Mites siellä viinijuhlilla, ei kai pikku sade mitään haittaa, ei ainakaan viinin ryyppäämistä.
Huomennakin sataa vettä, ei haittaa, en ole edes menossa viinijuhlille, mutta sielläpä saatte vesisateesta nauttia ja ilman vettä ei olisi viiniäkään.
Mites siellä viinijuhlilla....???
12
379
Vastaukset
- Anonyymi
Huomenna sataa vain pikkutunneilla ja hölmöhän se joka ei tänään sadevaattein varautunut jos ei tahdo kastua. Väkeä on paikalla kuin meren mutaa.
- Anonyymi
Sadevesikaivo on tukossa .Joku oli oksentanut makkaraperunat sinne .
- Anonyymi
Oiva festari, tullut jäädäkseen ja jättää rahaa paikkakunnalle. Lisää tällaisia.
- Anonyymi
Joku ajoi juovuksissa sunttiin.
- Anonyymi
LISÄÄÄÄÄ VETTÄ!!!!!
- Anonyymi
täällä muutetaan vesi viiniksi
ja velat saataviksi
- Anonyymi
Aamuvuoro, vituttaa kun ei saa nukkua....
- Anonyymi
Ressun sadetanssi toimii....
- Anonyymi
Kylymä oli .Ja märkää .Sää karsii kyllä väkeä .
- Anonyymi
Ai pärkkele kun on kivaa. Nautiskella kotona itse tehtyä luomuviiniä "a´ la ReKi". Katsella jalkapalloa, syödä itse ampumaa ja valmistamaa riistan sisäfilettä, itse kalastettua ja kypsentämää loimulohta, savustettuja ahvenia, suolattuja säynävän fileitä ja silakoita, itse poimittua ja valmistamaa sienimureketta ja -salaattia, itse poimittuja metsämarjoja ja kotipuutarhan tuotteita, nam nam, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai pärkkele kun on kivaa. Nautiskella kotona itse tehtyä luomuviiniä "a´ la ReKi". Katsella jalkapalloa, syödä itse ampumaa ja valmistamaa riistan sisäfilettä, itse kalastettua ja kypsentämää loimulohta, savustettuja ahvenia, suolattuja säynävän fileitä ja silakoita, itse poimittua ja valmistamaa sienimureketta ja -salaattia, itse poimittuja metsämarjoja ja kotipuutarhan tuotteita, nam nam, hah hah haaa!!!...
Ressu on ihana. Tosimies. Ei tuollaisia voi olla enää olemassa. Saanko tulla saunomaan. Olen vapaa sinkkunainen ja tykkään saunomisesta ja hyvästä ruoasta.
- Anonyymi
Ostin yhdeksän pulloa kotiinviemisiksi viiniä sieltä.
Samoin kaupasta "copparperiä".
Aamulla aion syöttää minkit.
(Huomen aamulla).
Illaksi vielä yksi "kinlemooni".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1878579
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264708- 504218
- 593762
- 513206
- 502970
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362147