Tietoja kuukautisista

Anonyymi-ap

Siis oon 11v täytän parin kk päästä 12. Haluaisin tietoja menkoista ja kuulla teijän kokemuksia ekoista menkoista. Itellä ei siis oo viel alkanu menkat

8

624

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Musta on hauska kuulla kaikkien noloja menkka kokemuksia

• Anonyymi

Minä en halua noloja juttuja kertoa! Se ei ole hauskaa ollenkaan. Naura mieluummin vaikka itsellesi!

• Anonyymi

Noloin kokemus: joku pitää hauskana toisten noloja kokemuksia ja haluaa kuulla niitä nauraakseen.

• Anonyymi

Voin kertoa, miten itselläni alkoi aikoinaan. Vaikka ei siinä mitään noloa ollut loppujen lopuksi.

Olin 13-vuotias, kun mentiin perheen kanssa sukulaisten mökille kesälomareissulle.
      Oli ulkovessa, puusauna ilman suihkua, jne. siis normi mökkielämää.
      Yhtenä päivänä siellä huussissa ollessani huomasin menkkojen alkaneen, tungin vessapaperia pikkuhousuihin ja menin mökin ulko-oven taakse kuistille.
      En uskaltanut mennä sisälle, kun piti kertoa äidille kuukautisten alkaneen, sidettäkin olisi kysyttävä.
      Muistaakseni pienen itkunkin siinä tirautin.
      Äitini tuli ovesta ulos, ja sitten sain itkuisena sanottua kuukautisteni alkaneen.
      Eipä siinä mitään, äiti sanoi, että sitten tarvitsen varmaan siteen, mentiin sisälle ja hän kaivoi minulle siteen jostakin.

Voin sanoa, että kyllä minua silloin jännitti se äidille kertominen, ehkä vähän jopa pelottikin, mutta kaikki meni kuitenkin tosi hienosti.
      Vuosien varrella minulla ei koskaan ollut mitään kuukautiskipuja, ei päänsärkyjä, tms. Vuodot tosin kestivät aina sen 6-7 päivää ja olivat tosi runsaat, se ei ollut mitenkään mukavaa.
      Nyt on jo ikää sen verran, että kuukautiset ovat loppuneet kokonaan. Eikä ole edes kummempia vaihdevuosioireitakaan tullut.

• Anonyymi

Ekat menkat tuli koulussa 6 luokalla hissan tunnilla. Koko penkki lainehtii punaisena kun mekko päällä ja pikkarit kotona. Ope huomasi ja tunnin lopuksi kävi pyyhkimässä penkkini taulun sienellä.

• Anonyymi

Onhan se varmaan ollut nolo tilanne, mutta älä jää sitä murehtimaan.
        Se toinen taitaa unohtaa tilanteen nopeammin kuin sinä itse.
        Eikä se varmaan edes tajunnut, että olit siellä jotain vuotoa tutkimassa, taisi luulla, että olet vain pissalla.
        Eikä siinä ole mitään noloa, jos nolottaa. Jokaista on joskus nolottanut joku asia.

• Anonyymi

Mulla alko menkat kesken koulupäivän olin varautunut ja mulla oli siteitä repussa. Onneksi se eka päivä oli todella niukka nii että pikkarit eivät ehtinyt sotkeentua.mutta nyt mulla on aika runsaat mut ei silleen järkyttävän runsaat ollu vast kolme päivää.menkat pelottaa aluksi mut ei ne niin pahat oikeesti oo.🙃

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      194
      14201
    2. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      157
      11592
    3. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      174
      6474
    4. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      39
      5900
    5. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      62
      4811
    6. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      8
      4605
    7. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      18
      3884
    8. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      89
      3569
    9. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      79
      3539
    10. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      3151
    Aihe