metsämarjat

Anonyymi-ap

Nyt kun metsämarjojen myynti on alkanut. Olkaa tarkkana keltä ostatte.
UA autot ajelee verovapaana ja asuu ilmaiseksi, vielä myy marjoja verottomasti.

29

1152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pensasneuvostolaisilta en osta mitään, toivottavasti ei kukaan muukaan. He saavat muutenkin kaikkea muuta ilmaiseksi mielinmäärin. Aivan hulluksi mennyt kaikkien muiden maiden ihmisten hyysääminen.

      • Anonyymi

        Ihan sama kunhan ei tartte itse noukkia


    • Anonyymi

      Kolme vuotta oltu. Autoja ei ole saatu suomen kilpiin. kieltä ei osata, Marjojen pominta on ainut työ mihin niistä on ja sekin tehään pimeesti.

      • Anonyymi

        Miten pimeesti?
        Eihän marjoista maksa kantaväestökään veroa.


      • Anonyymi

        Vai niin. Kolme vuottako se sota on jo Ukrainassa ollut. Joopa joo.


    • Anonyymi

      lapsi valvoo puolille öin..

      • Anonyymi

        Mitäs valvotat holisti


    • Anonyymi

      Persuilta en osta ikinä mitään.

    • Anonyymi

      Nehän makaa päivät, ei kai yöllä marjoja kerätä. Mitä kauppaa se valkonen transitti åijä tekee, kun ajaa edes takaste kylillä. Jokohan nämä joutas.

      • Anonyymi

        Sossu pummi kilahti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sossu pummi kilahti

        Onko semmosia sossuja enään, kun eikö se kelakin ole lopettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko semmosia sossuja enään, kun eikö se kelakin ole lopettu.

        Sinähän sen tiedät kelan elätti


      • Anonyymi

        niitä tulee koko ajan lisää,mutta niistä ei uutisoida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niitä tulee koko ajan lisää,mutta niistä ei uutisoida.

        Ne nakertaa suomalaisia sisältä päin, kun ei onnistunut Raatteentiellä.


      • Anonyymi

        Näkyy myyvän pimeetä viinaa.


      • Anonyymi

        Valkonen transitti myy pimeetä viinaa.


    • Anonyymi

      Mulla on rahulia yli tarpeen, mut en vittuilessaan tarjoo muille.

      • Anonyymi

        kyllä inflaatio pitää siitä huolen että nekin hupenee.


    • Anonyymi

      Naapurin muualta tulleet lähtevät pyörillä marjaan, kun minä vielä kiskottelen aamukahvipöydässä. Arvostan. Se on jännä, että jos he eivät tee työtä, on se huono asia- ja kun ovat yritteliäitä ja tekevät työtä, ei kelpaa sekään.

    • Anonyymi

      Pimeitä tuloja ja autoverookaan ei maksa. Avustuksella saatu polkupyörä.

    • Anonyymi

      Kaikki parempi mtä saava on myynnissä. Mitkään lait ei koske näitä tulijoita. Autoa hitsataan ja rälläköidään tolppapaikalla koko päivä, tuleehan sähkö ilmaiseksi tolpasta, Suomalaisten autot ihan vieressä mitkä maksaa ajoneuvoverot ja vakuutukset

    • Anonyymi

      Aloittajan kannattaisi käydä verottajan sivuilla niin oppisi että marjoja ja sieni saa myydä verovaspaasti.
      Paljollako myyt?

      • Anonyymi

        Oletko kuullut virolaisesta sienimiehestä?😂 Suomen poliisi ei hyväksynyt.


      • Anonyymi

        ei saa lues uudestaan


    • Anonyymi

      Nuoria miehiä.. Lapset ja naiset ymmärrän.. Mutta nuori mies . Rintamalla sen paikka on eikä suomen marjametsisä..

    • Anonyymi

      Metsä marjoja ois jokaisen hyvä keräillä.

    • Anonyymi

      Kiovan kaupassa rupakka alle euron ja olut ym. Kannattaa niitä hakee ja myydä

      • Anonyymi

        No menehän sitten hakemaan kun on niin helppoa ja halpaa.
        Hae oikein autolastillinen ja rikastu.
        Ai niin, sulla ei sitä autookaan taida olla.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      80
      698
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      45
      656
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      571
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      543
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      492
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      463
    Aihe