mitä tekis?

kristian

kaikella kunnioituksella vaan uskovaisia kohtaan ja ei mulla ole mitään erikoisempaa uskontoa kohtaan vaikken olekaan siinä asiassa mikään intoilija. Vaan mulla on alkanut ravata kuuro uskovainen eräästä lahkosta ja tyrkyttää mulle "pelastusta". En ole asiasta järin innostunut , mutta kohteliasuudesta avaan oven ja näkeehän sen ku ovisilmässä välähtää että koton aollaan niin turha siinä on piilotella. Toivoisin pääseväni ko. tyypistä eroon kohteliaasti vaan enpä tiedä mitä sanoisi! Aikoinana luonani lappasi oikein urakalla jehovalaisia-pääsin eroon kun sanoin, että älkää tulko enää. Em. mun luon hyppääjä ei kuitenkaan ole jehovalainen.

1

538

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -TP-

Kirjoitat vaan lapulle, että "älä enää tule, jos jatkat vielä ravaamista, niin soitan poliisit paikalle." Näytät sitten lapun sille kuurolle uskikselle luettavaksi, toivottavasti se tepsii. ;)

Jos tuo ei tepsi, niin ole sitten avaamatta ovea, vaikka ovisilmästä välähtäisi valoa. Mielestäni jokaisella ihmisellä on kuitenkin oikeus päättää omassa kodissaan, avataanko ovea täysin vieraille ihmisille odottamatta vai ei. Ihan jokaiselle vieraalle ihmiselle ei kuitenkaan aina tarvitse avata ovea, jos ei halua, siis mielestäni. Vaikka se olisi vähän niin kuin epäkohteliasta ja rumaa.

Minun edellisessä kodissani ovellani ravasi tosi usein jehovalaisia soittelemassa ovikelloa ja tiputtelemassa esitteitä postiluukkuun. En koskaan avannut niille ovea,vaikka ne kuulivat ihan varmasti minun olleen kotona tai ovisilmästä pilkahtaneen valoa. Kyllä aika pian loppui tuo ravaaminen.

Kristian, jos tuo kuuro uskis ravaa silti ovellasi, vaikka ette avaisi ovea, niin silloin tällaisessa äärimmäisessä tapauksessa on soitettava poliisit. Tuota katsotaan jo kotirauhan häirinnäksi. Kaikesta huolimatta toivotan rauhallisia koti-iltoja Sinulle! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      173
      1905
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      154
      1350
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      222
      1002
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      897
    5. 57
      842
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      783
    7. 93
      757
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      757
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      677
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      646
    Aihe