Pärinä pennut

Anonyymi-ap

On tuo vesisade ihanaa täällä Konnevedellä kun ei kuulu muuta kuin sateen ääniä. Kyllä huomaa millaisia lapsia nuo mopopojat ovat kun pelkäävät vesisadettakin. Toivottavasti sataa pitkään niin kullanmurut pysyvät peittojensa alla kotonaan vielä pitkään!

15

2868

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Veit sanat suustani! Mamman kanssa puhuimme äsken että onpa rauhallista kun mopopojat eivät häiritse elämää. Pitää tanssia sadetanssia lisää!

• Anonyymi

Tää Hänniskylältä tuleva sakki häiritsee päivin ja öin...missä on hyvät tavat ja aikuisuus. Eipä ne lapset opi jos vaan kaljaa vedetään kotona??

• Anonyymi

Nyt on taas hyvä sää ajella. Keula nousee, kumi palaa ja autot soittaa subbareita.

• Anonyymi

Antakaa poikien ja tyttöjen ajaa ja menkää itse sinne peiton alle.
      Aina on mopoja ollut ja tulee olemaan!

• Anonyymi

Asutko koulun lähellä ?Oli niin tyhmästi sanottu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asutko koulun lähellä ?Oli niin tyhmästi sanottu.

Minä asun eikä ole koskaan autot tai mopot yöunia häirinneet.

• Anonyymi

Sigma mindset

• Anonyymi

millä ne sitten kulkee ? taitaa ne tosiaan sadetta pelätä ja aikaisin nukkumaan

• Anonyymi

Kyllä minä kävin (noin) ketjun aloituksen aikoihin huudattaa motskaria vesikelissäkin kylillä. Kastuin kyllä ajokamojen läpi, mutta nautin silti paljon rajoitinta ja etujarrua vasten sutiessani. Toivottavasti nautitte ison"mopon" äänistä yhtä paljon kuin minä itse nautin. <3

• Anonyymi

sarkasmi,hieno laji.

• Anonyymi

Iso L

• Anonyymi

Ensin pitäisi näiden pärinäpentujen vanhempien kasvaa aikuisiksi.Vastuun alkaa ottaminen silloin.kun nouset pukille tai jalkasi levität.

• Anonyymi

Ihan samalla tavalla olen itsekin mopoillut kaveriporukoissa jo -70 luvulla. Pärinää
      ja vauhtia + vaarallisia tilanteita riitti, mopot kiisivät yössä kuin riivatut ja hauskaa
      oli. Ei kannata kadehtia nuorten mopoilua vain siksi ettei aikanaan itse päässyt mu-
      kaan. -Nim. Tunturi Sport 73

• Anonyymi

Olisipa ollut super sport eikä pelkkä sport D.

• Anonyymi

Onneksi tää keskustelu saa mopoilijat lopettamaan toimintansa. hyvä boomerit <3 ps kun kuvaatte mopoilijoita, varmistakaa ettei sormi oo kameran eessä ;)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      88
      1998
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      82
      1800
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      54
      1449
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      48
      1405
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      146
      1348
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1282
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      144
      1234
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1084
    9. Teki mieli

Huutaa meidän nimet tänne, niin ei jäisi epäselvyyttä. Ikävä sinua urpo.
      Ikävä
      39
      975
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      25
      972
    Aihe