Poika vuoleskelee ja värkkää kaikenlaista lintua ja muuta haapapuusta. On joskus vähän kovaa nuorelle miehelle. Oliskohan joku mukavampaa vuoltavaa?
Mikä on hyvä veistopuu
5
498
Vastaukset
- Anonyymi
Jep. Lehmus on helpompi vuolla. Sitä vaan ei kannata ostella noilta slöd-detaljeilta tai plektraoilta yms. On vähän h..tin kallista.
Pistä ostoilmoitus vaikkapa torille kysy jostakin erikoispuuta myyvistä liikkeistä. ja osta vähän isompi lankku kerralla, niin jää yksikköhintakin (ehkä) vähän pienemmäksi. Älä kuitenkaan osta näkemättä. Minä erehdyin luottamaan ja sain kerran ihan tavallisia kuusilankun pätkiä. Tuon huijaripojan epäonneksi meillä sattui olemaan yhteisiä "tuttuja" ja poika joutui palauttamaan rahat.
Onnea hienolle harrastukselle!- Anonyymi
Lehmus on todella kiva, mutta kyllä salava on myös aika mukava vuolla. Minä käytän lemusta tai Terijoen salavaa - toki koivuakin veistän. Joskus voi salavan kuivunut pintapuu olla vähän kovempaa, mut senhän saa tarvittaessa pois vaikka kirveellä.
Ennen veistämistä minä kastelen sen veistosaihion. Sitten laitan sen kosteaan paperiin käärittynä muovipussiin 2-4 päiväksi. Isommat saa tietenkin olla sen 4 päivää.
Sitten vuorokaudeksi paksusti sanomalehteen ja sitten vaan vuolemaan.
Pidempien taukojen ajaksi aina muovipussiin, ettei kuivu liikaa.
Mahdollisia hiontoja ja kiillotusta varten puu saa olla huonekuiva. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lehmus on todella kiva, mutta kyllä salava on myös aika mukava vuolla. Minä käytän lemusta tai Terijoen salavaa - toki koivuakin veistän. Joskus voi salavan kuivunut pintapuu olla vähän kovempaa, mut senhän saa tarvittaessa pois vaikka kirveellä.
Ennen veistämistä minä kastelen sen veistosaihion. Sitten laitan sen kosteaan paperiin käärittynä muovipussiin 2-4 päiväksi. Isommat saa tietenkin olla sen 4 päivää.
Sitten vuorokaudeksi paksusti sanomalehteen ja sitten vaan vuolemaan.
Pidempien taukojen ajaksi aina muovipussiin, ettei kuivu liikaa.
Mahdollisia hiontoja ja kiillotusta varten puu saa olla huonekuiva.Kyllä se on koivu paras. Kovaa, mutta tottelee veistä ja talttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on koivu paras. Kovaa, mutta tottelee veistä ja talttaa.
Nytpä onkin kyseessä aloittelija. Siispä lehmusta.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17950884w
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191702
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991528Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37993Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29899Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38861Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50816Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43768Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37760Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37730