Prepaid vie voiton?
Dna Prepaid vs Dot vs Moi
14
477
Vastaukset
- Anonyymi
Dna prepaid on paras!
- Anonyymi
Telian prepaid on ylivoimainen hinta /laatu! Netti vain 1c/Mt eikä liittymä kulu jos ei käytä sitä!!!
- Anonyymi
Aikanaan Telian prepaid-4G oli halvin netti kun kumuloi nettilatauksen 10% etuja.
Etua ei saanut edun käyttämislatauksesta ... hankalahkoa.
Mahtaako olla vieläkin tämä hinnoittelu? Oli silloin vähän alle 16e/kk.
Pari vuotta ollut nettinä toinen prepaid 19,80e/5viikkoa. Ei voi uusia verkossa. - Anonyymi
Tuhat senttiä per gigatavu ?
Kallisi käyvät Window-päivitykset vaikka onnistuisivat kerralla.
Toissa marraskuussa kulutin seitsemänkymmentä gigatavua.
- Anonyymi
Vähän käyttävälle toisinkuin minä prepaid ehkä edullisin?
- Anonyymi
MOI oli takavuosien vetailuissani kallein netti.
Vaatii vapaan pääsyn lompakollesi. Ei kiitos.
Nettikeskustelujen mukaan paljon kalliita keksittyjä datakaton ylityksiä- Anonyymi
Eikä vaadi ja halvin on edelleen:)
- Anonyymi
Maailman kalleinta dataa, moilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halvinta jos käyttää jokapäivä:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maailman kalleinta dataa moilla, joka sekunti, vrk, kk tai vuosi, käyttääpä minkä verran tahansa, mutta mitä enemmän käyttää, sitä enemmän köyhtyy.
- Anonyymi
Telia prepaid paras valinta! Ei kulu jos ei käytä. Ensilatauksesta 1v. voimassa.
Netti käytössä jos sitä tarvitsee kodin ulkopuolella 300M nopeudella.
1c/M ja max. 99c/vrk.
Itse harvoin tarvitsen mobiilinettiä ja kotona käytän kiinteää ja wifiä whatsapp viesteihin ja puheluun.
Lopetin kk maksullisen puhelinliittymä n.puolivuotta sitten joten olen pelkän säästön puolella vs. kiinteä maksuinen! Sama säästö idea oli lopettaa kiinteä nettimaksu ja siirtyä taloyhtiön nettiin (50M) ilman kk maksua, se kuuluu asumisen hintaan.
Harva ymmärtää, että prepaid liittymän numero on ihan tavallinen puhelinnumero, mutta siitä numerosta ei makseta kk maksua, ainoastaan käytöstä.- Anonyymi
Eikä ole paras vaan Saunalahden latausliittymä. Netti 0.66/vrk ja pysyy voimassa 24kk ilman saldon "pakkolataamista".
- Anonyymi
Tyhmiä kinasteluja täällä, kun liittymien käyttö vaihtelee monipuolisesti.
Itsellä puhe ja netti eri liittymillä.
Nettinä pitkään DNA:n 17.21e/kk maksava (jos käytän joka päivä)
Saunalahti olisi vähän halvempi mutta täällä iltaisin 4G on tukossa
(Molemmissa voi osassa jaksoa pitää ilmaisia välipäiviä)
Puheliittymä "ilmainen" prepaid eli aloitus- ja latausmaksujen edestä saan puhetta ja tekstiviestejä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949