Löytyisikö täältä nainen ajatusten vaihtoon 45-vuotiaalle varsinaissuomalaiselle maaseudun sinkkumiehelle? Liveseurakin kyllä kelpaisi, kun sellaisen löytäminen on hankalaa raittiille baareissa viihtymättömälle miehelle. Varsinkin kun viihdyn hyvin yksin kotona ja harrastukset ovat tyyliin puutarhanhoito, tv:n katselu yms. Maaseudulla asuvana luonto on läheinen, kun asun metsänreunassa jonne tulee mentyä joskus moottorihan tai marjaämpärin kanssakin. Hyötyliikunnan lisäksi tulee käveltyä.
Pelkkää meilituttavuutta ajatellen asuinpaikallasi ei ole merkitystä, mutta mahdollista reaalielämän tutustumista helpottaisi jos olisit Varsinais-Suomesta/Satakunnasta. Mukava olisi saada töitä mieluisampi syy kotoa poistumiseen. Vaikka katoavaa kansanperinnettä nämä kirjeystävät taitavat olla niin toivoisin saavani sähköpostilaatikkooni mainospostia piristävämpiä meilejä. Parhaassa tapauksessa sellaisia joihin kumpikin mielellään vastaa nopeasti muutakin kuin lyhyesti päivän kuulumiset. Meiliäsi odotan osoitteeseen: [email protected]
Nainen meiliystäväksi
Anonyymi-ap
2
946
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä sinulle olisi mukava vapaa nainen.Olen 57 vuotias .etsin ystävää kirjeenvaihto on
Olisi kiva kirjoitella sinun kanssasi.Olen luotettava rehellinen huumorintajuinen.jos kiinnostaa laita viestiä tulemaan .t Marianne - Anonyymi
Moi olen laittanut sulle sähköpostia t Marianne
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1774995Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,194387Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522511
- 271919
- 221757
- 341743
- 651719