Haluaisin matkustella, mutta ei ole ketään kaveria. Yksin en voi kun en osaa englantia enkä muitakaan kieliä. Onko olemassa nd opastettuja mtkoja???
Haluaisin matkustella
6
349
Vastaukset
- Anonyymi
On. Matkatoimistosta täyden palvelun matka. Kävelet bussiasemalle, matkatoimiston bussi vie oikeaan laivaan, opas ohjaa sinut hyttiin.
Jos et osaa yksin hytistä ruokailemaan, puhu siitä matkaoppaalle valmiiksi. Hän ohjaa sinut ruokasaliin ja takaisin. Ettet eksy.
Sovi myös valmiiksi että sinut tullaan hakemaan hytistäsi bussiin kun saavutte perille.
Ei tartte osata mitään eikä puhuakaan. Kunhan osaa itse pukea ja riisua.- Anonyymi
Entä lentomatkat ???
- Anonyymi
Voisi matkailu kanssaan. Olen 45 mies Iran. Kurdistan puolesta loma Suomi. Osan kielet Suomi Unkarii, Tsekki ja Lebanon. Hyvä vähän englanti. Maksut minä matka niin minä tulen sinun kaverilta ja opastaa sinut Iran ja Irakissa Kurdi matkailu.
- Anonyymi
Lahdessa Seppo-Juhani sekä Lehtimäen matkat tekee bussimatkoja Eurooppaan. Tamperelainen Lomalinja tekee lentomatkoja, joissa ainakin Kiinan matkoilla on sellainen kanaemo, että lopulta menet vessankin kun hän sanoo, että on vessatauko.
- Anonyymi
Englantia ei tarvita muuta kuin hotelliin sisään kirjautumisessa.
- Anonyymi
Kokeneet matkailijat ottavat harvoin riesaksi kokematonta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1552904Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2822581Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.581718Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e371609Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?381520- 1221246
- 1081173
Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee141124Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041063Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.3371018