Tein Dna:n kanssa sopimuksen ja minulle lähetettiin tabletti, joka ei saa yhteyttä internetiin.
"Todentamisvirhe."
Kaikki salasanat, ym:t ovat oikein. Netti vain ei ota Honoria todesta.
Minun pitäisi osata tehdä sille jotain, joka mielestäni kuuluu Dna:lle, ei iäkkäälle asiakkaalle. Heidän tehtävänsä on yhdistää laite nettiin, he ovat operaattori.
Haistakaa p.
Honor-tabletti
11
591
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan laitetta yritetty yhdistää oikeaan wifi-verkkoon? Joskus oman ja naapurin verkko voivat mennä keskenään sekaisin. Varsinkin, jos verkon nimet ovat samanlaisia.
Onhan verkon salasana varmasti kirjoitettu oikein? Tarkista, että pienet ja isot kirjaimet sekä numerot tulevat oikein.
Jos salasana on oikein, mutta laite ei yhdisty verkkoon, täytyy reitittimen asetuksia muuttaa. Syynä voi tuohon virheeseen olla yhteensopimaton wifi-verkon suojausprotokolla. Katso internetistä ohjeet käytössä olevan reitittimen asetusten muuttamiseen.
Yleensä reitittimeen kirjaudutaan käyttäjätunnuksen ja salasanan avulla. Reitittimeen päästään yleensä kirjoittamalla internetselaimen osoitekenttään 192.168.1.1 tai jokin muu tuon tyyppinen osoite. Se riippuu reitittimestä, mikä sen hallintaosoite on.
Kun hallintasivu aukeaa, siirrytään wifi-verkon asetuksiin ja sieltä suojausasetuksiin. Sieltä kannattaa kokeilla toista suojausmenetelmää ja hyväksyä muutokset. Sen jälkeen kokeile yhdistää tablet-laite verkkoon uudestaan.- Anonyymi
Dna:n tehtävä on yhdistää minut oikeaan verkkoon.
En lähde leikkimään reitittimien kanssa. Tällaista ei saa vaatia.
Edellisellä tabletilla kaikki toimi. Dna:lla on oikeat tiedot internet-osoitteistani. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dna:n tehtävä on yhdistää minut oikeaan verkkoon.
En lähde leikkimään reitittimien kanssa. Tällaista ei saa vaatia.
Edellisellä tabletilla kaikki toimi. Dna:lla on oikeat tiedot internet-osoitteistani.Sinun tehtäväsi on yhdistää verkkoon ellei DNA kanssa ole sovittu että kotiisi tilataan asennuspalvelu joka varmistaa verkon toimivuuden ja laittaa sen tablettimeen..
- Anonyymi
Ei kannata hankkia tämän merkkisiä tabletteja.. Niistä seuraa vain harmeja..
- Anonyymi
Sama koskee kaikkia Android tabletteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama koskee kaikkia Android tabletteja.
EI. Ainoastaan Huuwein malleja..
- Anonyymi
Sain puhelinneuvontaa Dna:lta ja homma toimii nyt. 🙂
- Anonyymi
Sain puhelinneuvontaa Dna:lta ja tabletti toimii nyt. 🙂
- Anonyymi
Olen aloittaja. Koin aluksi täydellisen, henkisen romahduksen.
Olin jo mielessäni hankkimassa uutta tablettia, sillä vanha tööttää niin, että sammuu hetkellä millä hyvänsä. Toimii enää vain jatkuvilla buuttauksilla. Vuosia (varmasti ainakin jo n. 6 vuotta) tuo Huawei-tabletti hyvin toimikin.
Rukoilin Jumalaa ja enkeleitä taas auttamaan. Tuolta Yläkerrasta olenkin aina saanut nopean avun nk. jokapäiväisissä kotiongelmissani.
Kun sitten operaattori "sattumalta" soittikin ja muutoinkin uusimme tilaustani, olin onnellinen, että sain samalla näin helposti tilattua uuden, edullisen tabletin ja jonka yhdistäminen oli soittajan mukaan aivan yksinkertaista: vain samat tunnukset kuin ed. laitteella ja asia on siinä! Nyt saisin uuden laitteen mukaani jopa lähestyvälle ulkomaanmatkalleni!
Mutta ihan näin se ei mennytkään.
Aloittajalla on jo hiukan ikää, eikä tietotekniikan hallitseminen ole helppoa. Syvässä epätoivossani tuli mieleen jopa itsemurha: "koska en enää yksin pärjää tässä kaikessa teknisessä maailmassa". Olin jo aivan hysteerinen ja apaattinen pettymyksestä.
Rukoilin Jumalaa.
Löysinkin ja otin sitten chat-yhteyden Dna:n asennusneuvontaan, jossa oli hurjasti jonoa. Jätin puh.numeroni ja sieltä soitettiinkin seuraavana päivänä ja nyt asennus onnistui.
Kiitän Jumalaa, joka ohjasi, vaikka nk. uskonikin jo romahti. Jumalan apu ja tuki ei selvästikään perustunut ainakaan rukoilijan omiin "hengen ansioihin".
Ei mulla muuta.- Anonyymi
Älä viitsi, iso mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959