Taksi jukka oli sitä mieltä että ei viitsi enään 10 aikaan illalla lähteä ajamaan jos ei 150 euroa maksa reilun 10 minuutin matkasta. Toivottavasti kylältä löytyy vähemmän raha-ahneita ihmisiä myös.
Huippu taksi
6
1957
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä sulla sossu pummi tommosia rahoja edes löydy 😅🤣
- Anonyymi
Kiitos Berner :)
- Anonyymi
Diu diu pus pus 😘
- Anonyymi
Otan osaa.Syy miksi taksit nykyään rahastaa on kun yhteiskunta maksaa sairaus kyydeistä ja koulukyydeistä järkyttäviä summia.Ei täälläkään muualla suomessa saa enää taksia öisin ovat niin rikkaita ettei tarvi lähteä ajoon.Röyhkein kysy onko rahaa 20 kilometrin matkalle kun mulla oli hampuusin näkönen tyyppi mukana.Näytin sille 5ooo tuhatta ja käskin menemään helvettiin.Nää kuskit on yhteiskunnan loisia kun veronmaksajat maksaa heidän yli mitoitetun rahastuksen.
- Anonyymi
Olisitko muka itse lähtenyt, hah
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433167Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222668- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861477- 391320
- 821189