Siksi on pakko toimia näin.
Sähkömies sanoi että cteck laturi menee rikki, jos sen jättää akun napoihin kiinni
17
508
Vastaukset
- Anonyymi
Siis miten toimia? Oliko sähkömies naapurin Reiska?
- Anonyymi
Tämä sähkömies on toiminut mestarinakin rakennustyömaalla, joten eiköhän ymmärrä enemmän sähköstä kuin yksikään harrastelija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä sähkömies on toiminut mestarinakin rakennustyömaalla, joten eiköhän ymmärrä enemmän sähköstä kuin yksikään harrastelija.
Laitettiin lapiohommiin saunan pohjamontun tekoon kun ei ymmärtänyt piuhojen väristä mitään kun on värisokeakin vielä lisäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä sähkömies on toiminut mestarinakin rakennustyömaalla, joten eiköhän ymmärrä enemmän sähköstä kuin yksikään harrastelija.
Se takaa vain sen, että on koulutettu - ulkoa opittu ei ole tae ajattelulle ja kyvylle osata soveltaa oppimaansa.
-koettua-
- Anonyymi
Eikös sen tarkoitus ole nimenomaan liittää kiinni akun napoihin?
Silloin on pakko toimiakin noin. - Anonyymi
Kyllä se sun sähkömies on kusettanut sua oikein kunnolla.
Mulla on 2 kpl cteckin latureita. toinen on kiinteäsi asennettu autoon, eli aina kytkettynä akkuun jo 4 vuotta . Samoin toinen on talvet jatkuvasi kiinni akun navoissa talviajan. Ei kä mitään mitään ongelmia ollut. - Anonyymi
joo mutta jos starttaa kun on lataus päällä yleensä laturista palaa ainakin sulake
- Anonyymi
Miten se voi polttaa cteckin sulakkeen, kun se on suojattu jopa uikosululta ja väärinpäin kytkemisellä?
- Anonyymi
Kyllä wanhan liiton muuntajalaturista saattoi sulake lähteä startatessa tai muutenkin jos latasi liian tyhjää ja isoa akkua. Kaikissa paskoissa ei ollut edes termostaattia, joten käämilakatkin sai toisista ulos kuorta aukomatta.
Cetekissä tai muissa nykyaikaisissa virta vain rajoittuu nimellisvirtaansa, vaikka jännite menisi nollaan. Enintään ilmoittaa ledinäytöllä akun virhetilasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä wanhan liiton muuntajalaturista saattoi sulake lähteä startatessa tai muutenkin jos latasi liian tyhjää ja isoa akkua. Kaikissa paskoissa ei ollut edes termostaattia, joten käämilakatkin sai toisista ulos kuorta aukomatta.
Cetekissä tai muissa nykyaikaisissa virta vain rajoittuu nimellisvirtaansa, vaikka jännite menisi nollaan. Enintään ilmoittaa ledinäytöllä akun virhetilasta.Mateissa oli automaattisulake jota sai oikein tyhjän akun latauksessa olla kuittaamassa aluksi monta kertaa.
- Anonyymi
Jospa hän tarkoittaa sitä että hakkurivirtalähteen elinikä jatkuvassa käytössä on noin 7-9 vuotta. Akkulaturi on kakkurivirtalähde.
- Anonyymi
Mahdollisesti näin, mutta tulee siinäkin säästämiselle hintaa, kun akut jää pidemmäksikin aikaa puolivaratuiksi, silloin kun ei pysty laturin vieressä istumaan.
Tietysti jos dyykkaa akut iltakävelyn yhteydessä (jonka muutenkin kävelisi) kierrätyspisteeltä ja niiden kapasiteetti riittää käyttökohteeseen vähän huonommassakin kunnossa. Voi siinä sähköäkin säästää toista kymmentä senttiä vuodessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahdollisesti näin, mutta tulee siinäkin säästämiselle hintaa, kun akut jää pidemmäksikin aikaa puolivaratuiksi, silloin kun ei pysty laturin vieressä istumaan.
Tietysti jos dyykkaa akut iltakävelyn yhteydessä (jonka muutenkin kävelisi) kierrätyspisteeltä ja niiden kapasiteetti riittää käyttökohteeseen vähän huonommassakin kunnossa. Voi siinä sähköäkin säästää toista kymmentä senttiä vuodessa.Minä laitan panokseni kaikkein todennäköisimmälle vaihtoehdolle - Nuukapetteri omaa sukua Centinvenyttäjä ei ole raaskinut ostaa ylläpitolaturia tonnin ritsaansa, vaan on jesarilla tepannut konepellin alle autotallissa tms käytettäväksi tarkoitetun tilapäislaturin tätä virkaa hoitamaan. Yhtään ei menoa haittaa, ettei vekotonta ja virtajohtoja ole speksattu kestämään ulkoilmassa, etenkään pakkasessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä laitan panokseni kaikkein todennäköisimmälle vaihtoehdolle - Nuukapetteri omaa sukua Centinvenyttäjä ei ole raaskinut ostaa ylläpitolaturia tonnin ritsaansa, vaan on jesarilla tepannut konepellin alle autotallissa tms käytettäväksi tarkoitetun tilapäislaturin tätä virkaa hoitamaan. Yhtään ei menoa haittaa, ettei vekotonta ja virtajohtoja ole speksattu kestämään ulkoilmassa, etenkään pakkasessa.
Eiköhän todennäköisin vaihtoehto kuitenkin ole vain se oma ymmärryksen puute. Sisäjohtoasentaja kun on ammattihenkilö ja jumalasta seuraava sellainen niin kukapa sitä kyseenalaistaisi, varsinkaan jos ei halua tippua parvekkeelta.
- Anonyymi
sähgöasentaja puhuu basgaa.
- Anonyymi
Joo noin tyhmä asentaja kannattaa vaihtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo noin tyhmä asentaja kannattaa vaihtaa.
Kyseessä olikin sähköasentaja ja ne nehän ei todistetusti tiedä elektroniikasta mitään
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110944
- 525230
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452433- 302133
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131701Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421544Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301241Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351176Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892