Siis oon 11v täytän parin kk päästä 12. Haluaisin tietoja menkoista ja kuulla teijän kokemuksia ekoista menkoista. Itellä ei siis oo viel alkanu menkat
Tietoja kuukautisista
8
533
Vastaukset
- Anonyymi
Musta on hauska kuulla kaikkien noloja menkka kokemuksia
- Anonyymi
Minä en halua noloja juttuja kertoa! Se ei ole hauskaa ollenkaan. Naura mieluummin vaikka itsellesi!
- Anonyymi
Noloin kokemus: joku pitää hauskana toisten noloja kokemuksia ja haluaa kuulla niitä nauraakseen.
- Anonyymi
Voin kertoa, miten itselläni alkoi aikoinaan. Vaikka ei siinä mitään noloa ollut loppujen lopuksi.
Olin 13-vuotias, kun mentiin perheen kanssa sukulaisten mökille kesälomareissulle.
Oli ulkovessa, puusauna ilman suihkua, jne. siis normi mökkielämää.
Yhtenä päivänä siellä huussissa ollessani huomasin menkkojen alkaneen, tungin vessapaperia pikkuhousuihin ja menin mökin ulko-oven taakse kuistille.
En uskaltanut mennä sisälle, kun piti kertoa äidille kuukautisten alkaneen, sidettäkin olisi kysyttävä.
Muistaakseni pienen itkunkin siinä tirautin.
Äitini tuli ovesta ulos, ja sitten sain itkuisena sanottua kuukautisteni alkaneen.
Eipä siinä mitään, äiti sanoi, että sitten tarvitsen varmaan siteen, mentiin sisälle ja hän kaivoi minulle siteen jostakin.
Voin sanoa, että kyllä minua silloin jännitti se äidille kertominen, ehkä vähän jopa pelottikin, mutta kaikki meni kuitenkin tosi hienosti.
Vuosien varrella minulla ei koskaan ollut mitään kuukautiskipuja, ei päänsärkyjä, tms. Vuodot tosin kestivät aina sen 6-7 päivää ja olivat tosi runsaat, se ei ollut mitenkään mukavaa.
Nyt on jo ikää sen verran, että kuukautiset ovat loppuneet kokonaan. Eikä ole edes kummempia vaihdevuosioireitakaan tullut. - Anonyymi
Ekat menkat tuli koulussa 6 luokalla hissan tunnilla. Koko penkki lainehtii punaisena kun mekko päällä ja pikkarit kotona. Ope huomasi ja tunnin lopuksi kävi pyyhkimässä penkkini taulun sienellä.
- Anonyymi
Onhan se varmaan ollut nolo tilanne, mutta älä jää sitä murehtimaan.
Se toinen taitaa unohtaa tilanteen nopeammin kuin sinä itse.
Eikä se varmaan edes tajunnut, että olit siellä jotain vuotoa tutkimassa, taisi luulla, että olet vain pissalla.
Eikä siinä ole mitään noloa, jos nolottaa. Jokaista on joskus nolottanut joku asia.
- Anonyymi
Mulla alko menkat kesken koulupäivän olin varautunut ja mulla oli siteitä repussa. Onneksi se eka päivä oli todella niukka nii että pikkarit eivät ehtinyt sotkeentua.mutta nyt mulla on aika runsaat mut ei silleen järkyttävän runsaat ollu vast kolme päivää.menkat pelottaa aluksi mut ei ne niin pahat oikeesti oo.🙃
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579