Mitä YO-jatkoille päälle?

Nimetön

Niin. Mitä yo-jatkoille on yleensä tapana pistää päälle..

Kuulin jostain, että mentäis ihan puku päällä,
kraka kaulassa ja lakki päässä?
Onko tää yleinen tapa?

Vai meneekö porukka ihan farkkulinjalla?
Olishan toi pukuhomma siisti ja arvokas... Mut onko silleen tapana mennä?

Lähiaikoina ylioppilaaks kirjottaneet tai muuten asiasta tietävät! Olis kiva, jos viitsisitte vastata! Kiitos jo etukäteen!

10

5643

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • api

Minä ainakin menen juhlimaan illalla sama mekko päällä mikä on päivälläkin, ja lakki tietysti päässä! Muutama vuosi sitten ystäväni ylppäreissä mentiin niinikään juhlapuvut päällä jatkoille baariin.

Mutta tottakai, saa mennä "arkisenakin" juhlimaan, mikä vaan tuntuu itestä parhaimmalta, tai jos kamalasti pelkää puvun puolesta. Ei tähä oo mitään "etikettiä". :)

• asd

minä ainakin haen tai paremminkin ostan jatkoille uudet vaatteet, eli jotain uutta niskaan jatkoille. En missään nimessä laita pukua. Liian arvokas, enkä halua tupakan hajua juhla-asuuni.

• missään juhlamekossa
        asd kirjoitti:

minä ainakin haen tai paremminkin ostan jatkoille uudet vaatteet, eli jotain uutta niskaan jatkoille. En missään nimessä laita pukua. Liian arvokas, enkä halua tupakan hajua juhla-asuuni.

Itse ihan farkkulinjalla. En nimittäin pystyisi bailaamaan missään mekossa, varsinkin jos pitää koko ajan pelätä, että se likaantuu, siihen kaatuu jotain, joku tumppaa tumpin, tai että helma nousee liian ylös. Muutenkin mielestäni on paljon vapaampi olo ihan peruskuteissa.

• gjhj
        missään juhlamekossa kirjoitti:

Itse ihan farkkulinjalla. En nimittäin pystyisi bailaamaan missään mekossa, varsinkin jos pitää koko ajan pelätä, että se likaantuu, siihen kaatuu jotain, joku tumppaa tumpin, tai että helma nousee liian ylös. Muutenkin mielestäni on paljon vapaampi olo ihan peruskuteissa.

Ei kai joku oikeesti mee pukupäällä bailaamaan. Itse varmasti laitan farkut. Jos sieltä konttauskunnossa tulee takas niin ei kyllä todellakaa mitää juhlapukua päälle.

• ..........
        gjhj kirjoitti:

Ei kai joku oikeesti mee pukupäällä bailaamaan. Itse varmasti laitan farkut. Jos sieltä konttauskunnossa tulee takas niin ei kyllä todellakaa mitää juhlapukua päälle.

tästä oli keskusteltu paljon tuolla ylen abitreenien keskustelussa...
        Suurin osa oli sitä mieltä, et kyl sinne juhlatamineissa mennään, mut sit taas löyty näitäkin "ei todellakaan" -tyyppejä.

Suurin osa omistakin kavereista oli lähössä jatkoille samassa asussa. Saahan sen asun puolesta todellakin pelätä ;) varsinkin kun käyttöä olisi myöhemminkin kesällä.
        Mutta kerranhan sitä vaan yo-juhlat on,
        arkisemmissa vaatteissa ehtii mennä baariin muulloinkin.

• aBi

Sama juttu täällä :)
        Ei noita juhlia tuu enään toista kertaa vietettyy. Vaik en kyl tiiä mitenkä se bailauspuoli pitkässä mekossa onnistuu..hmm..

• Jossu

Eihän ne muuten ole yhtään erikoisemmat juhlat jos ei ees pukupäällä lähdetä!!!
      Sitä en tiedä miltä puku seuraavana päivänä näyttää, mut sama se ;)

• farkkulinjalla

Ihan normipukeutuminen, juhlapuku jääköön sukulointihippoihin!

• flikka
        farkkulinjalla kirjoitti:

Ihan normipukeutuminen, juhlapuku jääköön sukulointihippoihin!

olen miettinyt että voisi juhlapuvun jättää kyllä kotiin ja ostaa uuset, jotkut siistit bailuvaatteet.. Toisaalta olisi kyllä siistiä mennä ihan juhlpuvussakin, mutta mitä tota biletouhua on nyt katsellut/kokenut, niin normaalit vaatteet ovat kuitenkin ehkä se paras vaihtoehto..:)

• hyhhyh
        flikka kirjoitti:

olen miettinyt että voisi juhlapuvun jättää kyllä kotiin ja ostaa uuset, jotkut siistit bailuvaatteet.. Toisaalta olisi kyllä siistiä mennä ihan juhlpuvussakin, mutta mitä tota biletouhua on nyt katsellut/kokenut, niin normaalit vaatteet ovat kuitenkin ehkä se paras vaihtoehto..:)

En aio nauttia tippaakaan alkoholia ennen uutta vuotta ja siksi en oo menos jatkoillekkaan. Nimittäin noin kuukausi sitten join itteni sellaseen kuntoon, että pitä käydä vatsahuuhtelussa. Porukat ei ees tiedä siitä. Vieläki kauhee morkkis...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      262
      4606
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      132
      3003
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      43
      2786
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      76
      1761
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1614
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1493
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      58
      1351
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      94
      1253
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1129
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      212
      1128
    Aihe