HYI HYI Iltalehti

Anonyymi-ap

Nyt lehdessä on juttu " Maailma palaa, ja sinä olet syypää - Myönnä se." Kirjoittaja syyllistää suomalaisia. Voi suurta tyhmyyttä ja tietämättömyyttä mitä tämän jutun kirjoittajalla on. Maapallon ilmaston kannalta silä ei ole mitää merkitystä mitä me suomalaiset teemme. Piste. Kyllä Iltalehdessä pitäisi jotain tietoakin olla.

6

390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nykysin toden totta ei psty erottamaan että kirjotteleeko nämä toimittajat tarkotuksella ns. valeuutisia vai ovatko he oikeesti niin osaamattomia.

• Anonyymi

Monella suomalaisella on jo valmiiksi heikko itsetunto. Ei sitä tarvitse enää toimittajien typerillä jutuilla lietsoa. Olen vapaaehtoisena ruokajakelussa, jossa käy henkilöitä joiden olemus näyttää siltä kuin että " anteeks kun oon olemassa ja sori kun synnyin"

• Anonyymi

Suomessa on kymmeniä tuhansia suomalaisia jotka elävät äärimmäisen niukoilla tuloilla. Mistähän köyhä voi vielä säästää muusta kuin luopumalla hengittämästä, että maailma pelastuu. Vaikka koko Suomen väki lakkaisi olemasta c
      sillä tuskin olisi mitään huomattavaa vaikutusta maapallon tilanteelle.

• Anonyymi

Jos kirjoitat asiallisen kommentin keskustelupalstalle Iltalehteen ja sitä ei julkaista. Olet joutunut Iltalehden MUSTALLE LISTALLE. Sama koskee varmasti myös Helsingin Sanomia.
      Se siitä paljon puhutusta lehdistön sananvapaudesta. Onneksi suomalaisten sananvapaudelle on sosiaalinen media.

• Anonyymi

Väärin. Olet päässyt Iltalehden ja Helsingin Sanomien MUSTALLE LISTALLE. Tämä on kunnianosoitus sinulle, olet isänmaallinen Suomen kansalainen.

• Anonyymi

Jos uskoo näitä valemediota, niin 5 nilj. suomalaisten kansa tuhoaa 6 000 milj. elinehdot ja toimeentulon. E i kai se niin mene. Vaikka nämä 5 milj. lopettaa elämänsä, niin sillä ei ole vaikutusta mihinkään. Tosin nämä 5 milj. voivat näyttää esimerkkiä kuinka elää iduila ja kasviksilla, mutta jos kaikki elävät niillä, riittäkö ituja . Ei.

Ikivihreän Linkolan ajatus oli, että jos kaikki söisivät järvikala, niin maailma pelastuisi. Ihmetten Linkolan laskenta kykyä. Jos edes suomalaiset söisivät vuoden pelkästään järikaloja, niin eiköhöhän nuo järvet olisi loppuun perattuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      93
      5337
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4151
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2249
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2098
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1825
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1474
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      33
      1302
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1118
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1010
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1001
    Aihe