Radio Nova musiikki valinnat pielessä

Anonyymi-ap

Radio Novan musiikkivalinnat on mennyt viimeaikoina täysin hunningolle. Kesällä järjestettiin Novan musiikkifestivaali tapahtuma jota mainostettiin joka mainoskatkolla ihan kuuntelijan kiusaksi, siis todella kiusaksia asti. Nyt nämä artistit Ed ja muut kumppanit on lauteilla monen monta kertaa päivässä ällöttävillä pop- balladeilla . Mitään reippaampaa musiikkia ei ole tarjolla. AC-DC, Metallica, Nightwish saati sitten laadukkaita kotimaisia artisteja ja heidän uusinta tuotantoa.
Onko musiikkifestarisopimus niin tiukka,että suomalaiset on pakko kyllästää Novalla kyllästymiseen asti niillä artisteilla jotka esiintyivät festareilla, Minun on ollut välillä pakko vaihtaa Radio Rockille jossa sentään ymmärretään hyvän musiikin päälle.Varsinkin nyt kesällä kun Esko Eerikäinen ja Suvi Hartlinin aamuohjelma painottuu heidän epäonnistuneisiin parisuhdeongelmiin ja hihittelyyn tämän asian tiimoilta. Myötähäpeä on suuri kun kyseessä on suurin kaupallinen radiokanava.Ei näin voi toimia....................

8

436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi,että olen kanssasi niin samaa mieltä vaikka olen mummu 76 v. jo niin kyllä tällainen itsekeskeinen parisuhdeongelmien Esko Eerikäinen&Suvi Hartlin valtava hehkutus aamuisin radiostani tätä olen saanut kuunnella. Alkaa jo riittää.
      Kyllä laadukkaaseen aamun radio-ohjelmaan pitää olla joku aihe joka on jo ajoissa edellisinä päivinä otettu esille ja luotu kuuntelijoille sopivaan malliin jotta se on helposti tarjolla kuuntelijoille. Esko ja Suvi aiheuttaa ainakin minulle pahoinvointia ja käännän YLE puheelle kanavan ihan suosiolla.

      • Anonyymi

        Suvi on ihana ♥️


    • Anonyymi

      Ärsyttävän huonoa musiikkia Novalta, Backman Nina n ohjelmassa sitä samaa jumputusta 2 nuotilla. Pikkasen pitäisi radiokanavan uudistua ja äkkiä...ei voi eikä jaksa kuunnella typerää musiikkia. Maailma on täynnä hyviä biisejä, uudistukaa.

      • Anonyymi

        Miksi kuuntelet Novaa? Itse vaihtaisin kanavaa jos ärsyttää. Suosittelen Ylen Radio 1 kanavaa. On sivistävä ja korvaystävällinen kanava. Ei ole bäckmanneja eikä jumputusta. Kokeile joskus, voit yllättyä positiivisesti.


    • Anonyymi

      Eerikäinen ja Backman pois ja kauas aamu muuttu jo kun Linnanahde lähti nyt päivä iltapäivä lähetys uusiksi

    • Anonyymi

      Eli novassa mikään ei ole muuttunut. En ole kyseistä kanavaa kuunnellut 15 vuoteen. Silloinkin syynä typerät juontajat ja todella surkea musiikki.

    • Anonyymi

      Kuntelen Novaa paljon ja radio nostalagiaa.Jos ette eilen katsonet Tv 2. Remun viimestä keikkaa.Katsokaa uusintana 28.8. tv 2. Oliko kello 19.Mahtavia vanhoja kitaristeja keikalla ja piisejä.Löytyhän se ylen arena tänän ja viikkoja.Pois vain edes hetkeksi menette täältä

    • Anonyymi

      Novaa kuuntelen arkisin klo 22 eteenpäin. Parempaa musaa tulee eri vuosikymmeniltä. Perjantaisin klo 19 eteenpäin, koska Parasta Ennen 2.0. Lisäksi sunnuntaisin klo 11-16. Tulee Radio Nova klassikot ja sen jälkeen soittolista Top 20. Muuten en kuuntele Novaa kuin satunnaisesti jossain missä se sattuu olemaan päällä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2752
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      89
      2055
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1600
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1012
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      973
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      873
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      734
    Aihe