Hei,
Meillä on uusioperhe. Molemmilla lapsia ennestään ja puolison puolelta lähtökohdat lapsella huonommat. Koitan tukea ja tehdä kaikkeni että tilanne tuntuisi normaalilta, mutta vastapainoksi saan vain haukkua ja nimittelyä lapselta. Olen meistä se aktiivisempi osapuoli joten lasten kanssa tulee tehtyä aika tavalla kaikkea. Silti tuntuu että turhaan tässä ponnistelee kun alakouluikäinen laukoo koko ajan päin naamaa. Alan olemaan aika loppu tilanteeseen. Tietysti nämä yhteiset uudet lapset vielä mukana.
Puolison lapsi.
Anonyymi-ap
1
166
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi aina parjataan toisen lapsia Ei kai se lapsellekkaan ole helppoa kun olosuhteet vaihtuu , joten se saattaa olla sitä että kaipaa sitä omaa perhettä mikä oli ennen .
Muistan kun minun vanhemmat erosivat niin se oli aika kärsimystä yrittää ymmärtää että isä ei tule kotiin enää . Joten jos vähääkään ymmärrät lapsia niin yritä olla kärsivällinen , testaa sinua . Sitten on niinkin että ne sinun lapsesi jotku ominaisuudet saattavat ärsyttää puolisoasi koska nekin lapset ovat jonkun toisen ja tekevät myös virheitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388