Oletteko olleet kukaan autoasentajaksi opiskelemassa oppisopimuksella? Itse olen vuoden nyt ollut ja haluaisin kuulla muiden kokemuksia. Itsellä on avannut silmät kovastikkin kuinka hankalaa tämä ala osaa välillä olla ja todella stressaavaa ainakin nykyisessä työpaikassa. Itseä ärsyttää paljon kova kiire ja uudelta mieheltä tehojen repiminen irti vaikka on kokematon ja takapakkeja tulee välillä, mutta tuntuu joskus että virheet on kovia maailmanloppuja esimiehille tai asiakkaalle ja virheistä moititaan " mikset vittu älynnyt tätä" "miksi vitussa muka et tuota huomannut". Käytännön töistä hankala ottaa kokemusta ja ottaa päähän miten joku homma menee jos on kiire ja ei saa kunnolla keskittyä asioihin kerrallaan. Mutta todella mukavaa oppia kaikkea uutta ja jännää mitä ei ole aikaisemmin tajunnut kun on värkännyt omia romuja ja työ itsessään on todella kivaa. Kertokaa ihmeessä jos on jotakin kokemuksia ihan palkattomasta työharjottelusta tältä alalta.
Autoala oppisopimus/työharjoittelu kokemuksia?
Anonyymi-ap
1
890
Vastaukset
- Anonyymi
Työantajia, esimiehiä ja työkavereita on paljon erilaisia. Kuulostaa siltä, että työnantajasi halusi sinusta palkattoman ammattilaisen tuottamaan parempaa tulosta omistajien taskuihin. Uskon ja toivon, että paremmissa työpaikoissa ymmärretään, että aloittelija ja varsinkin kaltaisesi oppisopimuskoululainen ei ymmärrä samoja asioita eikä kykene samaan vauhtiin, kuin muut kokeneet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604556Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352089Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621492Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481472- 1651468
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2581257Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961174- 2031112
- 801037
- 631011