Ja minä aion vetää verhot ikkunan eteen. Käydä kaupassa ostamassa paljon pepsiä ja pelata aivoni pilalle. Nukun päivät ja valvon yöt. Sekoilen yksin, kunnes tapan itseni vahingossa ovenkarmiin tai sitten murskaudun jääkaapin oven väliin.
Mitäs te hyvät ihmiset aiotte tehä kesällä?
Kesä loma alkaapi kohta
5
431
Vastaukset
Ensimmäiseksi lähden heti Espanjaan. Sitten suunnitelmat lähes samat kuin sinulla, mutta ilman pepsiä ja sitten myöhemmin lähden Pariisiin.
Tietenkin katon formulaa ja käyn pyörällä ostamassa leffoja. Autokouluunkin pitäisi mennä.Harrastan villiä seksiä kaikissa asennoissa kaikissa paikoissa ja onnistun sillä saamaan itseni ennätysten kirjaan.
- kaalinappi69
onneksi olkoon
- kalanpaska
Vedän verhot ikkunan eteen niin että huoneessa on täysin pimeää. Valvon yöt, nukun päivät. Käyn kaupassa ostamassa light limua monta pulloa varastoon (nyt minulla on vain 6 pulloa *nyyh*). En aijo pelata aivojani pilalle, koska aivoni on jo tottunut pelaamiseen niin ne eivät pilaannu siitä, toisinkuin ulkoilma pilaa keuhkoni. Sekoilen yksin koneen ääressä, kunnes kesäloman loputtua tapan itseni hirttäytymällä verkkojohtoon. Toki voin myös kompastua huoneeni lattialla lojuviin limupulloihin ja lyödä pääni tietokonepöydänkulmaan ja kuollakupsahtaa siinä samalla.
Ottakaa oppia kunnon pr0 no lifelta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4179181Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893790- 212258
- 871403
- 1161178
- 271155
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661132Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791128- 751110
- 551063