Lisää väitteitä

Anonyymi-ap

14

397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Monta vuotta seurailtu jeesususkovaisia päivittäin mutta ei yhtään todistetta. Missä edes yksi video tai kuva?

• Anonyymi

Tässä yhdistyy sekä ufoilmiö, että uskonnolliset ilmestykset. Tuo paikka on ollut jonkinlainen pyhiinvaelluskohde jo vuosikymmenien ajan 1980-luvulta lähtien ja uskokaa pois, että nuo ihmismäärät eivät ilman oikeaa hyvää syytä paikalle vaivautuisi.

https://www.youtube.com/watch?v=0ZTpBabkTFA

• Anonyymi

juuri näin , sama asia, ei todisteita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

juuri näin , sama asia, ei todisteita

Onko Pentagon raportoinut että Jeesus usko totta kuten kertoi että UAP ilmiö on totta eikä tiedä mikä niillä lentää?

• Anonyymi

kyllähän jeesususkovaisista löytyy kuvia ja todisteita vaikka kuinka paljon, mitä oikein horiset?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Pentagon raportoinut että Jeesus usko totta kuten kertoi että UAP ilmiö on totta eikä tiedä mikä niillä lentää?

Uskoakseni aika moni Pentagonin työntekijä, oli evp tai ei, uskoo Jumalaan ja Jeesukseen. God save America !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kyllähän jeesususkovaisista löytyy kuvia ja todisteita vaikka kuinka paljon, mitä oikein horiset?

Oletko hauska? Kuvia Jeesuksista….

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskoakseni aika moni Pentagonin työntekijä, oli evp tai ei, uskoo Jumalaan ja Jeesukseen. God save America !

Saa uskoa mihin vaan. Niihin ei ole vain mitään todiste. Usko ei ole todiste. UAP on todellinen pentagonin mukaan. Pelottaako?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sen uskon voi todeta valokuvasta? Sinulla taitaa olla lujasti uskoa, vai?

• Anonyymi

Jeesuksesta tulisi nykyään varmasti miljoonia kuvia jos hänet nyt nähtäisiin. Miksi ei ulkoavaruuden vierailijoista?

• Anonyymi

Sama pätisi yksisarviseen….

• Anonyymi

kyllä jeesuksesta tulis kuva tai kaksi otettua jos vastaan kävelis joka päivä parin vuoden aikana

• Anonyymi

Niinpä. Jos kuten yksisarvinenkin kävelisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1339
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      65
      1115
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1108
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      169
      1061
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1019
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      973
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      125
      830
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      758
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      745
    Aihe