Onko vanahaat akaat aina oikias?
Vanahaat akat
6
520
Vastaukset
- esaias
...kun antaa heidän luulla niin
- murretta
ajattelit kirijoottaessas tuan äsköösen?
Josset kuule osaa pohojalaasta murretta älä eres yritä.
Tairat olla joku veren tuama joka yrittää apinoora.
Vanahat akat ei pohojammaallakaan laita liikaa nuata a-kirijaamia.- pikkusenvaille
No joo. Minä olen savosta päin. Ei muuten kannata yrittää kirjoittaa savoksi,jos ei halitse murretta.
- minä...
pikkusenvaille kirjoitti:
No joo. Minä olen savosta päin. Ei muuten kannata yrittää kirjoittaa savoksi,jos ei halitse murretta.
eres yritä,vaan pysyn täs oman maakunnan murtehes.
Jos minä rupiaasin savoa yrittämähän puhua,jäis vastuu viälä enemmän kuulialle ku yleensä kun eihän siitä ottaasi pirukaan selevää.
huomannut jonkun joskus erehtyneen?
- minä
en ainakaan oo ikinä ollu vääräs,kerran luulin olevani,mutta erehryyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482