Laitahan Saariplösö kuvaa tulemaan Huahin beach life- festifaaleilta. Vai tiesitkö että sellaiset kemut edes olivat kun et ole sanallakaan asiasta maininnut. Taisi taas yllättäen mennä viikonloppu netissä parilla nimimerkillä.
Huahin beach life
12
234
Vastaukset
- Anonyymi
Älä kiusaa ei se Hua Hinin äijä ole ole ollut siellä yli vuoteen.
- Anonyymi
Näin kyllä jossain mainoksen, ei minua sellainen kiinnosta... Täällä on paljon tapahtumia, turha niitä on täällä mainita, kuukausi sitten oli bettajen kilpailu, sitä kävin katsomassa,, betta on thaimaalainen taistelukala, pituus muutama sentti.
- Anonyymi
Eihän sinua tietenkään kiinnosta, olet suomessa ja suomi24 kiinnostaa.
- Anonyymi
Huoralumppusesi on takuulla onnellinen tuollaisen surkean nahjuksen kanssa.
- Anonyymi
Hei apppelsiinikainalo Hulk, alahan uutisoimaan ja lähetteleen kuvia aina kun jotain tapahtuu Pattayalla.
- Anonyymi
Pasanen ei poistu vuokrahuoneestaan kuin nälissään sairaseläkepäivänä. Mopolla lähimpään halpisravintolaan, sieltä pussiin mukaan muutama annos kotiin pakkaseen ja pari maksatikkua kaalin kera ja äkkiä kotiin ettei tule ryöstäjät, liikenneonnettomuudet ja bakteerit samalla kertaa. Myös ihosyöpä vaanii ulkona, käärmeet, dengue-kuume, skorpionit, villipedot ja rabies-koirat, malaria, Japanin aivokuume, superkuppa ja korona, jonka jälkeen on enää vai ruumislento edessä.
Pasanen tietää ettei ketään ole tulossa ennen vuotta 2025-2026 jos silloinkaan ja se on aivan varmaa.mutta resupetteri.. olen jo täällä... olen ollut jo kauan täällä ja niin on ollut aimokin... on mahtavaa olla vaan ja oleskella täällä ollen... lenkille en mene enkä ulos... sinne on ikärajakin ja aamu kävelijät masentuu helposti ja joutuu piikittämään sitten miehisyyttä pullosta että kasvaa tukka ja tulee miehisyyttä niinkuin meille miehisille miehille miehuuden puskiessa miestä ylös portaita... tohtori mainitsin hop lopissa että kuntoni on äärimmäinen.. kun makoilin letkuissa osastolla läähättä mättä...
- Anonyymi
Erehdyt ja totaalisesti, en vain pidä kovasta metelistä, en ole koskaan pitänyt... samoin vaimoni, hänellä käy kovaa soitettu musiikki jopa, pumpunpäälle... varsinkin alataajuudet, häiritsee pulssia, ja täällä thaimassa on tapana soittaa musa kovaa, siis todella kovaa...
Muihin ei viitsi ottaa kantaa..
- Anonyymi
Teillä on unohtunut, että täällä on satanut pirusti ja sataa taas…
- Anonyymi
Sano montako päivää siellä Hua Hinissa on satanut?
- Anonyymi
Vähän aika vähän, joka päivä vähän, jokunen minuutti.
By NumBall HHN 62v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1792348- 1211961
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill581612Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791502- 1631430
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1821413- 521258
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761203- 591188
- 1191101