Onko jollakin kokemuksia.
SEPELVALTIMOIDEN VARJOAINEKUVAUS
5
248
Vastaukset
- Anonyymi
Koskeva toimitus,joten riskejä on.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17943106a
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kokemuksia on varmasti monilla.
Oma kokemukseni on vuosien takaa. Helppoa se oli, lääkäri ja muu henkilökunta hoiti homman. Itse olin vain paikallani, muistaakseni selällään tutkimuspöydällä. Ei sattunut eikä pahemmin tuntunut muutenkaan.
Varjoainekuvauksesta jäi vähän jälkiä nivustaipeeseen, siinä pidettiin tuntikausia tuntuvaa painoa. Liikkua ei saanut. Aika kului nukkuen. Seuraavana päivänä vietiin leikkaussaliin. Kolmen suonen ohitus. Heräsin vähitellen teho-osastolla ja opettelin hegittämään... Tässä ollaan melkein 20 vuotta myöhemmin. Toista varjoainekuvausta ei ole tehty.- Anonyymi
Onpa kokemus. Hieno homma,että selvisit. Itsekkin olen menossa varoainekuvaukseen. Käsittääkseni pallolaajennus voidaan yleensä tehdä samalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa kokemus. Hieno homma,että selvisit. Itsekkin olen menossa varoainekuvaukseen. Käsittääkseni pallolaajennus voidaan yleensä tehdä samalla.
Kyllä, pallolaajennus voidaan tehdä samalla, jos se on tarpeen. Nykyään joudutaan harvoin ohitusleikkaukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076894- 954421
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483786Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513478
- 1873419
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242939- 672644
- 462491
- 131844