HYI HYI Iltalehti

Anonyymi-ap

Nyt lehdessä on juttu " Maailma palaa, ja sinä olet syypää - Myönnä se." Kirjoittaja syyllistää suomalaisia. Voi suurta tyhmyyttä ja tietämättömyyttä mitä tämän jutun kirjoittajalla on. Maapallon ilmaston kannalta silä ei ole mitää merkitystä mitä me suomalaiset teemme. Piste. Kyllä Iltalehdessä pitäisi jotain tietoakin olla.

6

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nykysin toden totta ei psty erottamaan että kirjotteleeko nämä toimittajat tarkotuksella ns. valeuutisia vai ovatko he oikeesti niin osaamattomia.

      • Anonyymi

        Monella suomalaisella on jo valmiiksi heikko itsetunto. Ei sitä tarvitse enää toimittajien typerillä jutuilla lietsoa. Olen vapaaehtoisena ruokajakelussa, jossa käy henkilöitä joiden olemus näyttää siltä kuin että " anteeks kun oon olemassa ja sori kun synnyin"


    • Anonyymi

      Suomessa on kymmeniä tuhansia suomalaisia jotka elävät äärimmäisen niukoilla tuloilla. Mistähän köyhä voi vielä säästää muusta kuin luopumalla hengittämästä, että maailma pelastuu. Vaikka koko Suomen väki lakkaisi olemasta c
      sillä tuskin olisi mitään huomattavaa vaikutusta maapallon tilanteelle.

    • Anonyymi

      Jos kirjoitat asiallisen kommentin keskustelupalstalle Iltalehteen ja sitä ei julkaista. Olet joutunut Iltalehden MUSTALLE LISTALLE. Sama koskee varmasti myös Helsingin Sanomia.
      Se siitä paljon puhutusta lehdistön sananvapaudesta. Onneksi suomalaisten sananvapaudelle on sosiaalinen media.

      • Anonyymi

        Väärin. Olet päässyt Iltalehden ja Helsingin Sanomien MUSTALLE LISTALLE. Tämä on kunnianosoitus sinulle, olet isänmaallinen Suomen kansalainen.


    • Anonyymi

      Jos uskoo näitä valemediota, niin 5 nilj. suomalaisten kansa tuhoaa 6 000 milj. elinehdot ja toimeentulon. E i kai se niin mene. Vaikka nämä 5 milj. lopettaa elämänsä, niin sillä ei ole vaikutusta mihinkään. Tosin nämä 5 milj. voivat näyttää esimerkkiä kuinka elää iduila ja kasviksilla, mutta jos kaikki elävät niillä, riittäkö ituja . Ei.

      Ikivihreän Linkolan ajatus oli, että jos kaikki söisivät järvikala, niin maailma pelastuisi. Ihmetten Linkolan laskenta kykyä. Jos edes suomalaiset söisivät vuoden pelkästään järikaloja, niin eiköhöhän nuo järvet olisi loppuun perattuja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4540
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe