Radio Sandels ajojahti

Anonyymi-ap

Joku on täällä alkanut levittää perättömiä väittämiä Sandelsista. Mitä sitten vaikka Sandels ei edusta yhtä vihervasemnistolaista linjaa kuin Sanoma ja YLE?

Ei se tee kanavasta mitään Persumediaa eikä pahaa poikaa tai tyttöä. Täysin asiallinen kanava jonka voi valita jatkossakin.

13

422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ilmeisesti Pookileiriläinen asialla taas jauhamassa skeidaa Sabdelsista, kun syö kuulijamääriä. Tehkää paremmin, jos ei pärjää kilpailussa. Pois tuollaiset mustamaalaamiset.

      • Anonyymi

        Kuulostaa uskottavalta taas. Bauerilla paniikkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa uskottavalta taas. Bauerilla paniikkia.

        Tai sitten fanaattinen Pookifani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten fanaattinen Pookifani.

        Pookiukko nykyisin salaisesti häiriköi. Ei saanut kouluaikoinaan kiusata tarpeeksi. Ehkä sai päivittäin selkäänsä.


    • Anonyymi

      Mikä v1tun ajojahti?

      • Anonyymi

        Se tarkoittaa sitä kun tulee ihan kauhea kiire ostamaan kaljaa hetkellä jolloin kaupat on menossa kiinni. On meinaa kokemusta. Sandelssit on meinannut jäädä ostamatta kun loppuu kesken. Ilta kun on ollut silloin nuori niin onhan se ihan kauheeta. Kuski etittävä ja kaikkee kun ei itse ole ajokunnossa. Se on helvetillinen tilanne.


    • Anonyymi

      Mielikuva ja mielipide ei tee mistään väitteestä perätöntä. Jos asema kuulostaa persuradiolta, niin sitten se kuulostaa. Toinen voi kokea sen keskustalaiseksi. Ne ovat näkemyksiä.

      • Anonyymi

        Jokaisen ihmisen kokemus on yksilöllinen, mutta ihmisen kokemus voi olla myös väärä. Silti se ei poista ihmisen kokemusta asiasta. Joku voi kokea raa-an pihvilihan kypsänä se ei silti ole kypsä.

        Kokeehan aika moni kommenttien perusteella YLE:nkin hyvin oikeistolaiseksi mediataloksi. Joku kokee maapallon litteäksi. No se ei silti ole sitä.

        Aika moni pitää myös Kokoomusta oikeistolaisena ja nimen omaan talouoikeistolaisena puolueena. Toki Suomen kontekstissa joo vs vasemmistopuolueet, mutta siinä kontekstissa minkä itse miellän ja jos vertaa verrokkeihin muissa maissa kuiten Ruotsi, matkaa talousoikeistolaiseksi puolueeksi on vielä älyttömästi. Ruotsissa vasemmistopuolue Demaritkin on oikeammalla politiikassa kuin Kokoomus Suomessa.

        Onko persut oikeistolainen puolue. Kyllä ja ei. Tämä ei ole tuntemus vaan fakta. Melkein kaikessa muussa paitsi talousasioissa Persut on oikeistolainen. Nyt uudella kookoonpanolla käännöstä on tullut ehkä askeleen verran oikeammalle taloudessakin, mutta vielä viimekaudella suurimmalta muutama edustajaa lukuunottamatta puolue oli talousasioissa yhtä vasemmistososialistinen kuin Marinin Demarit.

        HOX
        Hallitus vastuu toki pakottaa Persuja oikeistolaisempaan taloudenpitoon kuin ehkä olisivat muuten halukkaita.


    • Anonyymi

      Kuka kieltää Pookin ja Sandelsin olevan äärioikeiston tukemia propagandakanavia?

      • Anonyymi

        Kuka todistaa faktoilla Sandelssin olevan?


    • Anonyymi

      On lopetettava.

      • Anonyymi

        Ei sandelsia lopeteta. Ei tämä onneksi mikään venäjä ole. Eikä tule koskaan olemaan!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe