niinkuin otsikosta näkee, haluan nyt avautua ärsyttävistä kuukautisista. eli siis vuoto on ekana päivänä niukkaa, illasta alkaa tulemaan enemmän. toisenä päivänä on normaalia vuotoa, aamulla ja illalla enemmän kuin päivällä. kolmantena päivänä on jo aika runsasta, ja neljäntenä päivänä kuin härän kurkusta. viidentenä tulee aamulla ja illalla normaalisti, päivällä taas niukkaa. kuudentena päivänä ei tule aamulla eikä päivällä, saatan jo hypähtää onnesta että jes menkat loppui! no ei, illalla alkaa taas valumaan. seitsemäntenä päivänä ei tule mitään, pyyhkiessä saattaa näkyä verta. kahdeksantena päivänä ajattelen että nyt ne jo loppui kun on mennyt jo 7päivää. no ei, kappas kun vessaan menee niin housut täynnä verta! en tajua, miksi näin. voisiko joku joka tietää, kertoa minulle miksi menkkani ovat tälläiset. tällä hetkellä siis kahdeksas päivä menossa, en tiedä tuleeko vielä kuinka pitkään. en jaksa tätä oikeasti, milloin nämä loppuvat? joudun kärsiä kuukautisista vielä 35 vuotta vähintään. itken jo ajatuksesta..
ärsyttävät kuukautiset!
8
344
Vastaukset
- Anonyymi
Lohdutukseksi, sitten 35 v päästä tuleekin jo kaikki muut vaivat.
- Anonyymi
juu ei kiitos😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juu ei kiitos😃
ei niitä voi valita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei niitä voi valita
huomaan, ettei sinulla ole huumoria😀
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17946731z
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
lisäykseksi, olikohan se 4 vai 3 päivän aamu, jolloin sain jonkun ”kipukohtauksen”. ripuloin vessassa verta valuen, josta sitten pääsin ryömimällä huoneeseeni joka on vessaa vastapäätä onnekseni. jalat eivät siis kantaneet. huoneessani vedin kaksi burana 500mg, en kyllä tiedä saako 37kiloinen ottaa 1000mg mutta en ajatellut silloin. jotenkin taisin sieltä lattialta päästä sängylle peitonalle sikiöasentoon. itkin, hikoilin ja tärisin siellä. testailin kaikenlaisia asentoja eikä mikään auttanut. kipu ei edes ollut pahaa, mutta kipukynnykseni on kyllä matala. sitten alkoikin silmissä pyöriä ja korvissa humista. pyörryinkin sitten siihen, ja herätessäni kivut oli ohi. jalat kantoivat juuri ja juuri.
- Anonyymi
Juu kärsin samoista ongelmista ja sillein oon vasta 11v että joudun kärsimään kans aika monta vuotta että
- Anonyymi
itte oon 12 et tsempit sulle
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675630Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344244Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.961846- 631425
- 2611127
- 471112
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126969Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45792Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31743Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39695