Kesämielellä Jari Sillanpää orkestereineen
perjantai, 25.08.2023 | 19:00
Heinolan Kesäteatteri | Kymenkartanonkatu 2, 18100 HEINOLA
jari sillanpää
41
1603
Vastaukset
- Anonyymi
heh siltsu
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17944652M
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Näin Jari Sillanpää päätyi aikoinaan käyttämään huumeita ...
mtvuutiset.fi
https://www.mtvuutiset.fi › artikkeli › jari-sillanpaa-ke...
5.7.2023 — Jari Sillanpää kertoo Kesäterassi-ohjelmassa, miten päätyi aikoinaan käyttämään huumeita Bangkokissa. Jari Sillanpää avoimena viime vuosien ...- Anonyymi
hyi hitto !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hyi hitto !
VITOS JUSSIN SUOSIKKI SAMAT HARRASTUKSET!
- Anonyymi
EI JATKOON!!
- Anonyymi
jari tuloo !
- Anonyymi
ei tosiaan mikä ilmestys hyi helvetti!
- Anonyymi
Boikotoikaa.
- Anonyymi
Miks, eihän hän edusta SDP:tä, miksi siis pitäisi boikotoida?
- Anonyymi
jari kysyy, miten hän pystyisi nousemaan pazkastaan?
Itse on se irstaillen aiheuttanut ja nyt toisten tulisi auttaa.
Kun on päästy pohjalle, sitä joko ponnistaa itse ylös omalla valinnallaan
tai hukkuu siihen, mihin on hypännyt. Ei toinen voi auttaa!
Näkeehän sen jo päältäkin, missä konnossa hän on ja
luulee käyvänsä täydestä, vaikka on "väärä raha"!
Monenko elämän on tuhonnut? Samalla on tukenut rikollisporukkaa? - Anonyymi
Vieläkö se pedofiili keikkailee.
- Anonyymi
Näkeehän sen jo päältäkin, missä kunnossa hän on ja
luulee käyvänsä täydestä, vaikka on "väärä raha"! - Anonyymi
toivottavasti ei!
- Anonyymi
missä kunnossa hän on!
- Anonyymi
oksettava henkilö !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oksettava henkilö !
ei jatkoon!
- Anonyymi
ei kauaa keikat loppuu kyllä onneksi .
- Anonyymi
miksi tälläinen tilataan .
- Anonyymi
ihmettelin aivan samaa.
- Anonyymi
Minäkin samaa mieltä, miksi tilataan? Ihmisten seksuaalisuuntautuminen saa olla mitä vain, mutta lapset pitäisi jättää rauhaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin samaa mieltä, miksi tilataan? Ihmisten seksuaalisuuntautuminen saa olla mitä vain, mutta lapset pitäisi jättää rauhaan.
Ei se niin ole. Homoilun ja lesboilun harjoittaminen on synti ja vie ihmisen kadotukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juurikin näin !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikö ketään muuta olisi ollut ?
- Anonyymi
Pedofilia | Yle Uutiset
yle.fi
https://yle.fi › uutiset
Moni pedofiili hakee itse apua, koska ei halua toteuttaa mieltymyksiään – tukipalvelun tulevaisuus on nyt vaakalaudalla, kun rahoitus- Anonyymi
hyi helvetti!
- Anonyymi
Rahathan kuitenkin lopussa.....
- Anonyymi
Eiköhän tää virolainen mikä lienee tyyppi aiheutti kuninkaan alamäen. Vieläkin kai kuvioissa. Rahathan kuitenkin lopussa..... silloin tarrautujat häipyy.
- Anonyymi
mikä lienee tyyppi
- Anonyymi
Juontaja Antero Mertaranta jatkoi vielä aiheesta ja totesi, että anteeksipyyntö on paikallaan.
– Se on tärkeää nimenomaan sen takia, että siellä on sellaisia asioita, jotka liittyvät lapsiin. Se on äärimmäisen arvokasta sinun sanoa, koska osa tästä (kriittisestä) palautteesta liittyy tähän asiaan, Mertaranta sanoi ja vaikutti kun hän olisi toivonut Sillanpään pyytävän ihan oikeasti anteeksi.- Anonyymi
Joo, onkohan tällä Mertarannalla mitään anteeksi pyydettävää, puolustamatta yhtään niitä iljettäviä asioita jotka ovat esillä.
- Anonyymi
Kyllä tuli Mertarannan aito mielipide tästä ihrapallerosta esille, kun aloitti haastattelun kädet puuskassa. Ei olisi halunnut haastatella tuota sontaläjää ollenkaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuli Mertarannan aito mielipide tästä ihrapallerosta esille, kun aloitti haastattelun kädet puuskassa. Ei olisi halunnut haastatella tuota sontaläjää ollenkaan!
ei mikään ihme !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei mikään ihme !
ei tuollaisista kukaan tykkää .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jari Sillanpään joulukonsertti peruttiin – nyt puhuu järjestäjä
– Hämeenlinna profiloituu lapsiystävälliseksi kaupungiksi, Hämeenlinnan Verkatehtaan toimitusjohtaja Janne Auvinen perustelee ratkaisua IS:lle. - Anonyymi
Jari Sillanpään joulukonsertti peruttiin – nyt puhuu järjestäjä
– Hämeenlinna profiloituu lapsiystävälliseksi kaupungiks NÄIN PITÄISI HEINOLASSAKIN TOIMIA....
- Anonyymi
siltsu
- Anonyymi
Kutinojantie19210 Heinola juha heinone samaa hommaa harrastaa boikotoikaa tälläisiä ihmis hylkijöitä.
- Anonyymi
tämän kaikki tietävätkin !
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831479Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671275Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2281246Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041246Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121059Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65933- 83849
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123818