Olis sakko maksamatta jonka eräpäivä ollut juhannuksena eli reilu kk sitten. Ulosotosta odottanut kirjettä muttei mitään kuulu.
Kauankohan mahtaa mennä että menee tuonne ulosottoon sakko? Nyt kuun alku lähestyy ja vähävaraisena ois rahalle kova tarve, mietin että pystyisköhän venata syyskuuhun asti sen maksussa. Entä kauan menee ulosotosta sakkojen muuntoon, että joutuu istumaan? Onko viikkoja vai kuukausi?
Kauanko Menee Sakon Siirtymisessä Ulosottoon?
5
1434
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeusrekisterikeskus lähettää sinulle noin puolen vuoden kuluttua kirjeen, missä se kertoo maksamattomasta sakosta ja ilmoittaa, että sakon voi maksaa myös osittain. Jos kirjeellä ei ole mitään vaikutusta, niin ehkä siitä puolen vuoden kuluttua ulosottomies antaa kuulua itsestään. Jos ulosottomies ei saa sakkoa perittyä, niin sen jälkeen ulosottomies ilmoittaa Riselle, ettei sakkoa ole saatu ulosmitatuksi, jolloin Rise siirtää sen oikeuteen muuntorangaistusmenettelyyn. Siitä ehkä, vuosi, niin saat haasteen ja asia menee oikeuteen. Vielä silloinkin sakon voi maksaa. Lusimaan joutuisit tapahtumasta ehkä kahden kolmen vuoden kuluttua.
- Anonyymi
Jos ei ole muuta tekemistä niin käy istumassa,kokemus sekin
- Anonyymi
Sopii eläkeläiselle, tai yhteiskunnan elätille, mutta ei sille, jolla on elämässään muitakin suunnitelmia.
Kaikesta tulee moneen rekisteriin vuosikausia kestävä merkintä. Elätille ja eläkeläiselle sillä ei ole merkitystä, mutta muilla merkintä saattaa kolahtaa omaan nilkkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopii eläkeläiselle, tai yhteiskunnan elätille, mutta ei sille, jolla on elämässään muitakin suunnitelmia.
Kaikesta tulee moneen rekisteriin vuosikausia kestävä merkintä. Elätille ja eläkeläiselle sillä ei ole merkitystä, mutta muilla merkintä saattaa kolahtaa omaan nilkkaan.Yritän päästä elätin asemasta pois, mutta vielä elättinä.
- Anonyymi
Oikeuden määräämät sakot ovat ainoastaan muunto kelpoisia, ei passipoliisin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821369Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661154Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1991147Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2081146Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68906Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125850Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755