Euroopassa ei ole puutetta hyvistä työkaluista ja isoista merkeistä joiden alta löytyy kaikkea.
esim Garant, Holex, Atorn, saksasta, hoffmann-group, parin muut
Vielä kun olisi 1-2 sivustoa eu alueella ja online kauppa josta kuka tahansa ostaja saa tilattua, paketti tuodaan hänen alueelle siihen maahan.
Sama ongelma on edelleen kuin vuonna 2003. Monissa muissakin Eu alueen maissa.
Tässä menettää euroopalaiset valmistajat ja teollisuus rahaa samalla kun satojen miljoonien ihmiset joissa on iso määrä potentiaalisia ostetajia.
Hoffman Group kertoo itse, " In Germany, we work with virtually every single company in the metalworking industry. " melkein jokainen saksalainen metallialalla toimiva yritys hankkii tuotteita tuolta.
Hyviä työkaluja tarvikkeita laajasti yhdestä paikasta verkosta, ei toimi edelleenkään.
Anonyymi-ap
1
321
Vastaukset
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17948596m
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448291
- 724766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373500Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483146Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella502950Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262875- 402800
- 412146
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817