Gigantin "tarjous" .Samsung Galaxy A14 5G älypuhelin 4/64GB (musta) 199€ ovh229! Mainos sähköpostiin "Katso viikon uudet tarjoukset!"
Ohjehinta nostettu30€ siinäkö tarjous lienee! Kaikki muut myyvät samaa puhelinta 169€-179€ ja sekin jo n.50€ krotusta ( sota ym. lisää?) https://www.google.com/search?q=Samsung+Galaxy+A14+5G&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Kannattaa katsoa mistä ostaa ja millä hinnalla!
Huijaustako?
Anonyymi-ap
2
319
Vastaukset
- Anonyymi
Isot kauppaketjut myyvät harvoin halvimmalla, sillä niillä on myös isot menot, mm. mainostamiskulut.
Ostin mustekasetin Canon-lasertulostimeeni Proshopista noin 47 eurolla. Hintaan sisältyi postimaksu. Power kauppasi samaa kasettia ilman postimaksua noin 115 euron hintaan.
Pari vuotta sitten ostin maksukortinlukijan televisooni Verkkokauppa.comista 39 eurolla. DNA:ssa se maksoi 69 euroa. Noh, iso kauppahan Verkkokauppakin on, mutta halpa ainakin tässä tapauksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986888- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41929