Apua kuukautisissa?

Anonyymi-ap

Eli oon 12v tyttö ja oon menossa mun serkulle (joka on poika) yöksi ja mua vähän pelottaa että jos mun menkat alkaa siellä koska sen äiti on kaikki päivät töissä eikä siellä oikein oo ketään joka ymmärtäis tätä joten oisko mitään vinkkejä?

12

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko sulla vielä ollut kertaakaan menkkoja?
      Ei tuohon nyt kauheasti osaa vinkkejä antaa, jos ei se äitikään ole siellä kotona.
      Mutta ota jotain kuukautissuojia mukaan kyläilyreissulle, jos sattuvat alkamaan siellä.
      Ainakin sen osalta asia hoituu.
      Vaikeampaa tietysti, jos ei ole ketään kelle puhua, jos haluaisit puhua.
      Mutta voithan yrittää kirjoittaa tänne, jos tulee jotain huolta asiaan liittyen.
      Kaikilla naisilla, tytöillä, on alkanut kuukautiset aikanaan, ja niiden kanssa on vain oltava, vaikkei niin kivaa olisikaan.
      Tsemppiä. Ei kuukautiset kuitenkaan ole maailmanloppu.

      • Anonyymi

        On ollut jo puolisen vuotta


    • Anonyymi

      siis kyseessä on serkku. Ette kai te alasti ole samaan aikaan? Puhut kuin olisit menossa poikaystävälle kylään joillaon läheisyyttä ym koskekttelua. Ei kait sulla ole sun serkun kanssa mitään fyysistä. Käyttekö samaan aikaa suihkussa ?

      • Anonyymi

        Ei tietenkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään

        Siinä vaan se että jos ne alkaa yöllä niin miten selitän sen sille?


    • Anonyymi

      siis serkun äiti ei ole koskaan kotona. Isä ei näköjään ole kuvioiss mukana. Kait se äiti joskus on kotona vai tekeekö töitä ennemän kuin 8 tuntia päivässä.Sä oot siis serkun kaa kahestaan ilman aikuista. Mitä jos sun serkulle tapahtuis jotainn kun se on päivästä toiseen yksin kotona. Onko hänkin 12 vuotias?

      • Anonyymi

        Se on 11 ja siellä on siis sen iso veli


    • Anonyymi

      Kuukautissiteet mukaan varalle, vaikka koko paketti, niin saa kuukautiset alkaa. Joskushan se homma alkaa kuitenkin.

      • Anonyymi

        Juu


    • Anonyymi

      Eli siis onneks nää kuukautiset alko viimeyönä joten ei enää tarvii pelätä sitä jos ne alkaa yöllä

      • Anonyymi

        No hyvä juttu.


      • Anonyymi

        No hyvä juttu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1143
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    4. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      790
    5. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      789
    6. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      774
    7. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    8. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      750
    9. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    10. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    Aihe