Onko jollakin kokemuksia.
SEPELVALTIMOIDEN VARJOAINEKUVAUS
5
245
Vastaukset
- Anonyymi
Koskeva toimitus,joten riskejä on.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17943106a
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kokemuksia on varmasti monilla.
Oma kokemukseni on vuosien takaa. Helppoa se oli, lääkäri ja muu henkilökunta hoiti homman. Itse olin vain paikallani, muistaakseni selällään tutkimuspöydällä. Ei sattunut eikä pahemmin tuntunut muutenkaan.
Varjoainekuvauksesta jäi vähän jälkiä nivustaipeeseen, siinä pidettiin tuntikausia tuntuvaa painoa. Liikkua ei saanut. Aika kului nukkuen. Seuraavana päivänä vietiin leikkaussaliin. Kolmen suonen ohitus. Heräsin vähitellen teho-osastolla ja opettelin hegittämään... Tässä ollaan melkein 20 vuotta myöhemmin. Toista varjoainekuvausta ei ole tehty.- Anonyymi
Onpa kokemus. Hieno homma,että selvisit. Itsekkin olen menossa varoainekuvaukseen. Käsittääkseni pallolaajennus voidaan yleensä tehdä samalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa kokemus. Hieno homma,että selvisit. Itsekkin olen menossa varoainekuvaukseen. Käsittääkseni pallolaajennus voidaan yleensä tehdä samalla.
Kyllä, pallolaajennus voidaan tehdä samalla, jos se on tarpeen. Nykyään joudutaan harvoin ohitusleikkaukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1723570
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851598Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek261307- 1581242
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941013Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16983- 35981
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?63879Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk95829- 62765