Onko jotain "ikärajaa" tai jotain vastaavaa?
Olen kuullut, että covenissa on ,mutta muuten onko väliä minkä ikäinen on?Jaksan kyllä odottaakkin ja päätöksestäni olen täydellisesti varma, ei mitään hetkellistä........
Iästä...
4
432
Vastaukset
- harmaavaris
Covenilla on tuo 18v ikäraja, mutta yksin harjoittaville ei ole mitään ikärajaa. Nuorimmat wiccaan tutustuneet ovat olleet noin 12-vuotiaita. Alle kymmenvuotiaita pipanoita uskonnon asiat tuskin paljon jaksaa kiinnostaakaan. :)
- Dawn
wicca on suomessa vielä aika nuori uskonto, joten sillä ei ole kovin paljon 'vanhoja' kannattajia - vielä. itse kiinnostuin jo 12-vuotiaana. harmaavarikseen yhdyn, alle kymmenvuotiaiden ei edes tarvitse kauheasti ajatella vielä elämän suuria asioita ja uskontoa.
- Ukko
Dawn kirjoitti:
wicca on suomessa vielä aika nuori uskonto, joten sillä ei ole kovin paljon 'vanhoja' kannattajia - vielä. itse kiinnostuin jo 12-vuotiaana. harmaavarikseen yhdyn, alle kymmenvuotiaiden ei edes tarvitse kauheasti ajatella vielä elämän suuria asioita ja uskontoa.
Wiccan piirissä voitaisiin tehdä nuorisotyötä samoin kuin muidenkin uskontojen. Tarvitaan vain innokkaita ihmisiä, joiden lukumäärä lienee tällä hetkellä lähellä nollaa.
- luminara
Muuten ei ole ikärajaa kuin coveneissa, joten kaikki nuoretkin vaan mukaan jos siltä tuntuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t775922- 353251
- 442898
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402142Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272105- 1061929
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291889- 1771867
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241538Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171298