Eli oon 12v tyttö ja oon menossa mun serkulle (joka on poika) yöksi ja mua vähän pelottaa että jos mun menkat alkaa siellä koska sen äiti on kaikki päivät töissä eikä siellä oikein oo ketään joka ymmärtäis tätä joten oisko mitään vinkkejä?
Apua kuukautisissa?
13
368
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sulla vielä ollut kertaakaan menkkoja?
Ei tuohon nyt kauheasti osaa vinkkejä antaa, jos ei se äitikään ole siellä kotona.
Mutta ota jotain kuukautissuojia mukaan kyläilyreissulle, jos sattuvat alkamaan siellä.
Ainakin sen osalta asia hoituu.
Vaikeampaa tietysti, jos ei ole ketään kelle puhua, jos haluaisit puhua.
Mutta voithan yrittää kirjoittaa tänne, jos tulee jotain huolta asiaan liittyen.
Kaikilla naisilla, tytöillä, on alkanut kuukautiset aikanaan, ja niiden kanssa on vain oltava, vaikkei niin kivaa olisikaan.
Tsemppiä. Ei kuukautiset kuitenkaan ole maailmanloppu.- Anonyymi
On ollut jo puolisen vuotta
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17948361R
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
siis kyseessä on serkku. Ette kai te alasti ole samaan aikaan? Puhut kuin olisit menossa poikaystävälle kylään joillaon läheisyyttä ym koskekttelua. Ei kait sulla ole sun serkun kanssa mitään fyysistä. Käyttekö samaan aikaa suihkussa ?
- Anonyymi
Ei tietenkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään
Siinä vaan se että jos ne alkaa yöllä niin miten selitän sen sille?
- Anonyymi
siis serkun äiti ei ole koskaan kotona. Isä ei näköjään ole kuvioiss mukana. Kait se äiti joskus on kotona vai tekeekö töitä ennemän kuin 8 tuntia päivässä.Sä oot siis serkun kaa kahestaan ilman aikuista. Mitä jos sun serkulle tapahtuis jotainn kun se on päivästä toiseen yksin kotona. Onko hänkin 12 vuotias?
- Anonyymi
Se on 11 ja siellä on siis sen iso veli
- Anonyymi
Kuukautissiteet mukaan varalle, vaikka koko paketti, niin saa kuukautiset alkaa. Joskushan se homma alkaa kuitenkin.
- Anonyymi
Juu
- Anonyymi
Eli siis onneks nää kuukautiset alko viimeyönä joten ei enää tarvii pelätä sitä jos ne alkaa yöllä
- Anonyymi
No hyvä juttu.
- Anonyymi
No hyvä juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374