Nyt on Orpolla muna kateissa pahasti

Anonyymi-ap

Meinaako tuo orpo pilata suomen maineen lopullisesti?
Nyt peli poikki ja hallitus nurin,ihan turhaa venkoilua koittaa siloitella asioita,vaikeudet vaan kasvaa.Soini oli oikeassa,SUURI VIRHE lähteä näitten persujen kanssa mihinkään-Täyttä kaaosta kotimaassa ja suomen maine ulkomailla on jo pilalla.
Olisi mies ja vetäsi jo johtopäätökset mutta näyttää valta himottavan liikaa.
Tässä ei vielä ole tullut edes kaikki esille,koittais nyt edes oman tonttinsa jotenkin pelastaa.Tässä saa kohta hävetä silmät päästään olemalla suomalainen.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000009749475.html

19

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joudutko töihin uuden hallituksen takia? Loppuu se kotona makoilu.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä.
      Historian paras hallitus.

• Anonyymi

Orpo ei hyväksy Rydmanin kirjoituksia. Silti Orpo hyväksyy Rydmanin olon hallituksessa. Vähän kuin sanoisin vaimolleni, että en tykkää sinusta mutta saat silti tehdä ruokaa minulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Orpo ei hyväksy Rydmanin kirjoituksia. Silti Orpo hyväksyy Rydmanin olon hallituksessa. Vähän kuin sanoisin vaimolleni, että en tykkää sinusta mutta saat silti tehdä ruokaa minulle.

Juuri näin!!!!

• Anonyymi

Kommareilta ei neuvoja vastaanoteta.
      Ne on aina väärässä.
      Suomi on konkurssissa.

• Anonyymi

Mellunmäen imaamina toimiva Abbas Bahmanpour totesi Ylen Islam-illassa suorasanaisesti, että homoseksuaalisuus on kielletty, ja että siitä seuraa shariassa kuolemanrangaistus. Ohjelmaan keskustelijana osallistunut työelämä- ja tasa-arvovaliokunnan puheenjohtajana toimiva kansanedustaja Tarja Filatov (sdp.) ei nähtävästi pitänyt asiaa kummoisena pulmana, koska hän puhkesi nauramaan asiaa käsiteltäessä.

– Islam suhtautuu homoseksuaalisuuteen moraalisena paheena. Rangaistus annetaan, homoseksuaalinen akti nähdään eli itse penetraatio nähdään neljän todistajan silmin eli ellei ne avoimella jollain torilla tee niin silloin sitä rangaistusta ei tule. Erittäin harvoin, erittäin harvoin rangaistuksia, Bahmanpour kertoi.

Ohjelman juontajat pyysivät täsmennystä siihen, mikä on sharia-lain mukainen rangaistus homoseksuaalisesta teosta.

– Se on kuolemantuomio, Bahmanpour totesi.

Islamin opettaja Ahmad Fadil on sitä mieltä, että Suomessa pitäisi ottaa käyttöön sharialaki:

– Kyllä kyllä, totta kai. Meille sopisi sharia-laki, Fadil kommentoi.

Perussuomalaisten nuorisojärjestön puheenjohtaja Simon Elo tarttui Bahmanpourin lausuntoon ja esitti kummastuksensa siitä, miksi tällaisiin puheisiin ei kiinnitetä enempää huomiota:

– Aika mielenkiintoinen tilanne, kun perussuomalainen konservatiivin pitää alkaa puolustamaan seksuaalivähemmistöjä. Ja aika erikoisen maltillisesti suhtaudutaan siihen, että sanotaan että homoseksuaalien pitäisi saada kuolemantuomio. Tämä on se asia, missä islam on ristiriidassa länsimaisen ihmisoikeuskäsityksen kanssa.

Keskusteluun osallistunut perussuomalaisten kansanedustaja Olli Immosen mitta tuli täyteen, kun hän kuuli Mellunmäen imaamin vahvistavan omin sanoin sen, että islamissa rangaistaan homoseksuaalisuudesta kuolemantuomiolla.

– Ja sitten me vielä keskustellaan, että pitäisikö sharia-laki ottaa käyttöön. Ei missään tapauksessa, Immonen puuskahti.

Ohjelmassa esitettiin pohdintoja sen puolesta, voisiko islam tulkita joitain koraanin kohtia uudelleen, paremmin nykyaikaan sopivaksi. Bahmanpouri ei hyväksynyt ajatusta uudelleentulkinnasta. Hänen mukaansa islamin laki on tullut jumalalta, ja että se on viimeisessä muodossa.

Elo nosti vielä ohjelman lopussa Bahmanpourin käsittämättömän kommentin esille ja vaati SDP:n Filatovilta ja vihreiden Heidi Hautalalta kantaa asiaan:

– Se mikä on minua tässä on huolestuttanut ja huolestuttaa yhä enemmän on se demarit ei uskalla puolustaa seksuaalivähemmistöjen tasa-arvoa ja vihreät eivät uskalla puolustaa seksuaalivähemmistöjen oikeutta elää Suomessa ilman tällaisia ajatuksia, Elo täsmensi.

Filatov vastasi naurulla.

• Anonyymi

rkp toimii kuten Turkki nato- prosessissa

• Anonyymi

Orpon ja Henrikssonin lähtölaskenta on alkanut. Oma vallanhimo on ohittamassa kaiken muun.

• Anonyymi

Persut ne on jotka pilaa koko hallituksen, eivät ole hallituskelpoisia. On mahdoton toimia hallituksen kun jatkuvasti pelle persuilta tulee uutta ja uutta...
      Aivan väärä valinta oli ottaa hallitukseen ko porukka, kyllä Orpo olisi päässyt helpommalla jos kepu tai demarit olisi mukana olleet.

• Anonyymi

No voivoi, jäikö puolueesi ulkopuolelle?

• Anonyymi

Toisaalta ihan OK ottaa heidät mukaan. Nyt äänestäjät saa nähdä millaiset ne oikeasti ovat. Moni antoi äänensä ja luuli että se meni Soinin persuille kun se todellisuudessa meni Halla-Ahon natsi persuille.

• Anonyymi

Eihän tuota persujen sekoilua kukaan kestä neljää vuotta, parempi olisi puhaltaa peli poikki heti.

• Anonyymi

Näkeehän sen nyt jo tuosta rydmanin olemuksestakin ettei ole normaalisti kehittynyt.

• Anonyymi

Kyllä Orpon ja Henrikssonin pitäisi reagoida eikä odottaa, että joku ihme tapahtuisi.

• Anonyymi

Keskustan ei missään nimessä kannata lähteä romauttamaan kannatusta entisestään, eli sitä ei mukaan saada. Kokkarit ja Demarit eroaa kuin päivä ja yö, eli Orpo joutuisi nöyrtyä nuolemaan lattioita jos joutuu taas enemmistöhallitusta alkaa muodostaa.

• Anonyymi

Sydän on äärioikealla.

• Anonyymi

Tarkoitat varmasti: kivi on äärioikealla.

• Anonyymi

Minä kyllä tiedän kuka on tyytyväinen ettei lähtenyt persujen kelkkaan, se on Saarikko ja kaikki järkevät keskustalaiset. Eivät maalla asuvat ole rasiteja, kyllä keskusta saa äänet takaisin.

• Anonyymi

Kokoomuksen pitäis vaihtaa Orpo jämäkämpään pääministeriin joka lopettaisi tuon pelleilyn. Orposta ei siihen ole valitettavasti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Se olet todella sinä

En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️
      Ikävä
      145
      2317
    2. Miehelle tämä

Voi olla tosi vaikea olla normaalisti kun sinua jos joutuu katsomaan. Olet niin komea.
      Ikävä
      128
      1302
    3. Jodel ei toimi

Aina kun avaan jodelin se vaan crashaa välittömästi? Mitä voin tehä asialle?
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1212
    4. Pim pom ovikello soi :)

mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse :)
      Ikävä
      87
      928
    5. Mitä ikävöimäsi sanoi sinulle viimeisen

Kerran kun juttelitte?
      Ikävä
      47
      914
    6. Miten Putin pystyy elämään hirvittävien tekojensa kanssa?

Osaako joku sanoa, että miten Putin pystyy elämään kamalien, yli ymmärryksen menevien pahojen tekojensa kanssa? Vielä i
      Maailman menoa
      294
      893
    7. Naisten salibandyn Veera Kauppi on lesbo .

Ja Ylen toimittajat hehkuttaa yli-sanoin ! YLE on sateenkaari yhtiö joka toimii verorahoin . ! Minkä signaalin sali
      Maailman menoa
      140
      853
    8. Asiat olisivat voineet olla toisin

jos olisit näyttänyt että välität hänestä. Vain hänestä.
      Ikävä
      37
      730
    9. Olen nyt virallisesti homo

Tulin juuri firman pikkujouluista. Tämä vanhempi nainen, joka on ahdistellut minua töissä, jatkoi ahdistelemistani pikku
      Sinkut
      70
      658
    10. Minulla on vain yksi jouluntoive

Toivoisin ihmeen, että nähtäisiin. Mutta jos ei tänä vuonna, niin tuleehan noita jouluja.
      Ikävä
      30
      655
    Aihe