Kyllä mua huvitti :))

Luin juuri lehdestä vihreiden kansanedustajan jutun, jossa hän kauhisteli erään toisen naisedustajan (kok) puheita.
Oli joskus sanonut, että kyllä aikuisen naisen itsetunnon pitää kestää, jos mies taputtaa pyllylle :))

Mitähän se olisi ollut aikoinaan, jos ihan kaikesta olisi nostettu hälyä. Muistan omilta villeiltä vuosiltani, että baareissa hyvinkin taputeltiin, ja saatettiin jopa muiskauttaa pusut poskelle...

Niin se maailma muuttuu..

Mitäs mieltä olette?

60

616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten ihmeessä tuli kaksi samaa aloitusta????
      Voi kakki sentään :[

    • Anonyymi

      Kaksi aloitusta ja samaa tinttiä ei ei ei ei ei ei ei ei

    • No, en minä tykkää jos joku vieras lähentelee.

      • No eipä tietenkään, jos vaikkapa yhtäkkiä kaupassa, tai jossain joku tulis kähmimään. Minäkin vetäisisin päin näköä.

        Tuossa kerroin sillee, ku oltiin vaikkapa juhlimassa jossain baarissa, niin siinä pikku huitikassa sitä kaulailtiin ja taputeltiin :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No eipä tietenkään, jos vaikkapa yhtäkkiä kaupassa, tai jossain joku tulis kähmimään. Minäkin vetäisisin päin näköä.

        Tuossa kerroin sillee, ku oltiin vaikkapa juhlimassa jossain baarissa, niin siinä pikku huitikassa sitä kaulailtiin ja taputeltiin :))

        No juu, vähän erilainen tilanne


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        No juu, vähän erilainen tilanne

        Juu...

        Tuo aloituksen keskustelu oli käyty silloin pahimpaan Mee too-kampanjan aikoihin. Silloin tuli melkein heti noita tisut paljaana-rannalla tempaukset :)


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        No juu, vähän erilainen tilanne

        Toi tisujuttu oli sitä, ku eräät naiset veti sen tempauksen, kun meinaavat, että naisillakin on oikeus olla rannoilla yläosattomissa niinku miehet.
        Siis ilman, että kukaan katsoo sillä silmällä...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Toi tisujuttu oli sitä, ku eräät naiset veti sen tempauksen, kun meinaavat, että naisillakin on oikeus olla rannoilla yläosattomissa niinku miehet.
        Siis ilman, että kukaan katsoo sillä silmällä...

        Hmm.. No kyllä miehet katsoo sillä silmällä, niin se vaan on.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Juu...

        Tuo aloituksen keskustelu oli käyty silloin pahimpaan Mee too-kampanjan aikoihin. Silloin tuli melkein heti noita tisut paljaana-rannalla tempaukset :)

        Onkos mee too tullut vielä Kokkolaan??


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Hmm.. No kyllä miehet katsoo sillä silmällä, niin se vaan on.

        Luulletjo ettei naiset katso? Ei kuitenkaan huudella ja ilmeillä perään eikä nuoremmille mieskollegoille kuvata minkälaista takapuolta nähtiin ja pullotusta etumuksessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luulletjo ettei naiset katso? Ei kuitenkaan huudella ja ilmeillä perään eikä nuoremmille mieskollegoille kuvata minkälaista takapuolta nähtiin ja pullotusta etumuksessa.

        Kyllä naisetkin katsoo, tietty.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Hmm.. No kyllä miehet katsoo sillä silmällä, niin se vaan on.

        No silloin kun luki ihmisten mielipiteitä, niin miehet kyllä kovasti suositteli, että naisetkin olisivat yläosa paljaana..

        Kertoo jo paljon...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onkos mee too tullut vielä Kokkolaan??

        Tuota en kyllä tiedä..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No silloin kun luki ihmisten mielipiteitä, niin miehet kyllä kovasti suositteli, että naisetkin olisivat yläosa paljaana..

        Kertoo jo paljon...

        Naisena en kyllä halua olla yläosa paljaana.. Esim kesällä on kuuma, mutta haluan kyllä pitää topin päällä.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Naisena en kyllä halua olla yläosa paljaana.. Esim kesällä on kuuma, mutta haluan kyllä pitää topin päällä.

        No en minäkään, koska kyllä se inhottavaksi tuijotteluksi menisi.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No en minäkään, koska kyllä se inhottavaksi tuijotteluksi menisi.

        No, kumpi parempi? Hame vai shortsit? Itse käytän kumpaakin.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        No, kumpi parempi? Hame vai shortsit? Itse käytän kumpaakin.

        Hame, mut mukavia käyttää myös noi polven yläpuolelle ulottuvat legginspöksyt.

        Mekko on kylläki kaikista mukavin kesäkuumalla.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Hame, mut mukavia käyttää myös noi polven yläpuolelle ulottuvat legginspöksyt.

        Mekko on kylläki kaikista mukavin kesäkuumalla.

        Kesällä kyllä tuntuu että voi pukeutua nätisti, juuri hameet ja mekot on nättejä eri naisten päällä.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Kesällä kyllä tuntuu että voi pukeutua nätisti, juuri hameet ja mekot on nättejä eri naisten päällä.

        Niinpä...
        Talvella pitää turjustaa paksut takit ja muut, nii on ihan kankea olo :)


    • Anonyymi

      Tinttu unohdapas politiikka se on sinulle liian vaikeasti ymmärrettävä asia

      • Ole lukematta jos ei kiinnosta Tintun jutut!!


      • Miten tätä pitää vetää johonkin politiikkaan, vaikka nuo henkilöt ovat politiikasta?

        Nousiko joku neste nuppiin, kun kuvittelet olevasi kaikkitietoinen?


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Ole lukematta jos ei kiinnosta Tintun jutut!!

        Ei tuosta kannata piitata. Joku elämäänsä pettynyt pikkumunainen hyypiö vain kuvittelee olevansa fiksu.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ei tuosta kannata piitata. Joku elämäänsä pettynyt pikkumunainen hyypiö vain kuvittelee olevansa fiksu.

        Olisi hyvä kun olisi kuin Facebookissa että voisi blokata turhat häiriköt ja heidän kommenttinsa.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Olisi hyvä kun olisi kuin Facebookissa että voisi blokata turhat häiriköt ja heidän kommenttinsa.

        Noo, nuo on sellasia, joista kannata mitenkää välittää. Ovat yhtä tyhjän kanssa.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Noo, nuo on sellasia, joista kannata mitenkää välittää. Ovat yhtä tyhjän kanssa.

        En kyllä olisi kovinkaan otettu ja hyvilläni humalaisten
        halauksista.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Noo, nuo on sellasia, joista kannata mitenkää välittää. Ovat yhtä tyhjän kanssa.

        Näinhän se on, joskus vaan tuppaavat ärsyttämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä olisi kovinkaan otettu ja hyvilläni humalaisten
        halauksista.

        Yleensä nämä koskettelijat ovat vähän ällöttäviä. Tosi asia on että normaali ihminen ei lääpi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä olisi kovinkaan otettu ja hyvilläni humalaisten
        halauksista.

        Riippuu missä tilanteesta, ja kuka...


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Näinhän se on, joskus vaan tuppaavat ärsyttämään.

        Sehän se on noitte tarkoituskin...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Sehän se on noitte tarkoituskin...

        On joo..


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Ole lukematta jos ei kiinnosta Tintun jutut!!

        Miksei saa lukea?


    • Anonyymi

      Ihmeellistä nillitystä, kun ei saa ämmiä hiplata läpi paljussa. En tajua tällaista huumorintajuttomuutta, ettei pidetä hauskana kun minä Kokkoan ihanin ja komein mies haluan työkaveria koskettaa. Opettelisivat nauramaan itselleen.

      Olisin heille vähän vain huomiota antanut ja toki siinä samalka itsekin kiihottunut. Aamulla toki en muistanut tästäkään mitään kuinka kivaa se olikaan ja olinko mitään tehnytkään. Aavistuksen hävettikin. Töissä esimiehet eivät uskalla asiaan puuttua kun uhkaan oikeustoimilla. Olenhan mies.

      • No eihän sitä ketään saa mennä kourimaan väkisin..


    • Anonyymi

      On se kumma kun ei saa peruSmies vapaasti kosketella ja kuvata naisia ympärillään!!

      Ei voi ymmärtää! Miksi muilla miehillä ei ole tällaista tarvetta? Onko tämä vain joku juoppojen juttu vai mitä ihmettä? Eikö muuta miehekkäämpää voisi keksiä? Kuten vaikka keskittyä elämänhallintaan?

    • Anonyymi

      Kyllä viherMiehet ainakin saavat kosketella toisiaan vapaasti...

      • Vihermiehet?


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Vihermiehet?

        Fsb agentteja, erikoisoperaation alussa Kreml lähettää niitä sabotoimaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Fsb agentteja, erikoisoperaation alussa Kreml lähettää niitä sabotoimaan

        Aaa, okei...


    • Aiheesta toiseen, niin mahtaa tuo televisiomainonta olla halpaa, kun kuukausitolkulla joka ilta samat mainokset pyörii jokaisella mainoksia näyttävällä kanavalla!

      Mainoskatkot myös hemmetin pitkiä!

      • Anonyymi

        Mainoksilla nuo kaupalliset kanavat pitkälti toimintaansa rahoittaa. Vaihtoehtoisesti voi tietenkin tyytyä maksullisiin kanaviin tai katsoa mainoksettomasti pakkorahoittamaasi Ylen tarjontaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mainoksilla nuo kaupalliset kanavat pitkälti toimintaansa rahoittaa. Vaihtoehtoisesti voi tietenkin tyytyä maksullisiin kanaviin tai katsoa mainoksettomasti pakkorahoittamaasi Ylen tarjontaa.

        Juu, niin rahoittaa, mutta ei ennen katkot noin pitkiä olleet. Ei ennen myöskään mainoskatkolla mainostettu telkkuohjelmia, vaan ne tuli ennen ja jälkeen ohjelman.

        Laskin yhden katkon aikana, että tuli 17 mainosta + ohjelmamainonta.

        Jos Ylen kanavilta tulis jotain katsottavaa, niin kyllä vaihtaisin, vaan eipä useinkaan tule.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Juu, niin rahoittaa, mutta ei ennen katkot noin pitkiä olleet. Ei ennen myöskään mainoskatkolla mainostettu telkkuohjelmia, vaan ne tuli ennen ja jälkeen ohjelman.

        Laskin yhden katkon aikana, että tuli 17 mainosta ohjelmamainonta.

        Jos Ylen kanavilta tulis jotain katsottavaa, niin kyllä vaihtaisin, vaan eipä useinkaan tule.

        Ei sieltä yleltä mitään tule. Nuo mainosrahoitteiset hömpät on kyllä paljon viihdyttävämää katsottavaa, eikä sorsi persuja, vaan on sellaista ihan harmitonta mössöä. Ostokanavilta ehkä saisit katsella mieleisiäsi hömppiä ilman mainontaa. Mene ja tiedä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sieltä yleltä mitään tule. Nuo mainosrahoitteiset hömpät on kyllä paljon viihdyttävämää katsottavaa, eikä sorsi persuja, vaan on sellaista ihan harmitonta mössöä. Ostokanavilta ehkä saisit katsella mieleisiäsi hömppiä ilman mainontaa. Mene ja tiedä.

        Tykkään TCL-kanavaa ja Free-kanavaa katsoa, kun sieltä tulee monenmoista.

        En kyllä enää ala ostelemaan mitään.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tykkään TCL-kanavaa ja Free-kanavaa katsoa, kun sieltä tulee monenmoista.

        En kyllä enää ala ostelemaan mitään.

        Itse katson eniten YouTubea ja omia DVD:eitä, töllöstä ei oikein tahdo löytyä mitään katsottavaa..


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Itse katson eniten YouTubea ja omia DVD:eitä, töllöstä ei oikein tahdo löytyä mitään katsottavaa..

        Mä kuuntelen youtubesta vaa musiikkia. Noi dvd:t on kyllä jääny kokonaan. Aikoinaan tuli katottua paljon kauhuleffoja, mut minusta ne oli liian kesyjä.

        Oon usein kertonukki, että tuolta Free-kavalta tulee niitä tosielämän murhajuttuja. Ne on kyllä mielenkiintosia, vaikkakin karmeita.

        Mulle käy hiton usein niin, että ku ootan loppua, että näen minkälaisen tuomion se tyyppi sai oikeudessa, nii mä nukun just sen kohdan!! Herään lopputeksteihin :((


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä kuuntelen youtubesta vaa musiikkia. Noi dvd:t on kyllä jääny kokonaan. Aikoinaan tuli katottua paljon kauhuleffoja, mut minusta ne oli liian kesyjä.

        Oon usein kertonukki, että tuolta Free-kavalta tulee niitä tosielämän murhajuttuja. Ne on kyllä mielenkiintosia, vaikkakin karmeita.

        Mulle käy hiton usein niin, että ku ootan loppua, että näen minkälaisen tuomion se tyyppi sai oikeudessa, nii mä nukun just sen kohdan!! Herään lopputeksteihin :((

        Dokkareita on kyllä mielenkiintoista katsoa.

        YouTubessa kyllä löytyy kaikenlaista, juuri musiikkia myös.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Dokkareita on kyllä mielenkiintoista katsoa.

        YouTubessa kyllä löytyy kaikenlaista, juuri musiikkia myös.

        Nuo tosijutut on ihan parhaita. Tulee kylläkin aina karmea fiilis, kun ajattelee, että miten hirveä ihminen voi olla :(


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Nuo tosijutut on ihan parhaita. Tulee kylläkin aina karmea fiilis, kun ajattelee, että miten hirveä ihminen voi olla :(

        On joo, ja tosiaan synkkiä, mutta mielenkiintoisia.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        On joo, ja tosiaan synkkiä, mutta mielenkiintoisia.

        No niinpä...

        Sitä katsoo silleen, että miten joku ihminen käyttäytyy, kun joutuu tosi ahdistavaan tilanteeseen.

        Mua ihmetyttää usein noissa avioparijutuissa, että miten se naispuolinen useinkin jää vielä saman katon alle, vaikka toinen viikkotolkulla käyttäytyy ihan hirveällä tavalla...?


    • Anonyymi

      Olen mies ja mulla suuremmat rinnat, kuin monella naisella.

      En kauhistu vaikka joku katsoo. En moiti, jos joku kysyis saako koittaa mutta ei ilman lupaa.

      Moni nainen kärsii itse kuvittelemansa rintojen koon tai virheen takia.

      • No niinhän se on ...

        Se vaan, ku nykyaikana ei osata tyytyä siihen mitä on. Monet naiset katselee vaikkapa julkkisten kuvia, ja kuvittelee että ne on täydellisiä tisuineen kaikkineen.


    • Anonyymi

      Jokos naisväki on käynyt katsomassa Barbi-leffan?

      • En! En tykkää Barbeista!


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        En! En tykkää Barbeista!

        No eikös naisväki ole barbien perään? Tämmöistä luulisi hypetyksen perusteella.


      • No minä en ole käynyt, enkä ole edes menossa.

        Tulee joku lastenjuttu mieleen, vaikka kai tuo on tarkoitettu isommille...?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No eikös naisväki ole barbien perään? Tämmöistä luulisi hypetyksen perusteella.

        En ole Barbie fani ollut koskaan, en edes lapsena


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No minä en ole käynyt, enkä ole edes menossa.

        Tulee joku lastenjuttu mieleen, vaikka kai tuo on tarkoitettu isommille...?

        En tiedä onko se myös ihan lapsille tarkoitettu vai aikuisille?


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        En tiedä onko se myös ihan lapsille tarkoitettu vai aikuisille?

        En tiiä minäkään...

        Noista barbeista muutoin, niin yksi ainoa barbi mulla oli lapsena. Se ei ollut kyllä sellainen laiheliini, kuin barbit yleensä, mut barbi kuitenkin. Sellainen normikroppanen ja sillä oli hiukset, joita pystyi taivuttamaan vaikka mihin asentoon. Kaunis oli, ja harmittaa että se katosi ajan saatossa.

        Kolme nukkea mulla on säästynyt lapsuudesta. Haikeaa on niitä katsella...


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4079
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2626
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2224
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2185
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1896
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe