Saarirasva, Saariplösö, Saarifatson, Saarivälkky.
_________________________________________________________________________________
Saarirasvalle kun heittää pienen tärpin, oli sitten kyse testosteronista tai ilmastonmuutoksesta, niin jo Google alkaa laulaa ja tulee ihan omat ymmärryshäiriöiset kommentit paluukuormassa.
Saariplösö innostuu myös heti, kun mainitsee köyhän. Saariplösöllä kun ei kukkaro takataskussa pullistele.
Heitetään Saarifatsonille seuraava aihe, joka on hyvin lähellä sydäntään, nimittäin vene.
Ostin juuri lapsille veneen Vesijärvelle. Pojat on vuosia suunnitelleet ostavansa kimpassa, niin ajattelin että parempi kun pappa betalar, niin ei tule ainakaan riitaa omistussuhteista tai kolhimisesta, kun ei tarvi itse maksaa muuta kuin polttoaineet.
Ei ole "miljoonajahti" kuten mielikuvitusolento Senssun rantahuviloiden laitureista löytyy varovastikin laskettuna noin viisi.
Ei ollut edes kuusinumeroinen hintalappu, joten Senssun ei tarvitse sitä kadehtia sitten sen enempää, mutta eiköhän tästä ala Saarivälkyn rankka yksinpuhelujakso veneistä seuraavaksi ja todistekyselyt. 8)
2010
Amisbablan alkeiskurssi vaihteen vuoksi 24/7.
54
458
Vastaukset
- Anonyymi
Joo tosiaan ei pidä napanuoraa katkaista liian aikaisin ja antaa lasten hoitaa omia asioitansa, ilman että pappa betalar että ei synny riitaa jos tulee kolhu.
- Anonyymi
Kuules lukihäiriöhuhta. Koeta joskus korjata nuo kirjoitusvirheesi. Sinusta ei tule stadin kundia, vaikka kuinka toivoisit.
https://fi.wiktionary.org/wiki/bamlata- Anonyymi
Voi sinua rakas, ei ole kyse mistään stadista vaan nimityksestä tytön kielenkäytölle, vastineeksi nakata pärvööttävälle kurmoottajalle, joka on Sbuge ja Flösö, sekä tarvitsee fanittajakloonin.
Sinä voit Juntti elää wikisi ohjeiden mukaan.
Ps. En ole edelleenkään Numbasi.
- Anonyymi
Voi luoja, minua ei veneesi kiinnosta, mutta voisimmen enemmänkin keskustella ongelmistasi, jos siitä olisi sinulle jonkinlaista hyötyä, mutta kun tuskin on, annetaan asian olla, siinä missä oletat niiden olevan. Sillä jutuistasi on paljon pääteltävissä...
- Anonyymi
Miksi Kympin vene ei kiinnosta sinua, vaikka olet seikkaperäisesti kertoillut tarinoita jahdeistasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Kympin vene ei kiinnosta sinua, vaikka olet seikkaperäisesti kertoillut tarinoita jahdeistasi?
Minulla ei ol koskaan ollut minkäänlaista venhettä, ei isoa eikä pientä, sinänsä aihe ei edes kiinnosta, mutta se on häpeä koska olen syntynyt kotkassa joka on saari, tosin osaan kyllä uida varsin hyvin, jopa olin jossain vaiheessa kotkan uimaseurassa, ei sen takia että varsinainen harrastus olisi kiinnostanut vaan siksi että pääsin uimahalliin ja maauimalaan ilmaiseksi... tosin ehtona oli uimakoulun primusmaisterin suorittaminen, olisko ollut vuona 1972... oliko sinä edes syntynyt vielä silloin.
- Anonyymi
Miksi ei rakasta kiinnosta isukin aikuisille lapsilleen ostama venho perusteella, että veljesriidalta välttyisivät?
- Anonyymi
Millopin päänsisäiset ongelmasi on viimeksi tutkittu? Muista ottaa mielialalääkkeesi säännöllisesti.
- Anonyymi
"Minulla ei ol koskaan ollut minkäänlaista venhettä, ei isoa eikä pientä, sinänsä aihe ei edes kiinnosta", toteaa Bumba.
Paitsi sivupersoonillasi on ollut lukuisia mielikuvitusjahteja. Ensimmäinen oli Zaphdbx nimimerkilläsi Pranburin satamassa, toinen Targa Saimaan huvilassa, kolmas Phuketissa jonka ajoit tyttärelle Kulosaareen ja ostit uuden. Seuraava jahti tuli Sundomiin, jossa tyttäresi omistaa saaren, sitä seuraava miljoonajahti tuli Paraisiin, kun ostit sieltä miljoonahuvilan ja "kohtuumiljoonasaaren" johon teit uimahyppytornin vaimolle. Viimeisimmän miljoonajahdin ostit Espanjasta samalla kun ostit sieltä rantahuvilan.
On kummallista että sinulla on viisi miljoonajahtia kolmessa eri maassa, useita moottoripyöriä ja rantahuviloita, mutta olet aina kotosalla Hua Hinissa vuokrahuoneessa netin ääressä.- Anonyymi
Kaikkein nerokkain oli Saarikurpan sihteeripoika Senssu, joka kertoi integroineensa miljoonajahdin ruoriin älytabletin, jotta voi olla samaan aikaan Pattayan palstalla kun liplattelee Siaminlahdella Phuketin edustalla.
Oli jäänyt kellohamesihteeriltä sekin googlaamatta, millä merellä Phuket sijaitsee. Melkoinen kippari-kalle.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkein nerokkain oli Saarikurpan sihteeripoika Senssu, joka kertoi integroineensa miljoonajahdin ruoriin älytabletin, jotta voi olla samaan aikaan Pattayan palstalla kun liplattelee Siaminlahdella Phuketin edustalla.
Oli jäänyt kellohamesihteeriltä sekin googlaamatta, millä merellä Phuket sijaitsee. Melkoinen kippari-kalle.
2010Kuten sanoin minulla ei ole pienintäkään osaamista veneilyyn liittyen, tai edes merenkulkuun, vaikka jopa kuulun ns. merenkulkija sukuun, isäni ja äitini olivat merillä, työelämässään, sanoin äitini kolme siskoa, ja heidän siippansa, kotkassa on paljon merimiehiä, eikä vähiten usean suuren sataman takia...
Mutta meripäivillä olen rypenyt kuin porsas kymmeniä kertoja, tuntenut paljon merihenkisiä ihmisiä, kuten vaikka Rampen, alias Reijo T anin joka kuoli muutama vuosi sitten, ja tietysti K ummun Ossin joka oli enemmänkin KTP:n miehiä... Hitto kun välillä haikeana tulee muistot kotkasta mieleen, ensimmäisen vaimoni tapasin Kairossa tuossa merimieskuppilassa, joten meri on ollut lähellä sydäntäni jatkuvasti, ja asuinhan saarella ainakin 20 vuotta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten sanoin minulla ei ole pienintäkään osaamista veneilyyn liittyen, tai edes merenkulkuun, vaikka jopa kuulun ns. merenkulkija sukuun, isäni ja äitini olivat merillä, työelämässään, sanoin äitini kolme siskoa, ja heidän siippansa, kotkassa on paljon merimiehiä, eikä vähiten usean suuren sataman takia...
Mutta meripäivillä olen rypenyt kuin porsas kymmeniä kertoja, tuntenut paljon merihenkisiä ihmisiä, kuten vaikka Rampen, alias Reijo T anin joka kuoli muutama vuosi sitten, ja tietysti K ummun Ossin joka oli enemmänkin KTP:n miehiä... Hitto kun välillä haikeana tulee muistot kotkasta mieleen, ensimmäisen vaimoni tapasin Kairossa tuossa merimieskuppilassa, joten meri on ollut lähellä sydäntäni jatkuvasti, ja asuinhan saarella ainakin 20 vuotta.Niin mutta meidän tyttöhän onkin myrskyssä hypännyt karikolle ohjailemaan venettään pois kivikolta ja asentanut webbikameran että havaitsee takana olevat tapahtumat, kuten .... rahtilaiva peitti auringon .... tuut tuut.
Nyt se on ostanut lapsilleen veneen, että eivät riitaantuisi keskenään omistussuhteista ja mahdollisista kolhuista, mahtaako ostaa myös webbikameran venhoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta meidän tyttöhän onkin myrskyssä hypännyt karikolle ohjailemaan venettään pois kivikolta ja asentanut webbikameran että havaitsee takana olevat tapahtumat, kuten .... rahtilaiva peitti auringon .... tuut tuut.
Nyt se on ostanut lapsilleen veneen, että eivät riitaantuisi keskenään omistussuhteista ja mahdollisista kolhuista, mahtaako ostaa myös webbikameran venhoon.Pasasella ei siis ole miljoonajahteja? Ok. No siinä tapauksessa sensei varmaan kertoo hieman tarinoita niistä viidestä miljoonajahdista, kuudennen jahdin hän myi samalla kun myi Saimaan saaresta huvilan. Olisi mukavaa kuulla kokeneen merikarhun seikkailuista maailman merillä.
Teillä molemmilla on puheissanne ja intohimojen kohteena saaret. Kun Pasanen kaipaa saaristossa asumista ja saaristoelämää, niin sensei on ostanut saaren Paraisilta ja tyttärellä on saari Sundomissa. Ehkäpä molemmat Pasaset voisivat yhdessä muuttaa siihen Paraisten saaren mammuttihirsihuvilaan ja katsella sieltä kun vaimot tekevät uimahyppyjä helmikuussa mereen.
Hammasklinikat ja ravintolakonsernit on myyty, mutta kait vielä tallella jahdit? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta meidän tyttöhän onkin myrskyssä hypännyt karikolle ohjailemaan venettään pois kivikolta ja asentanut webbikameran että havaitsee takana olevat tapahtumat, kuten .... rahtilaiva peitti auringon .... tuut tuut.
Nyt se on ostanut lapsilleen veneen, että eivät riitaantuisi keskenään omistussuhteista ja mahdollisista kolhuista, mahtaako ostaa myös webbikameran venhoon.Se mitä tulee puskahuuteluun niin jos et olisi paljastanut itseäsi, niin olisit edelleen evp. lentomajuri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pasasella ei siis ole miljoonajahteja? Ok. No siinä tapauksessa sensei varmaan kertoo hieman tarinoita niistä viidestä miljoonajahdista, kuudennen jahdin hän myi samalla kun myi Saimaan saaresta huvilan. Olisi mukavaa kuulla kokeneen merikarhun seikkailuista maailman merillä.
Teillä molemmilla on puheissanne ja intohimojen kohteena saaret. Kun Pasanen kaipaa saaristossa asumista ja saaristoelämää, niin sensei on ostanut saaren Paraisilta ja tyttärellä on saari Sundomissa. Ehkäpä molemmat Pasaset voisivat yhdessä muuttaa siihen Paraisten saaren mammuttihirsihuvilaan ja katsella sieltä kun vaimot tekevät uimahyppyjä helmikuussa mereen.
Hammasklinikat ja ravintolakonsernit on myyty, mutta kait vielä tallella jahdit?Tottakai minä olen kiinnostunut saarista, olen syntynyt sellaisella, 62 vuotta sitten, kesäni olen viettänyt haapiksessa ja kaunissaaressa, sekä ajoittain vaakussa, rankissa ja kirkonmaassa, joten kokemukseni saarista on mittava... Kuten valtaosalla kotkalaisia---
By NumBall HHN 62v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten sanoin minulla ei ole pienintäkään osaamista veneilyyn liittyen, tai edes merenkulkuun, vaikka jopa kuulun ns. merenkulkija sukuun, isäni ja äitini olivat merillä, työelämässään, sanoin äitini kolme siskoa, ja heidän siippansa, kotkassa on paljon merimiehiä, eikä vähiten usean suuren sataman takia...
Mutta meripäivillä olen rypenyt kuin porsas kymmeniä kertoja, tuntenut paljon merihenkisiä ihmisiä, kuten vaikka Rampen, alias Reijo T anin joka kuoli muutama vuosi sitten, ja tietysti K ummun Ossin joka oli enemmänkin KTP:n miehiä... Hitto kun välillä haikeana tulee muistot kotkasta mieleen, ensimmäisen vaimoni tapasin Kairossa tuossa merimieskuppilassa, joten meri on ollut lähellä sydäntäni jatkuvasti, ja asuinhan saarella ainakin 20 vuotta.Tuossa on Reijosta muistoja... https://www.youtube.com/watch?v=3t8ARaQQ3AY
ja Ossista tuossa https://www.youtube.com/watch?v=GD3OPlCEeYE .... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa on Reijosta muistoja... https://www.youtube.com/watch?v=3t8ARaQQ3AY
ja Ossista tuossa https://www.youtube.com/watch?v=GD3OPlCEeYE ....Olisikohan sinun muistelun sijaan hyvä palata Kotkaan? Siellä toimii kelakortti ja ilmastointi ei maksa mitään kun avaa ikkunan. Suihkussakin voit käydä kiinteään kuukausihintaan ja hanasta tulee juomavettä josta et mene ripulille.
Sinulla ei ole mitään syytä asustella Thaimaassa, kun pelkäät liikkua siellä ulkona, et tykkää kuumuudesta, sinulla ei ole varaa ilmastointiin, pelkäät ja murehdit liikennettä, kelakortti ei toimi, vakuutukset on kalliita, sairaalakulut joudut maksamaan pitkälti itse, vihaat kehitysmaalaisiksi kutsumiasi thaimaalaisia ja haikailet Kotkaan. Mikä estää muuttamasta heti Kotkaan? Kunta järkkää sinulle tukiasunnon, kun laitat vaan sähköpostia Kotkan Kelaan, milloin muutat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisikohan sinun muistelun sijaan hyvä palata Kotkaan? Siellä toimii kelakortti ja ilmastointi ei maksa mitään kun avaa ikkunan. Suihkussakin voit käydä kiinteään kuukausihintaan ja hanasta tulee juomavettä josta et mene ripulille.
Sinulla ei ole mitään syytä asustella Thaimaassa, kun pelkäät liikkua siellä ulkona, et tykkää kuumuudesta, sinulla ei ole varaa ilmastointiin, pelkäät ja murehdit liikennettä, kelakortti ei toimi, vakuutukset on kalliita, sairaalakulut joudut maksamaan pitkälti itse, vihaat kehitysmaalaisiksi kutsumiasi thaimaalaisia ja haikailet Kotkaan. Mikä estää muuttamasta heti Kotkaan? Kunta järkkää sinulle tukiasunnon, kun laitat vaan sähköpostia Kotkan Kelaan, milloin muutat.Mikä sinä olet päättämään kuka asuu missäkin eikö se ole lähinnä jokaisen oma asia, missä asuu, hoidahan sinä vaan ihan itse kelasi kanssa, asuntoasiasi... minä itse omani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sinä olet päättämään kuka asuu missäkin eikö se ole lähinnä jokaisen oma asia, missä asuu, hoidahan sinä vaan ihan itse kelasi kanssa, asuntoasiasi... minä itse omani.
Nimenomaan se on jokaisen oma asia, minä vaan ihmettelen sitä että miksi joku asuu sellaisessa maassa jossa ei viihdy ja jossa hänelle ei ole mitään muuta kuin valittamista?
Pumppuvika, ylipaino, hengitystieoireet, liikkumattomuus ja kuumuus on vaarallinen yhdistelmä. Jos vielä tupakoit, niin noutaja voi tulla milloin vaan.
Suosittelen sinulle Kotkaa, kun sinne kaipaat. Monet expatit palaa viimeisiksi vuosiksi kotimaahansa elelemään rauhaiseloa rakkaittensa lähelle turvalliseen Suomeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan se on jokaisen oma asia, minä vaan ihmettelen sitä että miksi joku asuu sellaisessa maassa jossa ei viihdy ja jossa hänelle ei ole mitään muuta kuin valittamista?
Pumppuvika, ylipaino, hengitystieoireet, liikkumattomuus ja kuumuus on vaarallinen yhdistelmä. Jos vielä tupakoit, niin noutaja voi tulla milloin vaan.
Suosittelen sinulle Kotkaa, kun sinne kaipaat. Monet expatit palaa viimeisiksi vuosiksi kotimaahansa elelemään rauhaiseloa rakkaittensa lähelle turvalliseen Suomeen.Oletko ajatellut ihmetellä kovinkin kauan aikaa ... ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ajatellut ihmetellä kovinkin kauan aikaa ... ?
Olet outo heppu. Haukut Pattayaa ja sen turisteja, mutta kehuskelet käyväsi siellä vähän väliä. Haukut Thaimaata ja thaimaalaisia, mutta kehuskelet asuvasi siellä.
En ole lukenut koskaan vielä yhtäkään syytä, miksi sinä käyt Pattayalla ja mitä sinä siellä teet? Mitä teet Thaimaassa kun sinä et tee mitään Thaimaassa?
Jos minä asuisin Thaimaassa, sille olisi syynä se että minulla on siellä jotakin tekemistä ja sosiaaliset kuviot kunnossa ja että minulla olisi varaa olla kesät Suomessa ja käydä talvellakin, jos huvittaa. Vastaa nyt edes yksi asia, että mitä sinä olet tehnyt Pattayalla muuta kuin oleskellut huoneessa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen sinulle Kotkaa, kun sinne kaipaat. Monet expatit palaa viimeisiksi vuosiksi kotimaahansa elelemään rauhaiseloa rakkaittensa lähelle turvalliseen Suomeen.Siis millä meriiteillä sinä suosittelet yhtään mitään mihinkään, ja kenellekään... siinähän sinulle on miettimistä lopun elämääsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet outo heppu. Haukut Pattayaa ja sen turisteja, mutta kehuskelet käyväsi siellä vähän väliä. Haukut Thaimaata ja thaimaalaisia, mutta kehuskelet asuvasi siellä.
En ole lukenut koskaan vielä yhtäkään syytä, miksi sinä käyt Pattayalla ja mitä sinä siellä teet? Mitä teet Thaimaassa kun sinä et tee mitään Thaimaassa?
Jos minä asuisin Thaimaassa, sille olisi syynä se että minulla on siellä jotakin tekemistä ja sosiaaliset kuviot kunnossa ja että minulla olisi varaa olla kesät Suomessa ja käydä talvellakin, jos huvittaa. Vastaa nyt edes yksi asia, että mitä sinä olet tehnyt Pattayalla muuta kuin oleskellut huoneessa?No ei sitten muutakuin kokeilemaan palataan asiaan muutaman vuoden kuluttiua, kun tiedät mistä puhut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis millä meriiteillä sinä suosittelet yhtään mitään mihinkään, ja kenellekään... siinähän sinulle on miettimistä lopun elämääsi.
Hauskaa ..... Jos minä asuisin Eedenissä ..... jos minä ..... jos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei sitten muutakuin kokeilemaan palataan asiaan muutaman vuoden kuluttiua, kun tiedät mistä puhut.
Miten se voi olla noin vaikeaa vastata erittäin yksinkertaiseen kysymykseen?
Mitä sinä teet siellä Thaimaassa? Olisi sata kertaa fiksumpaa oleskella Suomessa.
Pakkomielle vaimoa kohtaan ja mustasukkaisuus, niin et voi jättää häntä rauhaan?
Sitäkö et kehtaa tunnustaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se voi olla noin vaikeaa vastata erittäin yksinkertaiseen kysymykseen?
Mitä sinä teet siellä Thaimaassa? Olisi sata kertaa fiksumpaa oleskella Suomessa.
Pakkomielle vaimoa kohtaan ja mustasukkaisuus, niin et voi jättää häntä rauhaan?
Sitäkö et kehtaa tunnustaa?Sinäkö päätät kuka asuu missäkin ja mikä on fiksua, mitä luulet noin yleisesti onko pakkomielle tai mustasukkaisuus minkäänlainen peruste pitkälle parisuhteelle, thaimassa on yli 70 miljoonaa ihmistä, ihminen voi halutessaan kadota tänne, vaihtaa simmin niin että häntä koskaan löydetä jos ei itse sitä halua, sinulla on hieman outo suhde naisiin jos kuvittelet voivasi naisia niin pitää parisuhteessa...
Siis mitä teen thaimaassa, täysin samaa kuin sinä teet suomessa, paitsi ettei minun enää tarvitse käydä töissä, tosin en usko että sinäkään käyt, kävin suomessa monen monta vuotta duunissa nyt on mukava olla kun saa vapaasti olla ja mennä miten haluaa, ja on varoja myös mennä minne haluaa, jos yleensäkään haluttaa mennä, voi elää ilman kelloa, nukkua kun nukuttaa katsoa netin kautta leffoja, kuunnella musiikkia, tai lukea jotain minulla on isohko kirjasto, ja ekirjoina lisää... toki voin katsoa töllöä, lukea tai tehdä mitä tahansa suomessakin, mutta thaimaassa on huomattavasti parempi ilmasto, ilmastointilaite on 24 /7 päällä, sähkön hinta on nousut huomattavasti siihen menee jo yli 3000 bahtia kuukaudessa...
Mutta kaikista suurin motiivi thaimaassa asumiseen on se että minulla on siihen mahdollisuus, talouteni on erittäin hyvin balanssissa excelillä tai ilman, sekä olen ollut jo monen monta vuotta, joten tiedän tarkalleen mitä täällä eläminen vaatii tai on vaatimatta.
By NumBall HHN 62v.
ps. nyt olen vastannut kysymyksiisi, esitän sinulle kysymyksen mistä kuvittelet että sinulla on minkäänlaista meriittiä neuvoa minua missään asiassa, ja mistä sinun referenssit on tarkalleen ottaen peräisin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö päätät kuka asuu missäkin ja mikä on fiksua, mitä luulet noin yleisesti onko pakkomielle tai mustasukkaisuus minkäänlainen peruste pitkälle parisuhteelle, thaimassa on yli 70 miljoonaa ihmistä, ihminen voi halutessaan kadota tänne, vaihtaa simmin niin että häntä koskaan löydetä jos ei itse sitä halua, sinulla on hieman outo suhde naisiin jos kuvittelet voivasi naisia niin pitää parisuhteessa...
Siis mitä teen thaimaassa, täysin samaa kuin sinä teet suomessa, paitsi ettei minun enää tarvitse käydä töissä, tosin en usko että sinäkään käyt, kävin suomessa monen monta vuotta duunissa nyt on mukava olla kun saa vapaasti olla ja mennä miten haluaa, ja on varoja myös mennä minne haluaa, jos yleensäkään haluttaa mennä, voi elää ilman kelloa, nukkua kun nukuttaa katsoa netin kautta leffoja, kuunnella musiikkia, tai lukea jotain minulla on isohko kirjasto, ja ekirjoina lisää... toki voin katsoa töllöä, lukea tai tehdä mitä tahansa suomessakin, mutta thaimaassa on huomattavasti parempi ilmasto, ilmastointilaite on 24 /7 päällä, sähkön hinta on nousut huomattavasti siihen menee jo yli 3000 bahtia kuukaudessa...
Mutta kaikista suurin motiivi thaimaassa asumiseen on se että minulla on siihen mahdollisuus, talouteni on erittäin hyvin balanssissa excelillä tai ilman, sekä olen ollut jo monen monta vuotta, joten tiedän tarkalleen mitä täällä eläminen vaatii tai on vaatimatta.
By NumBall HHN 62v.
ps. nyt olen vastannut kysymyksiisi, esitän sinulle kysymyksen mistä kuvittelet että sinulla on minkäänlaista meriittiä neuvoa minua missään asiassa, ja mistä sinun referenssit on tarkalleen ottaen peräisin.Vielä vastaus yhteen kysymykseen, miksi käyn pattayalla, käyn siksi että minulla on siihen hyvin helposti mahdollisuus, lautalla pääsi parissa tunnissa, bussilla ja omalla autolla pääsee noin viidessä tai kuudessa tunnissa, jos menen yksin bussilla, lentokentän kautta kentältä jatkan pattayalle, käyn ensin kentällä hieman jalottelemassa ja syömässä.
Jos olen vaimoni kanssa liikkeellä menemme omalla autolla, yleensä pari taukoa, matkanaikana, yksi yleensä megan ikeassa missä käymme syömässä, minulle lihapullia... vaimolle sitä mistä pitää...
Erityisesti traditio on ollut Sonkgran aika joka olemme pääosin aina viettäneet täällä asuessamme pattayalla, tai ainakin useammin siellä kuin hua hinissä... hieman baarikierrosta, vuosia sitten otin kunnolla näkäräisiä, nyt se on jäänyt vähemmälle... kun tulee hitonmoiset krapulat,
yksinkin tykkään joskus käydä tai kaverin kanssa, mutta niitä kertoja ei kymmeneen vuoteen ole montaakaan, etsin jonkun hotellin yleensä soi 8 tai jostain sieltä päin, vaihtoehtoja on paljon... Yksin jos olen niin mopo alle ja vaikkapa johonkin muulle rannalle, jompparille, ja kahville pohjoispäässä olevalle isolle seiskalle, ihan yksin, yleensä vuokraan yamaha aeroxin, tarkalleen samanlaisen mikä on itsellä kotona, olen siihen tottunut...
Kaverit eivät yleensä välitä pattayasta, sitten bangkok, nanalla baarikierros, autonäyttely tai jokin muu mielenkiintoinen kohde, vaihtoehtoja on monen monta, jokiristeilu.
Just tässä mietin mitä tarjotaan kun poikani hänen puoliso, ex ja hänen puolisonsa tulee tänne vuoden vaihteessa, aikataulua, kolme neljä päivää bangkokissa, ja viikko puolitoista hua hinissä... ainakin jokiristeily, viikonloppu markkinat, mbk, siam paragon katsotaan mitä keksitään.... kun saan tietää tarkat päivät, milloin tulevat... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä vastaus yhteen kysymykseen, miksi käyn pattayalla, käyn siksi että minulla on siihen hyvin helposti mahdollisuus, lautalla pääsi parissa tunnissa, bussilla ja omalla autolla pääsee noin viidessä tai kuudessa tunnissa, jos menen yksin bussilla, lentokentän kautta kentältä jatkan pattayalle, käyn ensin kentällä hieman jalottelemassa ja syömässä.
Jos olen vaimoni kanssa liikkeellä menemme omalla autolla, yleensä pari taukoa, matkanaikana, yksi yleensä megan ikeassa missä käymme syömässä, minulle lihapullia... vaimolle sitä mistä pitää...
Erityisesti traditio on ollut Sonkgran aika joka olemme pääosin aina viettäneet täällä asuessamme pattayalla, tai ainakin useammin siellä kuin hua hinissä... hieman baarikierrosta, vuosia sitten otin kunnolla näkäräisiä, nyt se on jäänyt vähemmälle... kun tulee hitonmoiset krapulat,
yksinkin tykkään joskus käydä tai kaverin kanssa, mutta niitä kertoja ei kymmeneen vuoteen ole montaakaan, etsin jonkun hotellin yleensä soi 8 tai jostain sieltä päin, vaihtoehtoja on paljon... Yksin jos olen niin mopo alle ja vaikkapa johonkin muulle rannalle, jompparille, ja kahville pohjoispäässä olevalle isolle seiskalle, ihan yksin, yleensä vuokraan yamaha aeroxin, tarkalleen samanlaisen mikä on itsellä kotona, olen siihen tottunut...
Kaverit eivät yleensä välitä pattayasta, sitten bangkok, nanalla baarikierros, autonäyttely tai jokin muu mielenkiintoinen kohde, vaihtoehtoja on monen monta, jokiristeilu.
Just tässä mietin mitä tarjotaan kun poikani hänen puoliso, ex ja hänen puolisonsa tulee tänne vuoden vaihteessa, aikataulua, kolme neljä päivää bangkokissa, ja viikko puolitoista hua hinissä... ainakin jokiristeily, viikonloppu markkinat, mbk, siam paragon katsotaan mitä keksitään.... kun saan tietää tarkat päivät, milloin tulevat...Tulihan sieltä suht järjellinen vastaus, mutta käytäntö lienee erilainen kuin unelmat.
Kavereita kun sinulla oikeasti ei ole ja lautalla et ole käynyt kuin max kerran Pattayalla ja nyt niitä lauttoja ei enää ole. Baarikierrosta nanalla epäilen myös, koska tuomitset sellaiset muiden tekemänä ja yksin on todella tylsää istuskella baareissa, jos ei naisseura kiinnosta.
Kun vuodenvaihde tulee, sinut löytää tältä palstalta. Et ole koskaan maininnut olleesi jokiristeilyillä ja Bangkokin ostareilla olet käynyt pari kertaa sen kahdeksan vuoden aikana mitä olet Thaimaassa ollut.
Vaihtoehtoja on paljon. Pattayalla on 100 aktivitettia, mutta kun jättää menemättä niihin kaikkiin, niin säästää kivasti rahaa ja aikaa nettisurffailuun.
En tykkää olla ilkeä, mutta sinä olet sen aloittanut ja minä annan vain realistista palautetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulihan sieltä suht järjellinen vastaus, mutta käytäntö lienee erilainen kuin unelmat.
Kavereita kun sinulla oikeasti ei ole ja lautalla et ole käynyt kuin max kerran Pattayalla ja nyt niitä lauttoja ei enää ole. Baarikierrosta nanalla epäilen myös, koska tuomitset sellaiset muiden tekemänä ja yksin on todella tylsää istuskella baareissa, jos ei naisseura kiinnosta.
Kun vuodenvaihde tulee, sinut löytää tältä palstalta. Et ole koskaan maininnut olleesi jokiristeilyillä ja Bangkokin ostareilla olet käynyt pari kertaa sen kahdeksan vuoden aikana mitä olet Thaimaassa ollut.
Vaihtoehtoja on paljon. Pattayalla on 100 aktivitettia, mutta kun jättää menemättä niihin kaikkiin, niin säästää kivasti rahaa ja aikaa nettisurffailuun.
En tykkää olla ilkeä, mutta sinä olet sen aloittanut ja minä annan vain realistista palautetta.No mutta voi voi sentään ettäkö oikein sinä olet aloittanut ..... kerro tehdasköyhä sun realistisesta lomastasi Pattayalla ..... NYT.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulihan sieltä suht järjellinen vastaus, mutta käytäntö lienee erilainen kuin unelmat.
En tykkää olla ilkeä, mutta sinä olet sen aloittanut ja minä annan vain realistista palautetta.Koetahan kertoa niitä referenssejäsi, millä täällä minua neuvot, mitä minun pitäisi tehdä, kertomasi mukaan pattayalla on 100 aktiviteettiä, olen ollut kohta 25 vuotta aviossa thaikun kanssa, käynyt pääosin kaikki lomani thaimaassa tuon 25 vuoden aikana, toki olemme muuallakin matkustelleet, euroopassa paljon sekä usassa... mitä luulet montako kertaa kiinnostaa mennä noihin sataan aktiviteettiin pattayalla...
Hua hinissä ei ole nyt montakaan suomalaista, joten pakko keksiä itselleen tekemistä, kuten aikaisemmin luettelin, lisäksi keski-ikä on liian korkea, se on yli 70 vuotta täällä asuville, meillä on kovasti vähän yhteistä keskusteltavaa, enkä viitsi aina kommentoida heidän kertomiaan sairauskertomuksia... olemme hieman eri ikäluokassa...
Bangkokin ostareilla on pakko käydä joka tapauksessa ainakin kerran vuodessa, kun joudun käymässä lähetystössä laillistamassa eläke tai ja rahatodistus, tänä vuonna vietin 10 päivää sonkgran aikana Bangkokissa, pattayalla uutta passia hakemassa, sekin pitää hakea aina 4.5 vuoden välien, joten sinun tietämyksesi näistäkin asioista on suhteellisen pyöreä nolla.
Tänä vuonna meni tuohon projektiin kohtuuttomasti massia, mutta eipä täältä lähdetty kuin pakosta korona-aikana mihinkään, joten oli sitä jäänyt sukanvarteenkin...
Kun poikani ja ex perheineen tulee tänne vuoden vaihteessa, lennän heidän mukana suomeen vaimoni kanssa, ja käyn suomessa kunnollisessa terveystarkastuksessa, pitänee ilmoittaa kelalle että laittavat minut takaisin kelan asiakkaaksi, vuoden alusta... pitänee käydä kelan toimistossa, jos varaisi tuohon kolme kuukautta, voisi olla vaikka vaimon kanssa lomalla suomessa tuon ajan... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koetahan kertoa niitä referenssejäsi, millä täällä minua neuvot, mitä minun pitäisi tehdä, kertomasi mukaan pattayalla on 100 aktiviteettiä, olen ollut kohta 25 vuotta aviossa thaikun kanssa, käynyt pääosin kaikki lomani thaimaassa tuon 25 vuoden aikana, toki olemme muuallakin matkustelleet, euroopassa paljon sekä usassa... mitä luulet montako kertaa kiinnostaa mennä noihin sataan aktiviteettiin pattayalla...
Hua hinissä ei ole nyt montakaan suomalaista, joten pakko keksiä itselleen tekemistä, kuten aikaisemmin luettelin, lisäksi keski-ikä on liian korkea, se on yli 70 vuotta täällä asuville, meillä on kovasti vähän yhteistä keskusteltavaa, enkä viitsi aina kommentoida heidän kertomiaan sairauskertomuksia... olemme hieman eri ikäluokassa...
Bangkokin ostareilla on pakko käydä joka tapauksessa ainakin kerran vuodessa, kun joudun käymässä lähetystössä laillistamassa eläke tai ja rahatodistus, tänä vuonna vietin 10 päivää sonkgran aikana Bangkokissa, pattayalla uutta passia hakemassa, sekin pitää hakea aina 4.5 vuoden välien, joten sinun tietämyksesi näistäkin asioista on suhteellisen pyöreä nolla.
Tänä vuonna meni tuohon projektiin kohtuuttomasti massia, mutta eipä täältä lähdetty kuin pakosta korona-aikana mihinkään, joten oli sitä jäänyt sukanvarteenkin...
Kun poikani ja ex perheineen tulee tänne vuoden vaihteessa, lennän heidän mukana suomeen vaimoni kanssa, ja käyn suomessa kunnollisessa terveystarkastuksessa, pitänee ilmoittaa kelalle että laittavat minut takaisin kelan asiakkaaksi, vuoden alusta... pitänee käydä kelan toimistossa, jos varaisi tuohon kolme kuukautta, voisi olla vaikka vaimon kanssa lomalla suomessa tuon ajan...Referenssejä on kattilasoppaukset, sukitukset, ravintola-arvosteluiden seuranta, tytön fanitus, triptrap-matkailu, päivittäinen piipityspärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koetahan kertoa niitä referenssejäsi, millä täällä minua neuvot, mitä minun pitäisi tehdä, kertomasi mukaan pattayalla on 100 aktiviteettiä, olen ollut kohta 25 vuotta aviossa thaikun kanssa, käynyt pääosin kaikki lomani thaimaassa tuon 25 vuoden aikana, toki olemme muuallakin matkustelleet, euroopassa paljon sekä usassa... mitä luulet montako kertaa kiinnostaa mennä noihin sataan aktiviteettiin pattayalla...
Kun poikani ja ex perheineen tulee tänne vuoden vaihteessa, lennän heidän mukana suomeen vaimoni kanssa, ja käyn suomessa kunnollisessa terveystarkastuksessa, pitänee ilmoittaa kelalle että laittavat minut takaisin kelan asiakkaaksi, vuoden alusta... pitänee käydä kelan toimistossa, jos varaisi tuohon kolme kuukautta, voisi olla vaikka vaimon kanssa lomalla suomessa tuon ajan...Haluisin muuten vielä tietää sinun ns. aktiviteeteistäsi, siellä suomessa asuessasi, ettei vaan se rajoitu pelkästään sätkiin ja rizzloihin ja keskikaljaan, siihen vitun pahanmakuiseen koffiin joka on halvinta, sinun tuottava toimintasi perustuu siihen että aijailet kattiloita ja hk-mainoksia itsellesi täysin tuntemattomien ihmisten naamoilla, minusta sellainen viittaa erittäin vahvasti vakaviin mielenterveysongelmiin, erittäin vakaviin, onko sinun meriittisi pattayan vuokrahenkilöstössä, siis se sinun odotuksen kohde kerran viiteen vuoteen, sillä jokainen tajuaa että täällä ei ole ketään muuta kuin sinä laiffila ja peukaloinen, jos että ole sama henkilö, mikä on hyvin todennäköistä... säälittää oikeasti jos ikäisesi noin 30 vuotias syrjäytynyt joutuu jakamaan morsiamensa kaiken maailman miesten kanssa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun poikani ja ex perheineen tulee tänne vuoden vaihteessa, lennän heidän mukana suomeen vaimoni kanssa, ja käyn suomessa kunnollisessa terveystarkastuksessa, pitänee ilmoittaa kelalle että laittavat minut takaisin kelan asiakkaaksi, vuoden alusta... pitänee käydä kelan toimistossa, jos varaisi tuohon kolme kuukautta, voisi olla vaikka vaimon kanssa lomalla suomessa tuon ajan...Tietämysmies. Ainoa matkasi ja tekemisesi liittyy aina ja ainostaan passien hakuun ja leimailuun. Bangkokissa olet käynyt pari kertaa tämän kahdeksan vuoden aikana.
Pattayalla dokaat yksinäsi airbnb kämpässä verhot kiinni. Missään jokiristeilyillä et ole ollut ja huonon kuntosi vuoksi et edes luonnonpuistoissa. Exäsi ja poikasi eivät ole tulossa Thaimaahan. Poikasi on sairaseläkeläinen pirinisti eikä lennä minnekään.
Esittelit avioliittotodistuksen vuodelta 2000. Nyt väität olleesi 25 vuotta thaikun kanssa naimisissa. Olet velkarahalla käynyt yhden kerran USA:ssa ja siitä on pian 20 vuotta aikaa.
Ainoa minkä uskon on että olet tulossa Suomeen kelapalveluiden ja sairaaloiden ääreen.
Vaimosi ei ole tulossa, koska ei ole rahaa syödä muuta kuin kaalia, joten sukanvarressa ei ole mitään. Missään Euroopassa ette ole matkustelleet. Asiat on edelleen luettavissa sosiaalisesta mediasta, joten satujen kertomiset ei mene läpi. Unelmia vaan.
Mitä vähemmän täällä kertoo itsestään, sitä vähemmän saa lokaa niskaansa. Siispä minä en kerro edes nimimerkkiäni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietämysmies. Ainoa matkasi ja tekemisesi liittyy aina ja ainostaan passien hakuun ja leimailuun. Bangkokissa olet käynyt pari kertaa tämän kahdeksan vuoden aikana.
Pattayalla dokaat yksinäsi airbnb kämpässä verhot kiinni. Missään jokiristeilyillä et ole ollut ja huonon kuntosi vuoksi et edes luonnonpuistoissa. Exäsi ja poikasi eivät ole tulossa Thaimaahan. Poikasi on sairaseläkeläinen pirinisti eikä lennä minnekään.
Esittelit avioliittotodistuksen vuodelta 2000. Nyt väität olleesi 25 vuotta thaikun kanssa naimisissa. Olet velkarahalla käynyt yhden kerran USA:ssa ja siitä on pian 20 vuotta aikaa.
Ainoa minkä uskon on että olet tulossa Suomeen kelapalveluiden ja sairaaloiden ääreen.
Vaimosi ei ole tulossa, koska ei ole rahaa syödä muuta kuin kaalia, joten sukanvarressa ei ole mitään. Missään Euroopassa ette ole matkustelleet. Asiat on edelleen luettavissa sosiaalisesta mediasta, joten satujen kertomiset ei mene läpi. Unelmia vaan.
Mitä vähemmän täällä kertoo itsestään, sitä vähemmän saa lokaa niskaansa. Siispä minä en kerro edes nimimerkkiäni.Usko nyt resupekka täällä ei ole ketään muuta kuin laiffila ja peukaloinen, muut ovat jo kadonneet palstalta vuosia sitten, enkä väittänyt 25 vuotta sanoin kohta 25 vuotta, mutta olemme olleet pari vuotta yhdessä ennen avioliittoa, sinua laiffila ahdistaa selvästi...
Muuten minä en ole koskaan käynyt velaksi yhtään mihinkään, ja kysyin missä on sinun referenssisi minun neuvomiseen, en pidä niitä kuvamanipulaatioita muutakuin hullun tekosina.
Käyn bangkokissa vähintään kaksi kertaa vuodessa, pakko eläketodistus pitää leimata, ja songkran aikana pattayalle... vaimon kanssa jopa yksinkin välillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usko nyt resupekka täällä ei ole ketään muuta kuin laiffila ja peukaloinen, muut ovat jo kadonneet palstalta vuosia sitten, enkä väittänyt 25 vuotta sanoin kohta 25 vuotta, mutta olemme olleet pari vuotta yhdessä ennen avioliittoa, sinua laiffila ahdistaa selvästi...
Muuten minä en ole koskaan käynyt velaksi yhtään mihinkään, ja kysyin missä on sinun referenssisi minun neuvomiseen, en pidä niitä kuvamanipulaatioita muutakuin hullun tekosina.
Käyn bangkokissa vähintään kaksi kertaa vuodessa, pakko eläketodistus pitää leimata, ja songkran aikana pattayalle... vaimon kanssa jopa yksinkin välillä.Ja sitä eläketodistusta ei voi hoitaa yhden päivän aikana ensimmäinen päivä menee lahetystössä, siinä on lähellä ostarit, taxilla pääsee heposti, maksaa 60 bahtia, toinen päivä menee ulkoministeriössä, joka vielä vahvistaa eläketodistuksen tai rahatodistuksen, kun jätät paperin aamulla saat sen iltapäivällä klo14.00 pois, maksaa 200 bahtia... tuo ministeriö on varsin hankalassa paikassa, siinä lähellä ei ole edes kunnollista ravintolaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietämysmies. Ainoa matkasi ja tekemisesi liittyy aina ja ainostaan passien hakuun ja leimailuun. Bangkokissa olet käynyt pari kertaa tämän kahdeksan vuoden aikana.
Mitä vähemmän täällä kertoo itsestään, sitä vähemmän saa lokaa niskaansa. Siispä minä en kerro edes nimimerkkiäni.Sinua ja peukaloista on mahdotonta pitää erihenkilönä mitenkään, samat keksityt valheet, ja paskanpuhumiset, sama osaamisen taso, joka on olematon, on selviä viiteitä siitä että päänpurut on kostuneet, jopa homehtuneet vuosien varrella, sama ammattikoulutasoinen kielenkäyttö, mutta ennen kaikkea vakavat mielenterveysongelmat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinua ja peukaloista on mahdotonta pitää erihenkilönä mitenkään, samat keksityt valheet, ja paskanpuhumiset, sama osaamisen taso, joka on olematon, on selviä viiteitä siitä että päänpurut on kostuneet, jopa homehtuneet vuosien varrella, sama ammattikoulutasoinen kielenkäyttö, mutta ennen kaikkea vakavat mielenterveysongelmat.
Hauskaa......... En kerro edes nimimerkkiäni.... Olosuhteissani Vittumikäidiootti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauskaa......... En kerro edes nimimerkkiäni.... Olosuhteissani Vittumikäidiootti.
Tärkeintä on että sinulla riittää aktiviteettia tässä netin ääressä nyt jo yli kahdeksan vuoden ajan satuja, unelmia ja tarinoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tärkeintä on että sinulla riittää aktiviteettia tässä netin ääressä nyt jo yli kahdeksan vuoden ajan satuja, unelmia ja tarinoita.
Näin, keksittyjä valheita jo vuodesta 2010.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin, keksittyjä valheita jo vuodesta 2010.
Kympissä ja sinussa on pieni ero kuitenkin. Hänen facessa näkyy todisteet kaikesta, kun taas sinun facessa ei ole asioita joilla olet kehuskellut.
Et myöskään ole evp majuri, et lentäjä etkä varsinkaan lentokapteeni. Ei ole nanan condoja, ei titaani amexia, ei Rolls Royceja, on vain pienen pojan unelmia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun poikani ja ex perheineen tulee tänne vuoden vaihteessa, lennän heidän mukana suomeen vaimoni kanssa, ja käyn suomessa kunnollisessa terveystarkastuksessa, pitänee ilmoittaa kelalle että laittavat minut takaisin kelan asiakkaaksi, vuoden alusta... pitänee käydä kelan toimistossa, jos varaisi tuohon kolme kuukautta, voisi olla vaikka vaimon kanssa lomalla suomessa tuon ajan...Eläketodistuksen voi leimauttaa lähetystössä postitse. Etpä tuotakaan tiennyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläketodistuksen voi leimauttaa lähetystössä postitse. Etpä tuotakaan tiennyt.
Kyllä olen tietoinen asiasta, mutta joka tapauksessa pitää mennä bangkokiin, koska todistus on vielä leimattava ulkoministeriössä, se käy näppärästi ensin ekana päivänä lähetystö, ja toisena päivänä ulkoministeriö... Lähetystö otti uuden käytännön koronan takia... taisi olla vuonna 2020... en tiedä onko enää mahdollista, kun hoidin laillistamisen, passin uusimisen yhteydessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kympissä ja sinussa on pieni ero kuitenkin. Hänen facessa näkyy todisteet kaikesta, kun taas sinun facessa ei ole asioita joilla olet kehuskellut.
Et myöskään ole evp majuri, et lentäjä etkä varsinkaan lentokapteeni. Ei ole nanan condoja, ei titaani amexia, ei Rolls Royceja, on vain pienen pojan unelmia.Mistä sinun pohjaton uskosi peukaloiseen on, ei sellaista ole olemassakaan, ei buriramissa, ei pattayalla, eikä missään thaimaassa... kukaan ei tunne tuollaista missään, oudon hyvin on piilottanut itsensä, tämä 2010 jota sinä fanitat, 24/7. Tämä thai suomi yhteisö on hyvin pieni, ja kaikki tuntevat toisensa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinun pohjaton uskosi peukaloiseen on, ei sellaista ole olemassakaan, ei buriramissa, ei pattayalla, eikä missään thaimaassa... kukaan ei tunne tuollaista missään, oudon hyvin on piilottanut itsensä, tämä 2010 jota sinä fanitat, 24/7. Tämä thai suomi yhteisö on hyvin pieni, ja kaikki tuntevat toisensa...
En fanita ketään enkä tunne henk koht mutta ei facetiliä voi väärentää siten että siellä kommentoi kaverit, lapset ja muut. Pitäisi samalla väärentää satoja profiileja ja niille kaverit. Se ei ole mahdollista. Eräässä ryhmässä jutellaan viranomaisasioista myös ja siellä on esitelty viranomaispapereita ja jaettu vinkkejä Thaimaassa työskenteleville. Kun nimesi ja profiilisi on tiedossa ja laittaa sinulle bannit, niin et löydä mistään varsinkin kun laittaa että vain kaverit voivat nähdä julkaisusi. Et kai kuvittele tuntevasi kaikkia suomalaisia tai kuvittele että muut osallistuisi etsintään ja ilmiantaisi jonkun selvästi mielenvikaiselle vainoajalle? Suomalaiset ei tee sellaista toisilleen. Eikä ne sinun valheesi muutu tosiksi mitenkään sillä että syyttelet muita valehtelemisesta.
Thai-Suomi yhteisökö pieni? Paikallisesti voi olla noissa keskittymissä joissa sinäkin asut, mutta suomalaisia on kaikkialla Thaimaassa ja useimmat ei asu somessa kuten sinä, vaan heillä on muutakin elämää. Oletko kuullut sellaisista asioista kuin perhe, työ, kaverit ja harrastukset? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinun pohjaton uskosi peukaloiseen on, ei sellaista ole olemassakaan, ei buriramissa, ei pattayalla, eikä missään thaimaassa... kukaan ei tunne tuollaista missään, oudon hyvin on piilottanut itsensä, tämä 2010 jota sinä fanitat, 24/7. Tämä thai suomi yhteisö on hyvin pieni, ja kaikki tuntevat toisensa...
Kerronpa sinulle senkin että kun sinua ei vielä ollut tiedossa täällä yleisesti, niin sinua kyllä kyseltiin huahinilaisilta, kun olit suututtanut niin monet. Kukaan ei tuntenut sinua, eikä kukaan tuttu tuntenut sinua silloinkaan, vaikka nimesi oli tiedossa. Johtuu siitä että elelet erakon elämää ja valehtelit kaiken netissä. Myöskään senseitä ei tunne kukaan Chiang Maissa eikä Phuketissa. Tunnen molemmat tunnetut suomalaiset, jotka asuu Chiang Maissa.
Kun kerran olet tuntevinasi kaikki ja kaikki tuntee toisensa, niin kerrotko heidän etunimensä täällä ja kerrotko kumpi heistä on kesän Suomessa? Et tiedä edes kuka on asiantravelikaan, vaikka kaikki olet tuntevinasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En fanita ketään enkä tunne henk koht mutta ei facetiliä voi väärentää siten että siellä kommentoi kaverit, lapset ja muut. Pitäisi samalla väärentää satoja profiileja ja niille kaverit. Se ei ole mahdollista. Eräässä ryhmässä jutellaan viranomaisasioista myös ja siellä on esitelty viranomaispapereita ja jaettu vinkkejä Thaimaassa työskenteleville. Kun nimesi ja profiilisi on tiedossa ja laittaa sinulle bannit, niin et löydä mistään varsinkin kun laittaa että vain kaverit voivat nähdä julkaisusi. Et kai kuvittele tuntevasi kaikkia suomalaisia tai kuvittele että muut osallistuisi etsintään ja ilmiantaisi jonkun selvästi mielenvikaiselle vainoajalle? Suomalaiset ei tee sellaista toisilleen. Eikä ne sinun valheesi muutu tosiksi mitenkään sillä että syyttelet muita valehtelemisesta.
Thai-Suomi yhteisökö pieni? Paikallisesti voi olla noissa keskittymissä joissa sinäkin asut, mutta suomalaisia on kaikkialla Thaimaassa ja useimmat ei asu somessa kuten sinä, vaan heillä on muutakin elämää. Oletko kuullut sellaisista asioista kuin perhe, työ, kaverit ja harrastukset?Usko vaan 2010 kuvaamaa henkilöä ei löydy mistään thaimaasta, en tietenkään tunne kaikkia suomalaisia mutta tunnen parikymmentä buriramista eikä sellaista henkilöä ole siellä olemassa, eikä tämän 2010 kuvaamaa henkilöä myöskään ole missään buriramin suomalaisten tapaamisissa, kuvia on satoja... mm. stadioinilta, yhteisistä illanvietoista...
yhden henkilön blokkaaminen on mahdotonta, kun suomaisia on satoja... aina jostain löytyy tietoa jos sitä vain olisi... Laiffila palstan heikoin lenkki, täällä ei ole ketään muuta kuin laiffila ja 2010 jotka hyvin todennäköisesti ovat sama henkilö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usko vaan 2010 kuvaamaa henkilöä ei löydy mistään thaimaasta, en tietenkään tunne kaikkia suomalaisia mutta tunnen parikymmentä buriramista eikä sellaista henkilöä ole siellä olemassa, eikä tämän 2010 kuvaamaa henkilöä myöskään ole missään buriramin suomalaisten tapaamisissa, kuvia on satoja... mm. stadioinilta, yhteisistä illanvietoista...
yhden henkilön blokkaaminen on mahdotonta, kun suomaisia on satoja... aina jostain löytyy tietoa jos sitä vain olisi... Laiffila palstan heikoin lenkki, täällä ei ole ketään muuta kuin laiffila ja 2010 jotka hyvin todennäköisesti ovat sama henkilö.Hauska tämä joka ei tunne kymppiä mutta on kaikkien face kaveri.
Ei fanita mutta vain palvoo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauska tämä joka ei tunne kymppiä mutta on kaikkien face kaveri.
Ei fanita mutta vain palvoo.Usko nyt vaan ihan huviksesi, 2010 on ainoastaan täällä palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usko nyt vaan ihan huviksesi, 2010 on ainoastaan täällä palstalla.
Tuo nyt on ollut selvää jo pidemmän aikaa, anonyymi todistelee ja fanittaa selityksillään ei tunne mutta selaa kaiken maailman facet todisteikseen, hullun puuhaa josta ei pääse irtaantumaan koska ainoa nautintonsa on omanapanarssuilu ja kovanaamanaamailu internetin kovimpana feikkinä olosuhteissaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo nyt on ollut selvää jo pidemmän aikaa, anonyymi todistelee ja fanittaa selityksillään ei tunne mutta selaa kaiken maailman facet todisteikseen, hullun puuhaa josta ei pääse irtaantumaan koska ainoa nautintonsa on omanapanarssuilu ja kovanaamanaamailu internetin kovimpana feikkinä olosuhteissaan.
Huolestuttavasti alat olla täysin oikeassa, ilmeisesti nikit on vaihtumassa uusiin, kun näitä "uusia" paukkaa, selvää tietysti on että kyseessä on korkentaan laiffila ja peukaloinen, todennäköisesti vielä sama henkilö, terkkuja nyt on pitkät pyhät edessä viisi tai kuusi päivää... NumBall
ps. jos vaikka kävisi jo nukkumaan... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huolestuttavasti alat olla täysin oikeassa, ilmeisesti nikit on vaihtumassa uusiin, kun näitä "uusia" paukkaa, selvää tietysti on että kyseessä on korkentaan laiffila ja peukaloinen, todennäköisesti vielä sama henkilö, terkkuja nyt on pitkät pyhät edessä viisi tai kuusi päivää... NumBall
ps. jos vaikka kävisi jo nukkumaan...Kukaan ei Bumba tuntenut sinua, eikä kukaan tuttu tuntenut sinua silloinkaan, vaikka nimesi oli tiedossa. Nyt et enää välitä vaikka olet erittäin tunnettu sarjavalehtelija joka ei piittaa totuudesta lainkaan.
Johtuu siitä että elelet erakon elämää ja valehtelet kaiken netissä. Myöskään senseitä ei tunne kukaan Chiang Maissa eikä Phuketissa. Tunnen molemmat tunnetut suomalaiset, jotka asuu Chiang Maissa.
Kun kerran olet tuntevinasi kaikki ja kaikki tuntee toisensa, niin kerrotko heidän etunimensä täällä ja kerrotko kumpi heistä on kesän Suomessa? Et tiedä edes kuka on asiantravelikaan, vaikka kaikki olet tuntevinasi.
Koska tunnet kaikki pienissä piireissä, niin kerro kuka on asiantravel, kuka on Kymppi ja ketkä kaksi asuu Chiang Maissa ja kumpiko heistä on Suomessa? Ihmeen hiljaista vastauspuolella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei Bumba tuntenut sinua, eikä kukaan tuttu tuntenut sinua silloinkaan, vaikka nimesi oli tiedossa. Nyt et enää välitä vaikka olet erittäin tunnettu sarjavalehtelija joka ei piittaa totuudesta lainkaan.
Johtuu siitä että elelet erakon elämää ja valehtelet kaiken netissä. Myöskään senseitä ei tunne kukaan Chiang Maissa eikä Phuketissa. Tunnen molemmat tunnetut suomalaiset, jotka asuu Chiang Maissa.
Kun kerran olet tuntevinasi kaikki ja kaikki tuntee toisensa, niin kerrotko heidän etunimensä täällä ja kerrotko kumpi heistä on kesän Suomessa? Et tiedä edes kuka on asiantravelikaan, vaikka kaikki olet tuntevinasi.
Koska tunnet kaikki pienissä piireissä, niin kerro kuka on asiantravel, kuka on Kymppi ja ketkä kaksi asuu Chiang Maissa ja kumpiko heistä on Suomessa? Ihmeen hiljaista vastauspuolella."Koska tunnet kaikki pienissä piireissä, niin kerro kuka on asiantravel, kuka on Kymppi ja ketkä kaksi asuu Chiang Maissa ja kumpiko heistä on Suomessa? Ihmeen hiljaista vastauspuolella"
Kaava menee niin että kun Pasaselle esitetään kysymys, hän alkaa puhumaan ihan mitä sattuu joka ei liity mitenkään kysymykseen. Ihan kuin pikkulapsi olisi tehnyt jotakin pahaa ja kun häneltä kysytään että teitkö sen niin pikkulapsi vastaa että "äiti mä näin tänään hevosen". Anonyymi kirjoitti:
"Koska tunnet kaikki pienissä piireissä, niin kerro kuka on asiantravel, kuka on Kymppi ja ketkä kaksi asuu Chiang Maissa ja kumpiko heistä on Suomessa? Ihmeen hiljaista vastauspuolella"
Kaava menee niin että kun Pasaselle esitetään kysymys, hän alkaa puhumaan ihan mitä sattuu joka ei liity mitenkään kysymykseen. Ihan kuin pikkulapsi olisi tehnyt jotakin pahaa ja kun häneltä kysytään että teitkö sen niin pikkulapsi vastaa että "äiti mä näin tänään hevosen".Hei rakas kyllä me täällä Chiang Maissa tunnemme muitakin kuin sinun kaksi nimeltä tietävää.
Sorry nyt vaan että sun on ihan turha mulle esittää kysymyksiäs Numban kautta ja muutenkin.
Alkaa nyt jo ihmeessä elämään omaa elämääs.
- Anonyymi
Muistsa ottaa lääkkeesi säännöllisesti.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338586Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5368824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611203Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17846Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46715
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647