Eli oon 12v tyttö ja oon menossa mun serkulle (joka on poika) yöksi ja mua vähän pelottaa että jos mun menkat alkaa siellä koska sen äiti on kaikki päivät töissä eikä siellä oikein oo ketään joka ymmärtäis tätä joten oisko mitään vinkkejä?
Apua kuukautisissa?
13
369
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sulla vielä ollut kertaakaan menkkoja?
Ei tuohon nyt kauheasti osaa vinkkejä antaa, jos ei se äitikään ole siellä kotona.
Mutta ota jotain kuukautissuojia mukaan kyläilyreissulle, jos sattuvat alkamaan siellä.
Ainakin sen osalta asia hoituu.
Vaikeampaa tietysti, jos ei ole ketään kelle puhua, jos haluaisit puhua.
Mutta voithan yrittää kirjoittaa tänne, jos tulee jotain huolta asiaan liittyen.
Kaikilla naisilla, tytöillä, on alkanut kuukautiset aikanaan, ja niiden kanssa on vain oltava, vaikkei niin kivaa olisikaan.
Tsemppiä. Ei kuukautiset kuitenkaan ole maailmanloppu.- Anonyymi
On ollut jo puolisen vuotta
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17948361R
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
siis kyseessä on serkku. Ette kai te alasti ole samaan aikaan? Puhut kuin olisit menossa poikaystävälle kylään joillaon läheisyyttä ym koskekttelua. Ei kait sulla ole sun serkun kanssa mitään fyysistä. Käyttekö samaan aikaa suihkussa ?
- Anonyymi
Ei tietenkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään
Siinä vaan se että jos ne alkaa yöllä niin miten selitän sen sille?
- Anonyymi
siis serkun äiti ei ole koskaan kotona. Isä ei näköjään ole kuvioiss mukana. Kait se äiti joskus on kotona vai tekeekö töitä ennemän kuin 8 tuntia päivässä.Sä oot siis serkun kaa kahestaan ilman aikuista. Mitä jos sun serkulle tapahtuis jotainn kun se on päivästä toiseen yksin kotona. Onko hänkin 12 vuotias?
- Anonyymi
Se on 11 ja siellä on siis sen iso veli
- Anonyymi
Kuukautissiteet mukaan varalle, vaikka koko paketti, niin saa kuukautiset alkaa. Joskushan se homma alkaa kuitenkin.
- Anonyymi
Juu
- Anonyymi
Eli siis onneks nää kuukautiset alko viimeyönä joten ei enää tarvii pelätä sitä jos ne alkaa yöllä
- Anonyymi
No hyvä juttu.
- Anonyymi
No hyvä juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747484Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583173- 342420
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj72060Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto311996- 201928
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151653- 521588
- 181579