Paha kovis IS 22.7.

Anonyymi-ap

Onko kukaan saanut mitään järkevää vasempaan reunaan?

22

991

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuskainen oli vasen reuna. Tarvitsi Google-kuvahakua, että kukan nimi löytyi. Kähäräpääksi kannattaa etsiä kotimaista jo eläköitynyttä. 2006 viisuvoittajan muistanevat kaikki mutta kuka oli rummuissa?

      Itselleni jäi aukeamatta, mitä haetaan oikeaan ylänurkkaan. Se ylin sana vaakaan.

    • Anonyymi

      Rummuissa oli astala

    • Anonyymi

      Ai se vihje "siellä missä nuokin?" ja nuoli vasemmalle?

      • Anonyymi

        Juuri sitä sanaa etsin.


    • Anonyymi

      Sain sittenkin valmiiksi. Enpä olisi uskonut. En ole ikinä kuullut ton nimistä kukista. Hepoillekin tarjosin ravirataa sitkeästi, vaikka toisenlaisesta radasta sitten kuitenkin oli kyse

      • Munulle kukat oli helpoin kohta ristikossa, sen verran kukat kuitenkin itselleni tuttua kasvia muistuttuttivat. Vähän oranssia kukissa olisi saanut olla. Tosin kun on kovis, pyyhin välillä kukan nimen poiskin.

        Rumpalin oikea nimi piti tarkistaa netistä kuten moni muukin asia, joka ei entuudestaan outo.

        Sikäli hy in laadituu ristikko, sttä vaalean sjniset eivät aue neet liian helpolla. Muistuttivat siten Skytän ristikouden pääkuvien ratkaisusanoja.


    • Anonyymi

      Kyllä vasen laita ratkesi kun jaksoi pinnistää. Googlaamista vaati kuitenkin. Pitkistä sanoista nopeimmin keksin laitavasemman ylhäältä alas ja siitä alkoi sitten sana kerrallaan ratketa, kun päätin olla muttamatta tuota oikeaksi osoittautunutta ratkaisua. OPPINUT POMO oli aluksi kinkkinen, kun keksin siihen sanan, joka on melko lähellä sitä oikeata ja viimeisine kahdeksasine kirjaimeen aivan oikein, mutta ei sittenkään ollut se oikea.

      YHTYMÄ-vihje vasemmalta vähän keskelle päin on mielestäni hiukan kyseenalainen, vaikka tiesinkin mitä sillä ajetaan takaa. HYLÄTTY AMMATTIYHDISTYS oli mukava oivaltaa pitkän pähkäilyn jälkeen.

      • Anonyymi

        Vasemmassa laidassa oppineessa pomossa minulle kävi samoin. Laitoin välillä
        väärin, miksi välillä poistin heti alkuun laittamani kasvin nimen.

        YHTYMÄ?


    • Anonyymi

      Keskustelu ei ole käynyt villkkaana, toisaalta PN ollut oikein asiallista. Itse olen kovalla uuradtuksella saanut merkit ruutuihin niin, että vain 17 ruutua on tyhjänä. Siis iiselleni hieno suoritus. Ylhäällä keskellä on autiota. Märkiä en keksi, enkä AMK:ta. Samoin pikkupojan alla olevat ruudut ovat tyhjiä. Pyytäisin pari vinkkiä tälle alueelle, jos se sopisi.

    • Anonyymi

      Yllä olevat vinkit auttoivat kiitettävästi. Tuota vihjettä ”Tunnus nasaaleista” en ymmärrä. Juju ei aukea ollenkaan. Ilmaisu on outo. Jääköön se nyt hautumaan. Vain tuo piilokirjain puuttuu.

      • Lisäsin siihenkin liittyen vinkun.


    • Taviksessa minulla o gelmana on se, että en saa loogista myiden sanojen kanssa toimivaa ratkaisusanaa vihjeelle FILUNKI. Muiden kanssa toimivan saan toimimaan vain ratkaisusanan vihjeelle FILUNKIA HARRASTAVA.

      • Anonyymi

        Filunki käy vihjeeksi vallan mainiosti. Logiikka on aukoton.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Filunki käy vihjeeksi vallan mainiosti. Logiikka on aukoton.

        Sain selville, että sanan "filunki" voi liittää henkilöön. En tiennyt asiasta. Olen käyttänyt sanaa vain petkutuksesta jne., mutta filunkia tekevä henkilö on kielenkäytössäni ollut jokin muu sana kuin "filunki". Laitoin siksi sananan viimeiseksi tavuksi aluksi US, mutta sille en saanut risteäviä toimimaan.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Sain selville, että sanan "filunki" voi liittää henkilöön. En tiennyt asiasta. Olen käyttänyt sanaa vain petkutuksesta jne., mutta filunkia tekevä henkilö on kielenkäytössäni ollut jokin muu sana kuin "filunki". Laitoin siksi sananan viimeiseksi tavuksi aluksi US, mutta sille en saanut risteäviä toimimaan.

        Kuinka montaa kertaa sinulle on sanottu, että katsoisit Kielitoimiston sanakirjaa ennen kuin alat epäillä virhettä julkisesti?


    • Anonyymi

      Antakaas nyt ratkaisuja, kun jumittaa!

      • Bulkkispoilauksia en halua antaa, mutta kenenkään ratkontoja spoilaamatta voi vinkkejä antaa lisääkin.
        [SPOILER]Piilotus[/SPOILER] saisi Yliladan tavoin toimia täälläkin.


      • Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Bulkkispoilauksia en halua antaa, mutta kenenkään ratkontoja spoilaamatta voi vinkkejä antaa lisääkin.
        [SPOILER]Piilotus[/SPOILER] saisi Yliladan tavoin toimia täälläkin.

        Ehdotin tännekin. Muutama ns. BBCode saisi täälläkin toimia.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Bulkkispoilauksia en halua antaa, mutta kenenkään ratkontoja spoilaamatta voi vinkkejä antaa lisääkin.
        [SPOILER]Piilotus[/SPOILER] saisi Yliladan tavoin toimia täälläkin.

        Mistä tuo Ylilada löytyy?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tuo Ylilada löytyy?

        Harmitti kirjoitusvirhe - kysyjä tietää, että tarkoitin Ylilauta-foorumia.
        Vähän naurettava heidän evästeiden käyttö. Evästeitä joutuu välillä poistamaan - sittenpä saa odottaa 72 t että voi mitään kirjoittaa - Ylilauta väittää valheellisesti, että käyttäjä on uusi, vaikka siitä ei ole kyse. Valitut laudat sekä valitut säikeet myös häviävät. Em. tiedot olisi järkevämpää laittaa kirjautumistiedon tai käytetyn ip-osoitteen mukaan tietokantaan. Näin olennaisst köyttäjätiedot eivät häviäisi evösteiden poiston yhteydessä.


    • Mietin tässä muuttaisinko sivustollani toimintaperiaatetta koskien ainakin IS-säikeitä. Jos käyttäisi SPOILER-tägejä, saisi laittaa myös ratkaisusanoja.

      Bulkkipaljastukset kuitenkin poistaisin, sillä tarkoitus olisi antaa vain yksittäisiä ratkaisusanoja ja auttaa vain sen verran kun on oikeasti tarvetta. Bulkkipaljastukset ovat tarpeetonta spoilausta ratkaisusanoille, jotka voisi itsekin keksiä. Bulkkipaljadtuksissa on mahdoton selvitä niin, ettei tarpeettomasti saa apua johonkin kohtaan. Inhoan tarpeettomia auttamisia koskien ketä tahansa ratkojaa enkä halua sntaa tarpeettomia auttamisia edes pyydettäessä. Tarpeeton auttaminen on toisen ratkojan aliarvioimista ja pahimmillaan pilkkaamista.

      Itse voisin käyttää kaksivaiheista paljastusta, sillä tein ISPOILER-tägin sisäkkäistä näytä/piilota toimintoa varten.
      https://imgbox.com/ocfqAt9x

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      47
      3288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2053
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      22
      1525
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1394
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1351
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1271
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1186
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1115
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      9
      1073
    10. 22
      1047
    Aihe