Helsingin Sanomat asettaa oman journalistisen harkintansa perustuslain periaatteiden yläpuolelle. Sen mukaan merkittävässä asemassa olevan henkilön yksityiselämä sekä hänen luottamuksellinen ja yksityinen viestintänsä eivät ole perustuslain tarkoittamalla tavalla turvattuja ja loukkaamattomia.
Sanoma Oy:n hallituksen jäsenet ovat yhteiskunnallisesti erittäin merkittäviä ja vaikutusvaltaisia henkilöitä. Sellainen on myös Helsingin Sanomien päätoimittaja.
Muistellaan hetki Sanoman hallituksen puheenjohtaja Pekka-Ala Pietilää ja päätoimittaja Laura Saarikoskea?
Olisiko sinulla jotain muistoja Pekasta tai Laurasta joita haluaisit jakaa kanssamme?
Olisiko sinulla jotain muistoja Pekasta tai Laurasta joita haluaisit jakaa kanssamme
Anonyymi-ap
3
226
Vastaukset
- Anonyymi
Juu kuusi vuotta vuotta sitten he eivät uskaltaneet kertoa että Soinilta persupuolueen ryöväsi äärioikeisto natsit .. nyt niil on huono omatunto kun natsit on hallituksessa ..
- Anonyymi
Onko natsi Antti Lindtman hallituksessa?
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17951706P
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552695
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322305- 792178
- 951986
- 371815
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339