Poika vuoleskelee ja värkkää kaikenlaista lintua ja muuta haapapuusta. On joskus vähän kovaa nuorelle miehelle. Oliskohan joku mukavampaa vuoltavaa?
Mikä on hyvä veistopuu
5
416
Vastaukset
- Anonyymi
Jep. Lehmus on helpompi vuolla. Sitä vaan ei kannata ostella noilta slöd-detaljeilta tai plektraoilta yms. On vähän h..tin kallista.
Pistä ostoilmoitus vaikkapa torille kysy jostakin erikoispuuta myyvistä liikkeistä. ja osta vähän isompi lankku kerralla, niin jää yksikköhintakin (ehkä) vähän pienemmäksi. Älä kuitenkaan osta näkemättä. Minä erehdyin luottamaan ja sain kerran ihan tavallisia kuusilankun pätkiä. Tuon huijaripojan epäonneksi meillä sattui olemaan yhteisiä "tuttuja" ja poika joutui palauttamaan rahat.
Onnea hienolle harrastukselle!- Anonyymi
Lehmus on todella kiva, mutta kyllä salava on myös aika mukava vuolla. Minä käytän lemusta tai Terijoen salavaa - toki koivuakin veistän. Joskus voi salavan kuivunut pintapuu olla vähän kovempaa, mut senhän saa tarvittaessa pois vaikka kirveellä.
Ennen veistämistä minä kastelen sen veistosaihion. Sitten laitan sen kosteaan paperiin käärittynä muovipussiin 2-4 päiväksi. Isommat saa tietenkin olla sen 4 päivää.
Sitten vuorokaudeksi paksusti sanomalehteen ja sitten vaan vuolemaan.
Pidempien taukojen ajaksi aina muovipussiin, ettei kuivu liikaa.
Mahdollisia hiontoja ja kiillotusta varten puu saa olla huonekuiva. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lehmus on todella kiva, mutta kyllä salava on myös aika mukava vuolla. Minä käytän lemusta tai Terijoen salavaa - toki koivuakin veistän. Joskus voi salavan kuivunut pintapuu olla vähän kovempaa, mut senhän saa tarvittaessa pois vaikka kirveellä.
Ennen veistämistä minä kastelen sen veistosaihion. Sitten laitan sen kosteaan paperiin käärittynä muovipussiin 2-4 päiväksi. Isommat saa tietenkin olla sen 4 päivää.
Sitten vuorokaudeksi paksusti sanomalehteen ja sitten vaan vuolemaan.
Pidempien taukojen ajaksi aina muovipussiin, ettei kuivu liikaa.
Mahdollisia hiontoja ja kiillotusta varten puu saa olla huonekuiva.Kyllä se on koivu paras. Kovaa, mutta tottelee veistä ja talttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on koivu paras. Kovaa, mutta tottelee veistä ja talttaa.
Nytpä onkin kyseessä aloittelija. Siispä lehmusta.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17950884w
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185013MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022541- 101924
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5791897Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1151624Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671217Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331158Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191009Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641007