Valikoitteko kylän palveluiden käyttöä yrittäjän perusteella?

Anonyymi-ap

Onko yrittäjällä väliä jos jotain tarvitaan oikeasti?

26

2006

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä.Jos on mahdollisuus.Vaikuttaa se,millaista palvelua on aiemmin saanut.

    • Anonyymi

      Kyllä me jätettiin Pekan liike omaan arvoonsa sen jälkeen kun somessa lateli mielipiteitä rokottamattomista.Pekka syntynyt 500vuotta myöhässä, olis loistavaa yleisöö noitavainoihin missä poltettiin naisia kissan omistamisen takia.Valitettavan paljon näitä kansalaistottelevaisia botteja täällä kylillä, mutta yleensä nuoret on vähän valveutuneempia.

      • Anonyymi

        Sama homma, onneks Petri osaa paremmin.


      • Anonyymi

        Pisti kyllä aikamoisesti meidänkin silmään. Selkärangaton poika se on ollu kouluajoista saakka, ei mikään älykkö.


      • Anonyymi

        Ei saa koskaan kiinni niin ei tullu käytyä


      • Anonyymi

        Foliohattuhommat sikseen, mutta meidän ongelmille löytyi ratkaisu, vieläpä sopuhintaan. Petri otti hintaa vaikkei ongelma ratkennut. Kokeiltiin. Nyt toimii taas kaikki. Kiitos Heleppi. Ei oo kaupungis tällaista henkkoht palvelua!


    • Anonyymi

      TIETYSTI, asioin siellä missä palvelu on ystävällistä ja asiantuntevaa, tai jos asiantuntemus ei riitä, niin halua ottaa selvää miten asia saadaan hoidettua.

      Välttelen paikkoja joissa on "lempiasiakkaat" joita palvellaan ensin ja muut jonottakoot systeemi, myös yrittäjän vapaa-ajalla käyttäytyminen vaikuttaa negatiivisesti, esim. etuilu ja törkeä kaahailu liikenteessä.

      • Anonyymi

        Oikeassa olet.Tietty paikall.yrittäjä puhuu koko ajan puhelimessa,oli,missä tahansa kaupassa ym.Varmaan haluaa näyttää tärkeytensä,eikä tarvi tervehtiä.Mutta hiljaisina aikoina tarvitaan paikallisiakin.Kannattaa miettiä,kuinka kannattavaa kulkea nenä pystyssä.


    • Anonyymi

      Kanattaisko asiakkankin katsoa peiliin

      • Anonyymi

        Mitähän tälläinen kommentti tarkoitti


      • Anonyymi

        >>>> "kanattaisko asiakkankin katsoa peiliin"

        mihin kommenttiin olet kohdistanut kehoituksesi? itse en pysty tästä erottamaan välissä olevien mainosten vuoksi


    • Anonyymi

      Tarkoittaa ehkä !?et asiakas ei ole aina oikeassa.

      • Anonyymi

        Asiakas äänestää kukkarollaan ja jaloillaan, eli tietysti asiakas valitsee mistä hän hankintansa tekee. Hinta, laatu, valikoima, luotettavuus, toimitusvarmuus, ammattitaito, nopeus, palvelu ja sekin että yritys on sysmäläinen ovat kaikki valintaan vaikuttavia seikkoja.


      • Anonyymi

        Kannattaisiko yrittäjän katsoa peiliin,jos ei saa työntekijöitä.Toiset saavat ja toiset eivät.


    • Anonyymi

      Luotettavuus on tärkeä kriteeri. Se voi olla tai on kateissa ja siihen on kiinnitettävä huomiota. Rakennutoiminnan sopimuksia tehtäessä riski ongelmiin ja vaikeuksiin on omassa pitäjässämme erityisen suuri ja vaikeasti hallittavissa.

      • Anonyymi

        Rakennus firmat ottaa töitä ja aloittaavat reippaasti , mutta sitten alkaa pätkimään ollaan pois työmaalta useita päiviä ja hommat seisoo ! Välillä ollaan muutama tunti päivässä ja sitten taas kadotaan jonnekkin . Näin sivusta seuranneena olen ihmetellyt moista työtapaa ! Jos on sovittu mitä tehdään niin silloin pitää tehdä sovitusti . Kun osa töistä jätetään kesken tai peräti kokonaan tekemättä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakennus firmat ottaa töitä ja aloittaavat reippaasti , mutta sitten alkaa pätkimään ollaan pois työmaalta useita päiviä ja hommat seisoo ! Välillä ollaan muutama tunti päivässä ja sitten taas kadotaan jonnekkin . Näin sivusta seuranneena olen ihmetellyt moista työtapaa ! Jos on sovittu mitä tehdään niin silloin pitää tehdä sovitusti . Kun osa töistä jätetään kesken tai peräti kokonaan tekemättä !

        Älkää käyttäkö näitä ikäloppujen ahneitten hyväksikäyttäjien palveluita vaan pienyrittäjiä.
        Myös se kertoo jotain jos rakennusfirman toimari ei vastaa puheluihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakennus firmat ottaa töitä ja aloittaavat reippaasti , mutta sitten alkaa pätkimään ollaan pois työmaalta useita päiviä ja hommat seisoo ! Välillä ollaan muutama tunti päivässä ja sitten taas kadotaan jonnekkin . Näin sivusta seuranneena olen ihmetellyt moista työtapaa ! Jos on sovittu mitä tehdään niin silloin pitää tehdä sovitusti . Kun osa töistä jätetään kesken tai peräti kokonaan tekemättä !

        Työt jäävät tekemättä mutta laskutus ei jää ja lisäksi muuttuu epäselväksi ja epäluotettavaksi.


    • Anonyymi

      Kyllä, Campingille en mene koska yrittäjä politikoi koijareiden kanssa. Lintan kammariin en mene koska yrittäjä haukkuu asiakkaille milloin ketäkin.

    • Anonyymi

      Aloittaja on loman tarpeessa jos alkaa jonkun naama ärsyttämään, olisit kiitollinen siitä mitä on ja aina voi kysyä ja esittää toiveita jos tarvii sellaista mitä ei hyllyssä ole. On kova homma yrittäjillä työnsä tehdä, ei tarvitse kukaan mitään haukkumisia. Asiakkaista se lähtee mitä täällä tarvii olla. Kitisijöille ei ole luvassa yhtään mitään

    • Anonyymi

      Onks Sysmässä muka jotain palveluu?

    • Anonyymi

      Tämän aloituksen perimmäinen tarkoitus oli henkilökohtaiset kaunat ja niiden purkaminen, toiveena yrittäjän toiminnan hankaloittaminen. Yksi anonyymi mielipide ei tosin vaikuta pätkääkään hyväksi todetun yrittäjän suosioon.

      • Anonyymi

        Yksi mielipide? Taitaa tämä olla itse yrittäjän epätoivoinen vastine pyyhkiä löysät housusta.
        Uus eukko kiertoon taas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi mielipide? Taitaa tämä olla itse yrittäjän epätoivoinen vastine pyyhkiä löysät housusta.
        Uus eukko kiertoon taas?

        Kenestä on kysymys? Etkö firman nimellä uskalla puhua?
        Eukko kiinnostais.


      • Anonyymi

        Se että ei pysty maksamaan vuokria ja joutuu hännystelemään toisten liiketiloissa ei kieli hyvästä yrittäjyydestä.


    • Anonyymi

      Todellakin, mutta ei ole tähän mennessä ollut sellaista tilannetta että pitäisi valikoida.
      Olen kaikkien kanssa hyvää pataa ja en anna esim poliittisen eroavaisuuksien vaikuttaa käyttäytymiseeni. Terveisin Turo, vihreän siirtymän harjoittelija.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4153
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3744
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2598
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1737
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1501
    Aihe