Mitä lapsi voi tehdä, jos joutuu syvälle veteen. Muistan kokemuksiani omasta lapsuudesta. Silloin hätääntyi ja muistin vanhemman sedän neuvon pysyä rauhallisena. Yritin kurkottaa leukaa ylöspäin, siitä ei ollut suurta apua. Jalat eivät toimineet, jotta olisi voinut ottaa kävelyaskelia. Silloin on edettävä toisella tavalla: varvashyppelyllä. Tämä tieto saattaa pelastaa.
Lasten uimataito
Anonyymi-ap
2
122
Vastaukset
- Anonyymi
Mutapohja ei ehkä tarjoa riittävää tukea jaloille uimataitoa vailla olevalle lapselle. Seuraavaksi on muun uimisen ohella tärkeää tutustua selällään kellumiseen ja selkäuintiin. Ne ovat tärkeitä, jos uidessa tulee väsy, siirtyä siihen levähtäkseen. Ei ole suositeltavaa kävellä syvälle rannasta. Ei pelkästään sen takia, että valvovat vanhemmat huolestuvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069