Tietoja kuukautisista

Anonyymi-ap

Siis oon 11v täytän parin kk päästä 12. Haluaisin tietoja menkoista ja kuulla teijän kokemuksia ekoista menkoista. Itellä ei siis oo viel alkanu menkat

7

448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Musta on hauska kuulla kaikkien noloja menkka kokemuksia

      • Anonyymi

        Minä en halua noloja juttuja kertoa! Se ei ole hauskaa ollenkaan. Naura mieluummin vaikka itsellesi!


      • Anonyymi

        Noloin kokemus: joku pitää hauskana toisten noloja kokemuksia ja haluaa kuulla niitä nauraakseen.


    • Anonyymi

      Voin kertoa, miten itselläni alkoi aikoinaan. Vaikka ei siinä mitään noloa ollut loppujen lopuksi.

      Olin 13-vuotias, kun mentiin perheen kanssa sukulaisten mökille kesälomareissulle.
      Oli ulkovessa, puusauna ilman suihkua, jne. siis normi mökkielämää.
      Yhtenä päivänä siellä huussissa ollessani huomasin menkkojen alkaneen, tungin vessapaperia pikkuhousuihin ja menin mökin ulko-oven taakse kuistille.
      En uskaltanut mennä sisälle, kun piti kertoa äidille kuukautisten alkaneen, sidettäkin olisi kysyttävä.
      Muistaakseni pienen itkunkin siinä tirautin.
      Äitini tuli ovesta ulos, ja sitten sain itkuisena sanottua kuukautisteni alkaneen.
      Eipä siinä mitään, äiti sanoi, että sitten tarvitsen varmaan siteen, mentiin sisälle ja hän kaivoi minulle siteen jostakin.

      Voin sanoa, että kyllä minua silloin jännitti se äidille kertominen, ehkä vähän jopa pelottikin, mutta kaikki meni kuitenkin tosi hienosti.
      Vuosien varrella minulla ei koskaan ollut mitään kuukautiskipuja, ei päänsärkyjä, tms. Vuodot tosin kestivät aina sen 6-7 päivää ja olivat tosi runsaat, se ei ollut mitenkään mukavaa.
      Nyt on jo ikää sen verran, että kuukautiset ovat loppuneet kokonaan. Eikä ole edes kummempia vaihdevuosioireitakaan tullut.

    • Anonyymi

      Ekat menkat tuli koulussa 6 luokalla hissan tunnilla. Koko penkki lainehtii punaisena kun mekko päällä ja pikkarit kotona. Ope huomasi ja tunnin lopuksi kävi pyyhkimässä penkkini taulun sienellä.

      • Anonyymi

        Onhan se varmaan ollut nolo tilanne, mutta älä jää sitä murehtimaan.
        Se toinen taitaa unohtaa tilanteen nopeammin kuin sinä itse.
        Eikä se varmaan edes tajunnut, että olit siellä jotain vuotoa tutkimassa, taisi luulla, että olet vain pissalla.
        Eikä siinä ole mitään noloa, jos nolottaa. Jokaista on joskus nolottanut joku asia.


    • Anonyymi

      Mulla alko menkat kesken koulupäivän olin varautunut ja mulla oli siteitä repussa. Onneksi se eka päivä oli todella niukka nii että pikkarit eivät ehtinyt sotkeentua.mutta nyt mulla on aika runsaat mut ei silleen järkyttävän runsaat ollu vast kolme päivää.menkat pelottaa aluksi mut ei ne niin pahat oikeesti oo.🙃

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6390
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2170
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe