Motonetin kypäriin ei kannata puuttua.

Anonyymi-ap

Ostin Motonetista viime kesänä Nolanin kypärän n. 200 eurolla.
Visiiri pyörähti käsistäni pesun yhteydessä asfaltille ja naarmuuntui.
Kävin kyselemässä uutta visiiriä Motonetista. Ei kuulemma kyseinen malli kuulu enää Motonetin valikoimiin, eikä siihen saa visiiriäkään.
Nolanin kypärissä ei ole merkittynä kypärän malliakaan, joten täyttä paskaahan se Motonet jälleen kerran tarjosi. Tyttären HJC-kypärässä oli viime kesänä aivan sama seikkailu.

3

544

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ostin Motonetista kanssa HJC kypärän, jossa on paras sopivuus, mitä olen kypäriä ostellut ja hinta - laatusuhdekin kohdallaan. Visiiriä ei löytynyt Motonetista, mutta MotoStormilta sain siihen visiirin edullisesti, tosin toimitusaika oli pitkä.

      Miksi et kysele muualta visiiriä siihen Nolanin kypärään, jos se muuten on sen arvoinen, että siihen kannattaa uutta osaa ostaa, netissäkin on valikoimaa.
      Itselläkin oli joskus tuollainen Nolanin potta, oli surkea tekele, erään kerran moottoritiellä ajaessa alkoi kypärä purkautumaan, ilmavirta irrotteli siitä osia.

      • Anonyymi

        Sama juttu motonet kun ostin mp saappaat , on kaikkia varaosia sanottiin , sitten hajosi kärjestä varvaspala menin ostamaan uutta niin voi voi tähän malliin ei nyt ole. Lupasivat hankkia ja soittaa ,ei ole kuulunut mitään. Ainoa paikka josta saa kunnon palvelua ja laadukkaat tuotteet on oikeita mp erikoisliikkeitä. Eurobiker,hanx ym ei noihin joka miesten tavarataloihin kannata mennä . Kypärä varsinkin on tärkeä juttu mulla Shoei , aina löytyy osia jos tarvii.


    • Anonyymi

      Visiiriongelma koskee aika lailla kaikkia kypräriä. Jos haluaa uuden visiirin, pitää se yleensä ostaa samassa yhteydessä kun ostaa kypärän jos sitä ei saa silloinkaan niin kannattaa ostaa eri kypärä. Eri asia sitten on tuntuuko 20-100 euron visiirihankinta fiksulta kun on ostanut kypärän jossa on naarmuton visiiri. Mutta tosiaan puolen vuoden-parin vuoden sisällä voi tulla tunne, että olisi kannattanut aikonaan ostaa kypärän pariksi varavisiiri.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      158
      1561
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1235
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      199
      1086
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      987
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      178
      852
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      852
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      56
      798
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      786
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      695
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      49
      687
    Aihe