssiessa ei synny mitään fiilistä, joten aikalailla ovat ulkona minun hakugenrestä muutenkin.

    • Anonyymi

      Mielestäni vuorotuntihaut olisi kaikille tasapuolista kun aina joukossa naisten tansseissa varsinkin on niitä jotka hakee aggressiivisesti ja muille paremmille ei mitään mahdollisuutta ja samoin varmaan toiset miehet tuntevat. Katselin hirvensuulilla kun eräs nainen joka sinkku pitkään, puristi miehiä halaukseen ja pitkään eikä meinannut millään päästää irti, ei varmaan vaimon kiva katsella sitä touhua, hyvät tavat kunniaan puolin ja toisin

    • Anonyymi

      Naiset on keskenään tanssineet iät ja ajat, ei ole mikään uusi ilmiö. Miehiä on aina ollut lavalla vähemmän joten naiset on siksi tanssineet keskenään.

    • Anonyymi

      Mielummin tanssin hyvän naisviejän kanssa, kun huonon miesviejän kanssa. Ja jos miehellä on niin huono itsetunto, että kivekset kutistuvat rusinaksi naisen edessä, joka osaa myös viedä, niin parempi onkin, että nämä ressukat eivät tule hakemaan.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Itsekin (olen nainen) tanssin monesti tutun naisen kanssa joka hakee minua tietyille kappaleille jos häntä ei haeta, silti hänellä vientiä riittää vaikka välillä naisenkin kanssa tanssii.
        Yleensä aina naisia enemmän, joten kaikki ei samalle kappaleelle pääse parketille vaikka kuinka toivoisi ellei naiset tanssisi keskenäänkin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4853
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1161
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1136
    Aihe