Poika vuoleskelee ja värkkää kaikenlaista lintua ja muuta haapapuusta. On joskus vähän kovaa nuorelle miehelle. Oliskohan joku mukavampaa vuoltavaa?
Mikä on hyvä veistopuu
5
412
Vastaukset
- Anonyymi
Jep. Lehmus on helpompi vuolla. Sitä vaan ei kannata ostella noilta slöd-detaljeilta tai plektraoilta yms. On vähän h..tin kallista.
Pistä ostoilmoitus vaikkapa torille kysy jostakin erikoispuuta myyvistä liikkeistä. ja osta vähän isompi lankku kerralla, niin jää yksikköhintakin (ehkä) vähän pienemmäksi. Älä kuitenkaan osta näkemättä. Minä erehdyin luottamaan ja sain kerran ihan tavallisia kuusilankun pätkiä. Tuon huijaripojan epäonneksi meillä sattui olemaan yhteisiä "tuttuja" ja poika joutui palauttamaan rahat.
Onnea hienolle harrastukselle!- Anonyymi
Lehmus on todella kiva, mutta kyllä salava on myös aika mukava vuolla. Minä käytän lemusta tai Terijoen salavaa - toki koivuakin veistän. Joskus voi salavan kuivunut pintapuu olla vähän kovempaa, mut senhän saa tarvittaessa pois vaikka kirveellä.
Ennen veistämistä minä kastelen sen veistosaihion. Sitten laitan sen kosteaan paperiin käärittynä muovipussiin 2-4 päiväksi. Isommat saa tietenkin olla sen 4 päivää.
Sitten vuorokaudeksi paksusti sanomalehteen ja sitten vaan vuolemaan.
Pidempien taukojen ajaksi aina muovipussiin, ettei kuivu liikaa.
Mahdollisia hiontoja ja kiillotusta varten puu saa olla huonekuiva. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lehmus on todella kiva, mutta kyllä salava on myös aika mukava vuolla. Minä käytän lemusta tai Terijoen salavaa - toki koivuakin veistän. Joskus voi salavan kuivunut pintapuu olla vähän kovempaa, mut senhän saa tarvittaessa pois vaikka kirveellä.
Ennen veistämistä minä kastelen sen veistosaihion. Sitten laitan sen kosteaan paperiin käärittynä muovipussiin 2-4 päiväksi. Isommat saa tietenkin olla sen 4 päivää.
Sitten vuorokaudeksi paksusti sanomalehteen ja sitten vaan vuolemaan.
Pidempien taukojen ajaksi aina muovipussiin, ettei kuivu liikaa.
Mahdollisia hiontoja ja kiillotusta varten puu saa olla huonekuiva.Kyllä se on koivu paras. Kovaa, mutta tottelee veistä ja talttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on koivu paras. Kovaa, mutta tottelee veistä ja talttaa.
Nytpä onkin kyseessä aloittelija. Siispä lehmusta.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17950884w
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1127330- 475286
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa572979Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72463Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101488Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1921359Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921083Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3111020Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?226963Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30896